میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

نه ماهگیت مبارک

1391/3/25 2:16
نویسنده : ملی
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم عشقه منی ............ همه کسم ، همه کسم

نه ماهگیت مبارک گل پسرم

دومین نه ماه هم به سر رسید .....................

نه  ماه انتظار دیدن روی ماهت بهترین و زیباترین آرزوی من بود

و دوباره عدد نه تکرار شد..

 ولی این بار با تو در کنار تو نازنینم تکرار شد و چه تکرار زیبا و وصف ناپذیری

نه ماه زندگی در کنار یه فرشته مثل بودن تو بهشته

نه ماهگیت مبارک

نه ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی من

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان گیلاس
26 خرداد 91 11:45
سلام
نه ماهگیت مبارک عزیز خاله



ممنونم خاله جون
خاله ي اميرعلي
26 خرداد 91 13:18
سلاااااااااام
نه ماهگيت مبارك ميكائيل جونم ايشالاه 129ساله بشي نازگلكم
سفرتونم بي خطر


ممنونم خاله مهربونی
سمانه مامان پارسا جون
26 خرداد 91 18:36
9 ماهگی جیگره من مبارک

ملی جون شرمنده عزیزم اصلا یادم نبود به تو رمز ندادم.
خصوصی برات گذاشتم گلم


ممنون
خواهش می کنم دستت درد نکنه که دادی
مامان کوروش
27 خرداد 91 9:06
میکی خوشمزه نه ماهگیت مبارک باشه


ممنونم خاله جونی
مریم مامان رادین
27 خرداد 91 22:29
آره ملی جون، دوتا نه ماه گذشت، مثل برق و باد
یه روز میاد به همین زودی ها کارت عروسی میکائیل رو برامون می فرستی ایشالا، چشم بزنی میرسه
نه ماهگی مبارک باشه عسل خاله. قربون سنت برم که داره دو رقمی میشه!


ایشالله عروسی نخودی هامون :دی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 خرداد 91 23:46
قربونت برم 9 ماهگیت مبارک.


ممنون خاله
منامامان یسنا
28 خرداد 91 13:33
مبارک مبارک 9ماهگیت مبارک


ممنونم
مامان ماهان
31 خرداد 91 16:39
9 ماهگیت مبارکه فندق من


مرسی خاله مهربونی