میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

همسایه پشتی در دیار غربت

1391/4/7 20:54
نویسنده : ملی
2,025 بازدید
اشتراک گذاری

این پست فقط مخصوص دوست عزیزمه تنها راهه ارتباطیم همینه !!!!

سلام دوست عزیزم

یه عالمه حرف برات دارم اما نمی دونم از کجا برات بگم شاید هم خیلی هاش تکراری باشه یا شاید خودت با خبر باشی اول از همه دلم خیلی برات تنگ شده جاتون اینجا وحشتناک خالیه  خودت می دونی تنها دلخوشیه اینجا به جمع بچه هاش بود که الان دیگه اثری از هیچ کدموشون نیست قبلنا وقتی غروبا یه دور میزدیم چهار پنج تا دوست می دیدیم دلمون باز می شد اما یه بار منو میکی که دور زدیم بغضم گرفت چون فقط جای خالیه تک تک شون رو دیدم تو کوچه اول جای خالیه خودمون و آزاده تو کوچه دوم جای خالی شما ؛دکتر نرگس و الهه و کوچه سوم  هم فقط سمانه مونده که اونم درگیر امتحاناس دکتر مهرداد و دکتر کامبیز هم رفتن  از اون به بعد دیگه تو کوچه قدم نزدم چون دلش رو نداشتم

از همه مهتر این که هم ممنونم هم شرمنده ؛ باور کن اگه بخاطر میکاییل نبود این همه گستاخی نمی کردم بیام و جای شما بشینم همه چیز رو همونجوری که بود حفظ کردم تو خونه آدم تمیز که میای ناخواسته روح خونه می گیردت و تو هم تمیز می شی نذاشتم یه لک به جایی بیفته الیته تو اینقدر تمیزی که من هر کاری کنم انگشت کوچیکه ی تو هم نمی شم

با اجازت پنیرت تو یخچال کپک زده بود انداختمش دور اول فکر کردم پیاز داغه بسکه ظاهرش عجیب غریب بود تو برنج هاتون پر از جک و جونور بود گذاشتم تو آفتاب

هر شب که نماز می خونم اول از همه واسه شما دعا می کنم از ته دل خواستم که کاره تون به بهترین شکل درست بشه و با عرض شرمندگی راضی باش چادر نداشتم با چادر نمازت نماز خوندم می شورم می ذارم سر جاش و یه دست درازی دیگه هم کردم جا آلاسکایی های علی رو که دیدم یاد بچگیم افتادم با ذوق هر روز توشون آلاسکا درست کردم و تا تمومش هم نکنم یه جا بند نمی شم شاید بیست و پنج سال بود که نخورده بودم

دلم واسه علی لک زده دیشب دمپایی هاش رو که تو حموم دیدم کلی قوربون صدقه اش رفتم از وقتی اومدم خونتون بدجوری دلم هواتون رو کرده یاد شب های محرم هی !!!!!!!!!!!!!!!

باورت می شه الان هشت روزه اومدم جز دانیال و میکاییل نه کسی رو دیدم نه با کسی حرف زدم ، البته فکر می کنم شما اونجا راحت ترید به علی بگو تا می تونی های بای بخور

 اینجا هم تو این چند ماهه هیچ تغییری نکرده  فقط گاوها تعدادشون زیادتر شده و اینکه آشغالی  پنج روزه که نیومده تو کوچه نمی شه نفس کشید  آها !!  سر چهار راهمون هم  دارن پل می زنن

واسه اون موضوع دیگه فکرشو نکن فدای سرت راستش روز اول که شنیدم ناراحت شدم اما الان اصلا عین خیالم  نیست  راستش دیگه واسم مهم نیست من الکی یه چیزو بزرگ می کنم بدی از خودمه  اینقدر تو خوبی ، خانومی که آدم شرمندت می شه

  

عاشقه علی کوچولو اون مرد کوچکم

دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ثمین
7 تیر 91 22:25
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
نرگسی
8 تیر 91 0:07
آخییییییییییی عزیزم .. ایشالله خدا حفظشون کنه این همسایه پشتی رو ..


ایشالله به عمرم خانواده به این خوبی ندیدم
همسایه پشتی تو دیار غربت
8 تیر 91 12:19
سلام عزیزم.واقعا واقعا ممنونم که اینقدر بهم لطف داری ک یه پستتو بهم اختصاص دادی.دوست دارم که اونجام مثل خونه خودت راحت باشی و خیلی سخت نگیر.راستش از اینکه میکاییل جون اونجا راحتتره خیلی خوشحالم .وای که چقدر دلم برا بغل کردنش تنگ شده ؛روی ماهشو ببوس
ما هم خیلی دوستتون داریم


سلام عزیزم
بیاین دیگه ؟؟ کی میاین ؟؟ نمیاین ؟؟
مامان طهورا
8 تیر 91 19:59
وای آلسکا دلم یخ زد الان
می بینی اینجا چقدر آدما مهربونن به قول دکتر شریعتی هم زبانی در سرزمین بیگانه یافتن...


آره اما الان کسی نیست همه رفتن راستی یو اس ام شما هم ایرانی ها رو اذیت می کنن ؟ اینجا خیلی وضع بد شده

آسمونی ها
8 تیر 91 21:27
خدا رو شکر که توی اون دیار غربت یه آدم خوب مثل همسایه پشتی هست که دلت نگیره...
خدا خیرت بده همسایه پشتی.
مرسی که هوای ملـــــی جون ما رو داری.

نذار آب توی دلش تکون بخوره
لطفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا


عزیزم متاسفانه همسایه پشتی ایرانه دانشگاه مالزی سنگ جلو پای چند تاشون انداخته و همه تا مدتی نامعلوم ترک اینجا رو کردن
سمانه مامان پارسا جون
9 تیر 91 12:22
اینجور آدما کم پیدا میشن
دمشون گرم


آره واقعان
مامان ماهان
12 تیر 91 10:16
به به چه آدمهای خوبی
خدا حفظشون کنه
تو این دوره و زمونه این جور آدمها در حال انقراض هستن
خیلی زیبا نوشتی ملی جونم بوووووووووووووس


بله واقعان همینطوره اینقدر خوبند که من باورم نمی شه آدم باشند فرشته اند
ایشالله که همیشه سالم شاد باشند شما هم همینطور