میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

بیست و پنجم شد

1391/4/25 13:26
نویسنده : ملی
1,963 بازدید
اشتراک گذاری

بازم بیست و پنجم شد و ماه شماره من به عدد 10 رسید بازم بیست و پنجم شد و من دارم به ده ماهه پیش فکر می کنم این جز خاصیته 25 واسه من که منو با خودش به عقب می بره به روزی که تو اومدی به روزی که زمینی شدی و توی آغوشه من جا شدی ، ده ماهه شدنت مبارک گل من

شکلکهای جالب و متنوع آروین

امروز بیست و پنجمه و عقد عمه پگاهه بله بلاخره عمه پگاه عروس شد و چقدر دلم می خواست توی عقدش ما می بودیم صبح که از خواب بیدار شدی منم به افتخارش آهنگ ای یار مبارک بدو خوندم و هر دو با هم دست می زدیم حالا قرار زمان عقد زنگ بزنیم و بله گفتنش رو تلفنی بشنویم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

زین پس به جای واژه غریب و ناملموس کوزت که معلوم نیست ماله کدوم بلاد کفره بگین مامان ملی

از اونجایی که بازم مثل همیشه حق ما رو خوردن خوابگاه متاهلی به ما داده نشد و حق و نوبت ما رو دادن به اهالی بلاد فلسطین ما هم گفتیم به ...... و .... ..... .................. .

دو روزه افتادم به جون خوابگاه و تمام دیواراش رو با وایتکس شستم و اون همه وسیله به طوره معجزه آسایی جا دادم ، دیروز هم هر سه رفتیم کولر خریدیم قراره امشب بیان نصبش کنن البته دزدکی ، چون نصب کولر ممنوعه ؛ خلاصه خوب شد دیگهههههه .

شکلکهای جالب و متنوع آروین

از قدیم می گفتن دوز از جونه همگی عقل که نباشه جون تو عذابه

چند روزه پیش واسه ناهار ماکارونی درست کردم موقع کشیدنش کاری کردم کارستون ، یکی نبود بهم بگه آخه بیضی و دایره کجاش مثله همه محتویات قابلمه گرد رو می خواستم درسته برگردونم تو دیس بیضی !!! که گوشت ماکارونی ریخت روی پام و آه و ناله ام گوش اهالی خط استوا رو  کر کرد

حالا اینا به کنار که روی پام چند تا تاول حسابی زد و تو هم با روروئکت هی روی پای من رژه رفتی و هیچی دیگه تاول ها ترکیده و پام عفونت کرده آی درد می کنه نمی تونم باش راه برم

بعدان با گزارش تصویری خدمت می رسیم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پ. ن : راستی سه هفته اس که من بهت پستونک ندادم تو هم اصلا نگفتی که پستونکی وجود داره بدین ترتیب میکاییل خان ما مرد شده واسه خودش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آوين
25 تیر 91 16:58
به سلامتي پس اين خانوم لطف كردن و بعد از كلي ناز و عشوه بله رو گفتن مباركه يه كم ياد بگير مثل ما هول نبود توي همون جلسه اول دست و پاشو گم كنه بگه بله

خيلي براي پات ناراحت شدم بميرم برات تو رو خدا مراقبت كن زودتر خوب بشي


بله پس چی !!!
چشم عزیزم مواظبم یعنی سعی می کنم
مامان کوروش
25 تیر 91 18:44
پسمل خاله ده ماهه شدنت مبارک
از دست تو مامان ملی کوزت من می گم کلفت پارتی :دی
عزیزم پماد زدی به پات یا نه خانوم اشپززززززز?


سلام
ها خانوم جان ایییی پوماد که گفتین چی بیده ؟؟؟ ما ارباب بهمون نداده که بزنیم اسمشو به مو بگو بگم شبون علی بستونه
قوربانت : کلفت پارتی بقول تو





منیر
25 تیر 91 22:23
الهی بمیرم عزیزم
تو رو خدا بیشتر مواظب باش ، مسئولیتت اونجا خیلی سنگینه باید هوای دو نفر رو داشته باشی
باور کن ملاحت پام سوز اومد...........
دلم براتون خیلی تنگ شده
این روزها خیلی خیلی خیلی سرم شلوغه ، خیلی خسته ام ولی این خستگی رو دوست دارم از اینکه دختر خواهر شوهرم که حسابی خودشون اهل ذوق و هنرند برای تک تک کارهاش بهم زنگ میزنه و با من هماهنگ میکنه ، از اینکه آبجی برای دونه دونه خریدهاش میخواد من باهاش باشم ، دنبال تمام سفارشات من میرم ........ از بس این چند روز رانندگی کردم کف پام ورم کرده ولی اینکه میبینم میتونم به کسی کمک کنم لذت میبرم
خلاصه اینکه اگر برای هر پستت کامنت نمیگذارم فکر نکن نمیخونمت هر شب قبل خواب با گوشی بهتون سر میزنم هر جا که باشم.
دوستتون دارم عزیزای دلم


سلام فدات شممممم
چشمت روشن خدا نکنه پات سوز بیاد
خوبه که مهمی اما مهم اینه خوبی
من که می دونی عاشقتونم
مری
26 تیر 91 8:18
سلام عزیزم دهمین عدد 25 ات مبارک ایشالا تو همین تاریخ داماد میشههههه تورو خدا مواظب باش ما مامان کوزت ها اینقدر کار داریم و همیشه عجله داریم که از خودمون غافل شدیم چه دردهای شیرینیییی


سلام خالههههههههههههه
کجایی ؟؟؟ چند روزه به فکرتم ، نیستی ، دلم برات تنگ شده ، هر چند می دونم با تو بچه کوچیک کارت خیلی زیاده ، واقعان من از خودم غافل شدم حتی بعضی وقتها یادم میره موهامو شونه کنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 تیر 91 9:38
عزیز خاله 10 ماهگیت مبارک.
عزیزم خدا بده، بیشتر مراقب خودت باش.


ممنونم خاله ایی
چشم سعی می کنم اما قول نمی دم
sepehri
26 تیر 91 10:38
خوب بسلامتی مردمون روز به روز بزرگتر میشه .خمون جا که سوخت سفیده تخم مرغ باید می زدی.بوس


سلامت باشی , ئههههههه راس می گی قبلان تو یه ایمیل خونده بودم اما یادم رفته بود
مامان کیان کوچولو
26 تیر 91 12:12
عزیزم چقدر کارات شبیه خودمه ... خیلی باحالی .. بیشتر مواظب خودت باش..
خوشگل بسر 10 ماهگیتم مبارک خاله .. کیان کوچولو هم از اون تو میکوبه برات ....


ههههههه
قربونه اون کیان کوچولو برم من ، ممنون خاله
مامان طهورا
26 تیر 91 21:33
نازی میکی کوچولو ده ماهگیت مبارک

آخه ملی جونم قربونت برم پات الان بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آه کوزت چه وازه آشنایی. این روزها من هم زیاد از این کلمه استفاده می کنم. باور کن تنبل نیستم هااا ولی به هیچ کاری نمی رسم.............. با این که همش دارم کار می کنم.........

ممنون عزیزم
می دونم قوربونت کی می گه تنبلی منم همینم عین تراکتور بقران کار می کنم

سمانه مامان پارسا جون
27 تیر 91 12:08
قربون جیگر طلای 10 ماهه

بابا مبارکه آقا میکاییل مرد شده

ملی جون اینا کارای هر روز ماهاست هممون مثه همیم گلم ولی واسه تو که تو غربتی سخت تره عزیزم
خدا خودش کمکت کنه عزیزم


می دونم عزیزم جالبه وقتی که کار می کردم همش تو ذهنم آهنگه زنه ایرونی تکه بود بخدا فقط ما زنهای ایرانی هستیم اینقدر خودمون رو عذاب می دیم
ممنون خاله ایی
همسایه پشتی
27 تیر 91 13:26
سلام عزیزم خوبی؟خسته نباشی از کوزت کاری
بزرگ شدن گل پسرت مبارک.
ایشالا که پات زودتر خوب شه .راستی در مورد اشپزی ،می تونی از اشپز کوچولو کمک بگیری ؛ مخصوصاحالا که 10ماهه شده و احتمالا تکنیکهای جدیدتری به کار میبره.


سلام فدات شم ممنونم
آره غذا می پزه آه !!! اگه بیای چند شب مهمونتون می کنه ، بیاین دیگهههههههههههههههه
مریم مامان رادین
27 تیر 91 15:18
این دفعه تقلب کردم تو وبلاگ رادین نوشتم ده ماه تمام، اومدم دیدم تو یه چیز دیگه نوشتی
ده ماهگی آقا میکائیل این مرد کوچک مبارک باشه، تو رو خدا مواظب خودت باش. این همه کار و خرید تو این گرما و سوختگی پا و ...


ههههه ای ناقلا ، می بینی تو رو خدا!!!!!!!
مامان کوروش
29 تیر 91 13:46

جیگر جونم پماد سوختگی دیگه یعنی ندارن اونجا خواهـــــــــــــــــــــر


ها چرااااااااااااا من فکر کردم واسه عفونتش گفتی ، آی کیویی ام من !!!
خاله ي اميرعلي
1 مرداد 91 9:18
سلام عزيزم
خانومي منم 25 مهرم ميكائيلا جون يه ماه ازم بزرگتره!!!!
بازم ده ماهه شدنش رو تبريك ميگم اي جووووونم چقدر زود ميگذره
ندادن كه ندادن ......و......... ......... ايشالاه بخوره تو سرشون
اي وااااي حالا پت در چه حاله مراقب باش عفونتش بيشتر نشه پمادي چيزي بزن كاش همون موقع سيب زميني رو رنده ميكردي و ميذاشتي روش يا روغن زيتون فوري عمل ميكرد و نميذاشت تاول بزنه

ای جونم به تو 25 ییی ، راستش حواسم دیگه به این چیزا نبود