میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

من چقدر خوشحالممممممممممم

1391/2/23 13:32
نویسنده : ملی
444 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی امسال منم هستم ؟؟؟ niniweblog.com

واقعن واقعن !!!! niniweblog.com


من مامانممممممممممممممممniniweblog.com

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااniniweblog.com

منم بازیمniniweblog.com

چقدر خوبه خدایا ممنونniniweblog.com

همین حسه زیبای مادری بهترین هدیه دنیاس niniweblog.com

چقدر این روز برام قشنگه روزه من ، روزه مادررررررررررررررر niniweblog.com

niniweblog.com

یه اعتراف !!!

می خواهم زنده بمانم

قبل از تو زندگی خیلی بود و نبودش برام مهم نبود از وقتی تو اومدی خودمو دوست دارم شایدم هم عاشقه خودم شده باشم نمی دونم فقط خواستم باشم تا همیشه حامی تو باشم تا هر کاری می تونم برای تو بکنم تا نذارم کسی به تو بگه بالای چشمات ابروئه ، می خوام زنده باشم تا با تو باشم

niniweblog.com

دیروز غروب محمد اینجا بود یه سر رفتیم بیرون دیدنه مردایی که گل و شیرینی دستشون بود آزارم می داد یا یه آقایی داشت عطر می خرید یکی دیگه داشت به یه بلوز دست می زد ببینه جنسش خوبه یا نه ؟؟؟

دروغ نگفته باشم کلی حسودی کردم خواستم خودم واسه خودم چیزی یا کارت پستال i love u بخرم اما هر چی فکر کردم دیدم که چیزی نیاز ندارم آهان یادم اومد یه جوراب خریدم 6500 ،خوبه همونم غنیمته همین که یاد خودم بودم کافیه

niniweblog.com

یه بستنی هم خریدیم که شما نوش جان کردیش بقیش رو هم انداختی زمین منم که اصلان دلم بستنی نخواسته بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

من تو رو می خوام هوا رو نمی خوام

niniweblog.com 

پی نوشت ١: چند روزه که داری تلاش می کنی چهار دست و پا بری روی زانوت بلند می شی اما دوباره می افتی

پی نوشت ٢ : دیروز خواب بودی دیدم صدات می اومد اومدم دیدم خودت نشستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
23 اردیبهشت 91 13:44
مبارک
مبارک
مامان روزت مبارک
جورابت هم مبارک


ممنونم عزیزم
هههههههه جورابم جهانی شد
مامان کوروش
23 اردیبهشت 91 13:56
عزیزممممممممممم چه بستنی می خوره
مبارک باشه خیلی جورابت خوشگله
بهــــــــــــــــله ما دیگه مادر شدیم
باور کن این حس خوب رو
عزیزم اشکالی نداره انشا... به زودی می ری پیش همسر محترم و برات کادو می خره


ممنونم
اگه یادش باشه شانس من تا برم روز پدره
خاله ي اميرعلي
23 اردیبهشت 91 14:41
زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .
گلكم جورابتم مبارك همسري نگفته كه چي برات خريده؟


ممنونم عزیزم
به مامان الناز هم تبریک بگو
روز شما خانومی هم مبارک
نه بابا همسری الان خوشحاله لابد از زیر این یکی در رفته
مری
23 اردیبهشت 91 19:08
عزیزم روزت مبارک چه حسیه این حس مادری که با تموم دل نگرونیهاش بازم به وجود خودمون و این فرشته ها افتخار میکنیم خدایا شکرت


قوربونت برم من روزت مبارک
عکسه این فسقلیها رو واسه من ندادی ها یادت باشه
واقعان که خدایا شکرت
مامان طهورا
23 اردیبهشت 91 20:05
سلام عزیزم
بله که شما هم مامانی ، یه مامان مهربون یه مامان باحال
چقدر این آدمک هات نانازن خصوصا سومی و چهارمی


سلام قوربونت برم
ناز اون چشمای توئه ناز اون جوگولیه خالس
روزت مبارک عزیزم چه لذتی داره اولین سالی که مادر می شی
آوين
24 اردیبهشت 91 1:08
آخ آخ نميدوني چه حالي ميكنم وقتي عكساي اين گل پسري رو ميبينم .... دقت كردي در همه حال چشماي نازش مستقيم خيره به لنز دوربينه دوست دارم يه دنيا


ممنون خاله چون عین گربه می خواد خیز برداره طعمعه شو بگیره امشب اومدم ازش فیلم بگیرم موبایلم و گرفت و با روروئک فرار می کرد
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 اردیبهشت 91 1:42
مگه شماره ی منو سیو نکردیییییییییی بچه جان

نمی دونی من سر به هوام ، یه مدت کتاب صوتی دانلود می کردم گوش می دادم گوشیم از دستم افتاد شکست نصف شماره هام پرید
مریم مامان بهراد و اراد
24 اردیبهشت 91 9:54
عزیزم روزت مبارک عسل منو ببوس



ممنونم روز شما هم مبارک
محيا كوچولو
24 اردیبهشت 91 16:35
مــادر آن مــرکــز پــرگــار عـشـق مــادر آن کـاروان سـالـار عـشـق آنـکـه جـان در پـیـکر گیتی دمید روزگــــار تـــازه آئـــیـــن آفـــریـــد گــریــه هـای او ز بـالـیـن بـی نـیـاز گــوهــر افــشـانـدی بـدامـان نـمـاز اشـک او بـر چید جبریل از زمین همچو شبنم ریخت بر عرش برین روز مادر بر همه فرشتگان زميني مبارك
سمانه مامان پارسا جون
24 اردیبهشت 91 20:46
قربون میکاییل جونم با این بستنی خوردنش

جورابت مبارک ملی خانوم

آره به قول تو حس خیلی قشنگیه که امسال ماهم بازی هستیم منکه هیچ وقت فکرشم نمیکردم
بازم خدا رو شکر
گل پسرتو بچلونش از طرف من


مرسی عزیزم
این جورابه نمی دونست اینقدر سفید بخت می شه
مثل من ، منم هیچ وقت فکرشو نمی کردم
پارسا گلی رو ببوس
مامان جوانه
25 اردیبهشت 91 6:49
سلام مامان مهربون
چه پسر نازی دارین ماشاالله


سلام
ممنونم عزیزم


--------------
شیطون بلا شناختمت قربونت برم مننننننننن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 اردیبهشت 91 21:33
روزت مبارک گلم. انشالله سال دیگه کنار هم هستید. هرجا هستید خوب و خوش باشید.
یه بوس آبدار واسه میکی جون و مامان گلش


ایشالله ممنونم روزه شما هم مبارک
شمیم
26 اردیبهشت 91 0:51
جیگرشو با این بستنی خوردنش.انشاله که لذت کنار هم بودنتون هرچه زودتر با اومدن شوهرت صدچندان بشه


مرسی خاله
ممنونم
منامامان یسنا
27 اردیبهشت 91 14:24