میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

غزال 2

1390/7/26 7:21
نویسنده : ملی
561 بازدید
اشتراک گذاری

حالم عوض می شه ، حرفه تو که باشه

اسمه تو بارونه ، عطر تو همراشه

اون گوشه از قلبم ، که ماله هیچ کس نیست

 کِی با تو آروم شد ، اصلان مشخص نیست

 

 

سلام عشقه کوچولوی من   

 

امروز صبح که بیدار شدیم بابایی رفته بود دنباله کارهاش ؛ یهو یادم اومد که اولین روزیه که ما دو تا تنها با هم هستیم واقعیه واقعی  ؛ یادم اومد که همیشه تنهای تنها بودم اما انگار از امروز تنها نیستم باورم نمی شد بهت خیره شدم یعنی تو ماله من هستی ؟؟؟ من مامانه توام  ؟؟؟ تو پیشه منی ؟؟؟

یهو  با بغض بغلت کردم گریه ام گرفت  اما اشکش از شادی بود خدا رو شکر می کردم که تو بغلمی و تو هم  عینه یه فرشته پاک و معصوم سر تو روی شونم گذاشته بودی .

امروز قراره غزال 2 بیاد پیشمون آخه من دو تا دوسته غزال دارم که یکی شون دختر عمومه یکی شون هم کلاسه دانشگام بود بابایی هم واسه اینکه قاطی نشن اسمشو نو گذاشته غزال 1 و غزال 2

حالا امروز قراره بیاد ما رو ببینه

 یادش بخیر اولین باری که دیدمش روزه ثبت نام بود اصلان ازش خوشم نیومد فکر می کردم از اون هاست که از دماغ فیل افتاده تا اینکه توی صف کنارهم افتادیم با هم دوست شدیم و تا آخره دانشگاه یه لحظه هم از هم جدا نشدیم و از اون موقع فهمیدم که زود راجع به کسی قضاوت نکنم .

و اینکه می گم فرشته ایی همینطوری واسه خودم حرفی نزدم امروز فهمیدی مامانی کار داره خوب خوابیدی منم امروز کدبانو شدم ناهار درست کردم جارو زذم توی وبلاگت اومدم ،میوه شستم و  حسابی سنگه تموم گذاشتم و این یعنی من می تونم .

دوستت دارم میکاییلم Orkut Scraps - Disney

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ماماه هامان
26 مهر 90 11:03
عزیزم تا می تونی از این لحظات استفاده ببر و غنیمت بدون خیلی زود این لحظات میگذرن لحظات شادی رو براتون آرزومندم


خداییش خیلی لذت می برم ؛ ممنونم
مامان پارسا جون
26 مهر 90 13:41
حسابی بهتون خوش بگذره با تو غزال های خوبی که داری
خوبه که گل پسرت هم هواتو داره و میزاره به کارهات برسی
ببوسش جیگرو


چشم خاله جوون ممنونم
مامان محمدرضا(شازده......
26 مهر 90 14:56
سلاااااااااام

آفرین به مامان کدبانو
خوبی ملی جونم
احساستو درک میکنم ، خیلی لذت بخشه
خدا این گل پسر رو برات حفظش کنه

مواظب خودتون باشید

قوربونت برم که اینقدر درکت بالاست دوستت دارم

سعیده مامان آرتین
27 مهر 90 11:58
واقعا حس قشنگیه دوتایی بودن. منم سه روزه این حس رو چشیدم. البته فقط روزها و تا وقتی بابایی آرتین از سر کار برگرده.


ریحانه
28 مهر 90 1:36
بابا اینقدر دل منو نبر ملاحت جون.
اونقده قشنگ واسه میکائیل مینویسی آدم هوس میکنه که زودتر نی نی دار شه.
ایشالا همیشه تنش سالم باشه.


قوربونت برم دیگه تو هم دقیقه نودی که بیای دله ما رو با نی نیت ببری
منامامان الینا
28 مهر 90 17:48
سلام مامان خوشکله
خوبی عزیزم؟
خوش به حالت ملی جون چه روزهای قشنگی داری با فرشته کوچولوت !
من باید حدود 50 روز دیگه صبر کنم
راستی این پسمله داره شبیه باباش میشه درسته؟


سلام عزیزم
عزیزم 50 روزه دیگه تو هم این روزها رو می بینی اما این روزهای الانت هن خیلی قشنگه پسر من کپی باباشه .
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
30 مهر 90 22:19
سلام عزیزم کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باور کن شوخی کردم گفتم همش توی نی نی وبلاگی چه معنی داره عکس گل پسری رو نمیزاری دلم براش تنگیده از طرف من ببوسش
مامان گیسو
1 آبان 90 21:51
سلامممممممم عشقم خوبی ؟ میکاییل جونم خوبه؟ قربونش برم چه عکس های خوشگلی داره ببوسش
مامان گیسو
1 آبان 90 21:52
گلم همه پست ها رو خوندم چقدر عقب بودم هههههه بوسسسسسسس