میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

آخرین پست سال نود

1391/1/1 1:54
نویسنده : ملی
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

 

ziba

میکاییلم عزیزم پسرم گلم عشقم

اولین بهار عمرت مبارک

این اولین سالیه که دارمت بهترین هدیه خدا

ساله نود بهترین سال عمرم بود

چه حیف که تموم شد

یه ساله بود متفاوت

با کلی اتفاق  چدید

ziba

 

ای کاش بابا جون هم بود تا خوشی مون کامل می شد کاش الان اونجا تنها بی سفره هفت سین نبود

الان خاله شیرین بهم گفت اینو تو فیس بوکش نوشته :

 به سلامتیه همه کسایی که امشب تنهان،
دور از خانواده
دور از عشقشون

به امید روزی که هیچ کس تنها نباشه...
آرزوی بهترین ها رو براتون دارم

سال نو پیشاپیش مبارک

اولین سالی که موقع تحویل سال نو با هم نیستیم اما خدا رو شکر که تو با منی و من تنها نیستم

ممنونم فرشته کوچولوی من

دوستت دارم پسرم  و عیدت مبارک

ziba 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:29
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عیذ د ملییسا رو با نظرات قشنگتون سبز تر و زیبا تر کنید .


عید شما هم مبارک
مامان یسنا
1 فروردین 91 18:46
اریاییان این روزها در تدارک هفت سینی از صلح کوروش.اقتدارداریوش.وطن پرستی خشایارشاه.زیبایی پارسه.شکوه پاسارگادوبلند اوازگی ایران وایرانی هستند.پس ای هم نژاد من باشد که بلندای عمرتان به بلندی نام پراوازه هخامنش باشد.
سال نو بر شما وخانواده ی محترمتان مبارک.


سال نو شما هم مبارک عزیزم
خاله ی امیرعلی
1 فروردین 91 23:34
سلام ملاحت جوووونم
خوبی نففسی؟میکائیل جونم خوبه؟خاله قربونش بره
عیت مبــــــــــــــــارک گلم صدسال به این سالها
امیدوارم روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشید و سال 91بهترین سال برای شما و خانوادتان باشه انشالاه که هیچ غمی نبینی گلم
عیب نداره گلم درسته که از همسری دوری ولی دلهاتون که پیش همه
دوستت دارم و روی گل تو و میکائیل جونم رو میبوسم


ممنونم دوست عزیز و مهربونم
ایشالله که ساله جدید بهترین ساله زندگیت باشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 فروردین 91 1:08
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.


مرسی عزیزم سال نو مبارک
آسمونی ها
2 فروردین 91 17:31
سلام دوست گلم
خوشحالم که سال جدید رو توی وطن خودت نو کردی...
امیدوارم میکائیل جون خوب خوب خوب بشه و سال جدید بهتر از سال گذشته برات باشه.
دوستت دارم
بوووووووووووووووووووووووووووووس


سلام عزیزم
ممنونم منم خوش حالم
میکاییل هم خوب شده خاله جون
منم می بوسمت
آسمونی ها
5 فروردین 91 12:33
نمیدونم چرا بودنت توی ایران یه حس خوبی بهم میده . . . خنده داره مگه نه؟؟؟ آخه من تا حالا از نزدیک ندیدمت
دوستت دارم ملی جونم


قوربونت برم دوست جونم خواهر مهربونم
نه این احساس در من هم وجود داره با این که هیچ کدوم از دوستام رو ندیدم واقعان بهشون حسه نزدیکی دارم