میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

شش ماه تمام !!!

1390/12/28 13:32
نویسنده : ملی
1,745 بازدید
اشتراک گذاری

میکاییلم نیم ساله شد  

 

 

سلام فرشته کوچولوی من

خدا رو شکر حالت خیلی خوب شده داری به اینجا عادت می کنی منم دارم عادت می کنم هر چند که هنوز لباس های زمستونی رو دوست نداری و موقع پوشیدنشون کلی گریه و جیغ و داد راه میندازی که اینجا بعد از گریه خوابیدی

امروز شش ماهگیت تموم شد و نیم ساله با هم هستیم نفس به نفس . شب ها اگه تو بغلم نباشی یه رب به یه رب بیدار می شی و فقط می خوای تو بغله من بخوابی هر چند که این چند وقت که اومدیم جفت هم می خوابیم اما تو می خوای بچسبی به من انگار یادت میاد که یه روزی اونجا بودی اگه نذارمت تو بغلم هی بیدار می شی می ترسم بد عادت بشی .

دیشب متوجه شدم می تونی خودت به مدت کوتاهی بشینی و تا یک دقیقه ایی خودت رو تگه می داری با روروئکت هم عقب عقب می ری دستا تو میبری بالا و خودتو می دی عقب تا حرکت کنه اما باز هم دیروز دیدم یکی دو قدمی هم جلو اومدی .

دو روزه که اگه چیزی رو که دوست داری از دستت بگیریم گریه می کنی و اعتراض می کنی .

عاشق جعبه دستمال کاغذی هستی که باهاش بازی کنی و روی جعبه با دست بزنی .

خوش اخلاقیت موقع دیدن آدمها برای همه خیلی جلب توجه می کنه تا کسی نگاهت می کنه بهش می خندی از مردها هم بیشتر خوشت میاد همچین محو شون می شی !

 غذای کمکی رو هم دوست نداری گاهی کمی می خوری ولی بیشتر گریه می کنی و همه رو بیرون می دی

برای جشن پایان شش ماهگی هم من و تو و مامان اشرف یه جشنه سه نفره گرفتیم .

هدیه بابا

بابا جون روز آخر اینها رو واست هدیه گرفت داد به من

هدیه من

اینها رو هم من خریدم

اینم کیک شش ماهگی

میکل من

البته بدون بابایی خیلی دل و دماغ جشن گرفتن رو نداشتم جاش خیلی خالی بود .

 25 اسفند ساعت 12 شب

بعدان نوشت :

دیروز هم یعنی بیست و هفتم رفتیم با هم و دو تایی واکسن شش ماهگیت رو زدیم خیلی بد بود دو تا هم بودن بد مصب !!! خیلی سخت بود التماست رو می دیدم اما کاری نمی تونستم بکنم باز هم جای خالی بابایی شدیدان احساس می شد و چقدر هم واکسن های اینجا بده از دیروز اصلان آروم  قرار ندای اما خدا رو شکر که این یکی هم تموم شد .

دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله ی امیرعلی
28 اسفند 90 14:16
سلام عزیزم
نیم ساله شدنت مبارک خاله جونم
الهس مامان و بابایی برات جشن تولد 120سالگیتو بگیرن البته در کنار کلی نوه نتیجه
واکسنت هم که زدی ملاحت جون مواظب باش استامینوفن بده تا خدای نکرده تب نکنه عزیزم زود زود تبشو چک کن ببوسش از طرف من
کیکتونم نوش جوووووون هوس کردم


سلام الهه جونم
ممنونم عزیزم گلم
بهش دادم قشرقی راه می ندازه موقع دارو خوردن که نگو .
الهی من فدات بشم جات خالی بود خیلی
مامان کوروش
28 اسفند 90 14:42
نیم سالگی میکائیل مبارک
سال نو هم خیلی مبارک


ممنونم عزیزم
مرسی ساله نو شما هم مبارک
مامان گیسو
28 اسفند 90 17:09
6 ماهگیت مبارکککککککک عشق خاله
الهی 120 ساله بشی عزیز دلم
ای قربونت برم با اون عکس های قشنگت
سال نوتون هم مبارککککککککککک


مرسی خاله جون
شرمنده مون نکن خاله جون
سال تو شما هم مبارک
مامان هامان
28 اسفند 90 17:28



مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
28 اسفند 90 18:57
سلام عزیزای من
مبارکهههههههههههههه
الهی همیییییییییییشه سلامت باشی میکاییل جونم
دارم عکسهاشو میبینم میگم : ای جونم ، جیگرم. که محمدرضا میگه : میکاییل جیگر منم هست


سلام خاله جون زیارت قبول
فدای اون محمد رضا بشم من با اون زبونه بلبلیش
محيا كوچولو
28 اسفند 90 22:33
ميكي جون شش ماهگيت مبارك
مواظب ماماني هم باش معلومه خيلي بخاطرت داره فداكاري ميكنه


مرسی محیا خوشگلم
همه مامانا همینند من که انگشت کوچیکه مامانت هم نمی شم
خاله ی امیرعلی
29 اسفند 90 12:06
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
نوروز مبارک



ممنونم عزیزم
سال نو شما هم مبارک
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:37
نیم سالگیت مبارکه فندق من


ممنونم خاله جونی
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:38
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارک


ممنونم ایشالله که شما هم سال خوبی رو داشته باشین

سمانه مامان پارسا جون
1 فروردین 91 1:50
سلام ملی جون خوبی
نگرانت شده بودم
قربون میکاییل خوشگلم برم من
عیدتون هم پیشاپیش مبارک عزیزم واستون آرزوی بهترینها رو دارم


سلام فدات شم
خدا نکنه جونت هزار ساله
عید شما هم مبارکککککک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 فروردین 91 1:07
خاله جونم قربونت برم. 6 ماهگیت مبارک


ممنونم خاله جونم آرتینی رو ببوس