میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

دنده عقب

1391/1/4 13:01
نویسنده : ملی
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقمممممم میکاییلم 

امروز روز 4 فروردینه و تو دیشب برای اولین بار دنده عقب رفتی خیلی خوشگل حرکت می کنی روی دستات بلند می شی و خودت رو می دی عقب

چقدر برام جالبه که هر روز یه کار جدید می کنی ، آخه کی اینارو بهت یاد میده ؟؟؟؟؟؟

از وقتی دو تایی شدیم احساس وابستگیم  شدیدتر شده عاشقه اون کله گرد و کوچولویی هستم که شبا کنارم خوابیده نمی دونی چقدر از دیدنش لذت می برم و بهش زل می زنم

تو هم وقتی دوربرت شلوغه با چشم دنباله من می گردی وقتی پیدام کردی با صدای بلند بهم می خندی  .

وقتی تو روروئکت هستی و من کنارت ایستادم ساقه پای منو می گیری و نگام می کنی یعنی این که بغلم کن .

یا وقتی چیزی رو می ندازی زمین روی نوک پاهات بلند می شی و نگاهش می کنی

 

 

(ببخشید اگه عکس ها خیلی خوب نیستن من زیاد اهله عکاسی نیستم برعکس بابایی که خیلی عکس می گیره چقدر صحنه های قشنگ می بینم و افسوس می خورم کاش بابا جون اینجا بود و عکس می گر فت . من نوشتن ر و بیشتر  دوست دارم )

اینجا هم مبهوت فتیلیه ایی ها شدی هر جند که من هم از شون لذت می برم

 صبح ها وقتی بیدار می شی اون دستهای کوچولوت رو ضورتم می کشی دماغم رو می گیری لبام رو می کشی انگشت تو چشمام می کنی موهام رو چنگ می زنی و می کنی اما برای من همه اینا یه معنی می ده که داری منو کشف می کنی اونم با ناخن های تیز و کوجولوت که همه صورتم رو خط خطی می کنه

الان مامان اشرف اومده کنارم و داره  باهام حرف می زنه و من تمرکز ندارم فکرام پریده بعدان میام می نویسم فقط اینکه

دوستت دارم ، عاشقتم ، دیوونتم فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آسمونی ها
5 فروردین 91 12:38
دیگه باید جدی جدی کلیدهای ماشین ها رو از دست این مایکل شوماخر قایم کنید.
از ما گفتن بود
دو روز دیگه نیای بگی میکائیل متواری شده ها ...



ههههه
پسرم بی مامانش جایی نمی ره خاله جون
بابایی
5 فروردین 91 13:11
شاید بره !!
مثه باباش که کلی ید طولایی تو این مسایل داره !!
اما من از عکسا لذت بردم........
دلم برای دوتاتون تنگ شده......


منم دلم برات یه نقطه شده
منا مامان الینا
6 فروردین 91 13:37
سلام ملی جون
عید تو و میکاییل و بابای میکاییل مبارک باشه عزیزم و امیدوارم که امسال سال خوبی و بدون جدایی واسه هرسه تون باشه
عکسهای روز اول عیدت رو دیدیم بزنم به تخته روز بروز خوشکلتر میشی خانمی


سلام گلم
ممنونم سال نو شما هم مبارک
ایشاله چه دعای خوبی کردی واسمون
ممنونم از اعتماد به نفسی که بهم می دی
منا مامان الینا
6 فروردین 91 13:38
درضمن آهنگ وبلاگت را دوست میداریم بسی بسیار!


هم سلیقه اییم دوستم
monir
6 فروردین 91 22:21
salam azizaye delam
sale no mobarak
elahi ke sale por az kheyr o barekati baratoon bashe
be ghole mamanam ina hamsari ham gharibe tandorost bashand , darsashoon ba movafaghaiyat be payan beresoone
miki joonam ro az tarafe man bebooooooooooooooooooooooooss


سلام عزیزم
چه خوب کردی بهم پیام دادی دلواپس بودم
ممنونم امیدوارم که سال آخر جدایی شما هم باشه
تو هم محمد منو ببوس
خاله ی امیرعلی
8 فروردین 91 12:52
سلام
خاله قربون دنده عقب رفتنت بشه الهی
ملاحت نازنینم انقد دوست دارم هم تورو هم میکائیل جوجو رو بهترین دوستمی بخدا داره اشکم درمیاد خیلی احساساتی شدم ببخشید
آهنگ وبلاگت احساساتی کرد منو


سلاممممم عزیزم قوربونت برم من خدا نکنه عزیزم
منم باروت نمی شه که چقدر دوست دارم
احساسش دو طرفس
مامان ماهان
16 فروردین 91 16:57
فداااااااااااااااااااات بشم با اون دنده عقب رفتنت خوب بالاخره باید شوماخر بودن خودش رو از یه جایی نشون بده دیگه بوووووووووووووووووووس


ممنون خاله جون دوستتون داریم هزار تا
محيا كوچولو
19 فروردین 91 23:35
از اينجا كه نبودم شروع كردم به خوندن خاله!
حتما ميكي تا الان از دنده عقب رفتن خيلي پيشرفت كرده


ممنون عزیزم
نه خاله جون تا رو زمین می ذارمش داد و بیدادی راه میندازه که مجبور می شم زود بلندش کنم