میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

قشنگ ترین پسر دنیا

1391/1/8 21:04
نویسنده : ملی
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قشنگ ترین پسر  دنیا        niniweblog.com

یادمه تازه که ازدواج کرده بودیم مامان اکرم همیشه می گفت :  دانیال که  بچه بود من فکر می کردم که پسرم قشنگ ترین  پسره دنیاس ، من همیشه فکر می کردم که ، مرسی اعتماد به نفس ،  خداییش دانیال بچه که بوده قشنگ بوده اما نه قشنگ ترین بچه دنیا .

اما حالا می فهمم که چه حسی داشته آخه به نظر من تو هم قشنگ ترین بچه دنیایی ،

 هر جا هم که عید دیدنی می رم نقل مجلس اینه که تو شکل کی هستی ؟؟؟ هر چند که من این موضوع رو اصلان دوست ندارم میکاییل من فقط شکله میکاییله همین و بس .

خلاصه هر جا هم می رم همه می گن این که دانیاله و  بهت می گن دانیال کوچولو و غزال 1 هم به من گفت : که من نقش هویج رو برای تو داشتم که تو اصلان به من شبیه نیستی .

من نمی دونم که تو قشنگی یا زشت به من شبیه ایی یا نه هر چی که هستی واسه من فرشته ایی معجزه ایی بهترینی و قشنگ ترینی

عاشقتم قشنگ ترین پسر دنیا    niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله ی امیرعلی
8 فروردین 91 21:08
سلاممممم عزیزم
این میکائیل جوجو خداییش شبیه باباشه ولی به جون خودم این میکائیلی که تو داری ملاحت جون قشنگ ترین و دوست داشتنی ترین بچه ی دنیاست خیلی ماهه هم خشگله هم ناناز هم خوردنی
راستی عزیزم اسپند یادت نره براش دود کنی


عزیزمی گلمی دوستمی
نه به خاطره تعریف هایی که از ما می کنی که به دلیله لطف بیکرانته
به خاطر این که مهربونی و من خوشحالم از این که خاله میکاییلی و دوست خوبه من .
آوين
9 فروردین 91 0:32
سلام عزيزم مهربونم
به نظر منم ميكائيل شكل خودشه
ولي خدايي اون خنده هاي مهربونش كوپ خودته من دلم براي اون خنده هاي شيرينش ميره باووووووووركن


سلام دوستم گلم
واقعنی !!!!!!!!!!!!!!!
مرسی دلم قنح رفت
monir
9 فروردین 91 2:24
آخه این پسره ، جیگره ، تاج سره .....
خاله فدای اون چشماش بشهههههههه
دوستت دارم میکائیل جونم


ممنون خاله منیر جونم
خاله بیا آپ کن دیگه
خاله ی امیرعلی
10 فروردین 91 11:33




مامان یسنا
10 فروردین 91 15:33
عزیزم منم دقیقا حس تورو دارم....واینکه منم هرجا میرم یا هرکی میاد خونمون مادر شوهرم این سوال رو مطرح میکنه تا ببینه یسنا شبیه کیه...ووقتی میگن شبیه باباش خوشحال میشه در صورتی که برای یه مادر فقط وفقط یه چیز مهمه...اونم اینکه...مادر فرزندیه که بسیاربسیار از دید اون زیباست وهمه ی دنیای مادر ولحظات مادر رو به خودش اختصاص داده...همین....


واقعان این چه بحثیه که میندازن ؟؟؟ این فرشته ها فقط شبیه خودشونند
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
11 فروردین 91 14:43
سلام خانمی
اینترنت اینجا اوضاعش خیلی خراب شده ، به خاطر اجلاس سرانه .
ما سپردیم برای 15 ام برامون بلیط بگیرن ولی وضع پروازها هم خرابه ، حسابی شلوغه و تاخیر پروازها زیاد ، ان شاالله برای شنبه یکشنبه میاییم ، خیر سرم دانشگاه باید برم .
میکاییل رو از طرف من ببوس
راستی محمدرضا اینجا نشسته میخواد برات شکلک بزاره ، اگر بی ربطند به من ربطی نداره:


ای بابا !!!
ایشالله به سلامت برسی عزیزم
خیر مقدمممممممممممم
الهی قوربونه محمد رضا برم من دستش درد نکنه
خدایشش کلب به شکلک هاش ذوقیدم
مامان کوروش
14 فروردین 91 10:48
چه معنی داره ما اینهمه زحمت بکشیم بعد نی نی هامون شبیه باباشون بشن عزیزم هر نی نی به نظر مادر و پدرش قشنگ ترین بچه دنیاست ولی اقا میکائیل واقعا جیگمله


ههههههههههههههه چی کار کنیم ؟؟؟
ممنونم خاله اما همینه که می گی ؛ هر بجه ایی به نظر پدر و مادرش قشنگ ترینه
آوين
14 فروردین 91 22:41
سلام عزيزم قالب جديد مبارك
خبري ازتون نيست دوست جوني


سلام ممنونم گفتم یه تنوعی بدم
راستش نوشتنم نمیاد چند روزیه



بابایی
15 فروردین 91 16:16
سلام
عزیزم همینطوره....منم موافقم....اما میکی اصلاح شده منه .....خدا حافظه هر 2 تاتون باشه انشاله


من خوشحالم که شبیه توئه عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 فروردین 91 9:26
واقعا همینطوره منم فکر میکنم آرتینم قشنگترین پسر دنیاست.
راستی میکائیل میتونه بشینه؟ آرتین که با کمک هم نمیشینه.


آرتین که جیگره عسله ، آره خاله میکاییل میشینه اما باید مواظبش باشم که یهو شیرجه نزنه
بجه ها کاراشون منحصره خودشونه دیر و زود دارن اما بلاخره انجامش می دن
سمانه مامان پارسا جون
16 فروردین 91 12:28
قربونت برم خوشگلم


خدا نکنه هزار ساله بشی ایشالله
مامان ماهان
16 فروردین 91 16:54
خانمی قالب جدیدت و طرز نوشتنت خیلی خوشگلن مبارکههههههههههههههه
دوست جونم نه ماه زحمت میکشی آخر هم شبیه بابایی میشه
من فقط دلم خوشه که رنگ چشمای ماهان شبیه رنگ چشمای منه
ولی به قول تو من نمیدونم قشنگی یا زشت به من شبیه ای یا نه ولی هر چی هستی فرشته ای معجزه ای بهترینی .................


ههههههههه
یه کم رنگ چشمای میکی هم شبیه منه و با همینم کلی ذوق میکنم
ایشالله که همیشه تن شون سالم باشه این مهمه
محيا كوچولو
19 فروردین 91 23:37
واي خاله نگو كه ما هم هرجا رفتيم تو عيد همش از همين حرفها بود، به منم ميگن مثل بابايي ام


طفلی ما مامانا مگه چه گناهی داریم !!!