میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

من اومدم با دندونام

1391/1/30 15:22
نویسنده : ملی
417 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام
هزار و سيصد تا سلام
من اومدم با دندون هام
مي خوام نشونتون بدم
صاحب مرواريد منم
يواش يواش و بي صدا
شدم جز كباب خور ها...

میکاییل جونم دندون دراورده یکیش نیش زده سر در آورده بیرون یکیش هم تو راهه هر دو هم پایین هستن

وای اینقدر خوشگلن که نگوووووووووووووو

دلم می خواد ازش عکس یگیرم اما تا دهنش رو با دست باز می کنم زبونش رو هم میاره بیرون اگه موفق شدم حتمان عکسه مرواریده کوچولوش رو میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آوين
30 فروردین 91 15:34
مببببببببببببببببباركه عشق خاله از قول من يه گاز خوشگل از مامان جوني بگير هههههههه


مرسی خاله چشم من عاشق این کارام همینجوری هی با ناخن هام خراشش می دم گازش هم می گیرم
zeinab
30 فروردین 91 20:52
مبارکه خاله خیلی مبارکه


ممنون خاله مهربون
سمانه مامان پارسا جون
30 فروردین 91 22:11
سلام ملی جونم خوبی؟
مبارک باشه عزیزم
قربون مرواریدای خوشگلش برم من


سلام عزیزمممم
ممنونم
خدا نکنه خاله ایی
مامان کوروش
31 فروردین 91 9:53
ای جان دندونت مبارک پسمل خوشگل


ممنون خاله جون ایشالله دندون کوروش جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
31 فروردین 91 20:25
به به مبارکه. آرتین خان تنبل ما که هنوز دندون درنیاورده


ممنون
ههههههههههه قوربونش برم با تنبلیش
محيا كوچولو
1 اردیبهشت 91 13:05
به به مباركه دندون موشي ميكي كوچولو
ماماني معلومه كه از شدت ذوق هرچي در لحظه به ذهنت اومده نوشتي


چرا بد نوشتم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
خاله ي اميرعلي
2 اردیبهشت 91 13:24
سلاممممممممممممم نفسي
وااااي مرواريداي كوشولوت مبارك كلي ذوقيدم گلم
انشالاه بقيه هم بدون درد دربيان راستي آش دندوني درست ميكنيد؟


سلام عزیزم
ممنون بله امروز اشی داره درست می کنه
مریم مامان بهراد و آراد
3 اردیبهشت 91 11:41
ای جانم مبارک باشه عزیزم دندون خوشگلت زده بیرون


ممنون خاله
مامان ماهان
4 اردیبهشت 91 23:56
مروارید خوشگلت مبارکه عزیزممممممممممم


مرسیییییییییییییی
منامامان یسنا
5 اردیبهشت 91 11:52
وااااااااااااااااااااااای مبارکت باشه عزیزم....یسنا هنوز دندون در نیاورده


هر چی دیر تر دراره بهتره عزیزم
دیر تر خراب می شه