میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

سومین دندون

1391/3/8 18:18
نویسنده : ملی
933 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدا چقدر ذوق دارم امروز خودم تنهایی کشفش کردم هر چند که چند روزه دراومده چون کامل بیرونه

 می بینم چقدر منو گاز گازی می کنی ،  یهو دستمو کردی تو دهنت دیدم که تیزی از بالاست یه دندون بالا سمت راست اولین کاری کردم به بابایی زنگ زدم گفتم اونم دلش آب شد گفت تو رو خدا بیایددددددددد !!! بعدش هم به مامان اشرف اونم کلی گفت مبارکش باشه ماشالله اسفند دود کن و از این حرفای مامانی دیگه .

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابایی
8 خرداد 91 18:42
ماشاله.....
فدای دوتاتون......


خاله ي اميرعلي
8 خرداد 91 22:27
سلام
ماشالاه به گل پسري مباركه عزيز دلم ايشالاه بقيه ي مرواريداشم بدون درد درميان
فدااااااااااااااااااااااات


سلام خاله کجایی بابا ؟؟؟
دلم برات یه ذره شده بخدااااااااا
ممنونم
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
8 خرداد 91 23:49
مبارکهههههههههه
راستی فردا جای من رو هم خالی کنین
خوش بگذره


ممنونم
جای تو که حسابی خالیهههههههههه
وای کاش این دو تا وروجک بذارن حسابی با هم حرف داریم وای اگه تو هم بودی چی می شددددددددد تا
صبح حرف می زدیم
فرشته
9 خرداد 91 0:13
وای چه حافظه خوبی دارین
به قول دوستم من آلزیمر ( نه آلزیمر !!!) دارم
هفته 10 هستم چقدر دیر می گذره واسه شما هم اینطوری بود


فدات بشم من من دوستای وبلاگیم رو خوب تو ذهنم می مونه بسکه دوستشون دارممممممممم
مبارکه عزیزم آره اگه حوصله کردی خاطرات بارداری منو بخون باید صبر ایوب داشته باشی حالا 30 هفته دیگه مونده تا می تونی استراحت کن با همسرت دوتایی لذت ببر پیاده روی کن حسابی خوش بگذرون چون بعدش نمی تونی تا مدتها
من که خیلی بهم خوش گذشت چون وقتی که همسرم بود همش با هم تفریح بودیم
محيا كوچولو
9 خرداد 91 1:17
سلام خاله جوني مباركه من كه 3 ماهه منتظر دندون سومي هستم
خاله از شدت خوشحالي يه دونه h زيادي گذاشتي
tooth

ممنونم گلم می خوای خودم بیام مال تو رو هم کشف کنم عهههههه راس میگی
مریم مامان رادین
9 خرداد 91 1:21
ای جانم! قربون اون دندونای خوشگلش. آخه تو با دو تا دندون این همه نازی، دندونای بالاییت هم در بیاد واسه خاله بخندی که درسته قورتت میدم.


می خوام منم مثه رادین دو تا دندون بامزه دربیارم باهاش بخندم دله همه رو ببرم
آوين
9 خرداد 91 1:37
فدات بشم من نه تنها مهربوني بلكه كاشف خوبي هم هستي
مامان کوروش
9 خرداد 91 8:09
میکی جونم در اومدن سومین دندونت مبارک باشه
به امید روزهایی پر از گاز گرفتن


خاله دیگه یه جای سالم تو بدنم نمونده بازم امید داری
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 12:01
سلام عزيزم
اميرعلي جونم در مسابقه ي ني ني و شكلك شركت كرده خوشحال ميشم به آدرس زير برويد و با دادن راي مارو خوشحال كنيد ممنونم
http://noruz1391.niniweblog.com/post795.php
بدو تا دير نشده


چشم وایسا اومدم
فرشته
9 خرداد 91 14:17
آره گاهی اوقات فکر می کنم اینا آخرین ماه هاییه که با همسر نازم تنهاییم
ولی بازم دوتامون هول داریم زودی دنیا بیاد
تا اینجا که به من خیلی داره خوش می گذره اون روزی که دیگه لگداش شروع بشه!!!!!!
واییییییییییی


خوب این هول طبیعیه اما من تا ماه ها بعد از زایمان دلتنگ بارداریم بودم بهر حال این روزا هم میگذره و نی نی خوشگلت میاد تو بغلت و می فهمی که چه زحمت و لذتی داره
خاله ي اميرعلي
9 خرداد 91 22:27
ملي جونم آدرسي كه الان ميدم برو و رايتو اونجا بده http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
مامان طهورا
11 خرداد 91 10:43
سلام ملی جونم
مبارک باشه


سلام ممنون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 خرداد 91 23:10
خوشگله سومین دندونت مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 خرداد 91 14:25
کجایی ملی جون؟؟؟؟؟؟؟ دلم براتون تنگ شده