میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

اولین خنده

1390/7/22 21:02
نویسنده : ملی
582 بازدید
اشتراک گذاری

قند و عسلمممممممممممممممممممممممم

امروز برای اولین بار تو به من خندیدی

اینقدر ذوق زده ام که نگو

دیگه کاملا منو می شناسی امروز داشتم جا تو عوض می کردم و باهات حرف می زدم که تو هم برام دست و پاتو تکون می ذادی و لباتو غنچه می کردی که باهام حرف بزنی که گهگاهی هم صداهایی از خودت در می اوردی که دیدم داری بهم می خندی اول فکر کردم که از اون خنده های که نوزاد ها  می کنن که دهن شون رو  باز می کنن  اما دیدم نه واقعیه بابایی رو صدا زدم اونم دید آره واقعان داری به من می خندی

میکاییله من تو بیست و نه روزگی به روی مامانش خندید و اونو ذوق مرگ کرذ .

خوش به حالم ، خوش به حالم ،

تا تو هستی، تو دلم غمی ندارم

نمیدونم که دارم خواب میبینم

یا که بیدارم

به خدا هیچ باورم نیست

آخه یه عمره که من در انتظارم

حالا که به تو رسیدم

 تورو رو چشمام میزارم

الهی شکر، الهی شکر

تورو دارم، الهی شکر

الهی شکر، الهی شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایلیا
22 مهر 90 23:12
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک باشه مامانی عجله نکن فکر نکنم به این سرعت بتونه بشناستت فقط بوتو میفهمه چون تا 2 ماهگی کامل نمیبینه مامان مهربون خسته نباشی ایشاللا روزای خوبی کنار هم داشته باشین


اما عزیزم من کامل متوجه خنده هدفدارش شدم و کامل هم می بینه چون با چشماش کامل رفت و آمد مون رو دنبال می کنه و عکس العمل نشون میده
مامان پارسا جون
23 مهر 90 12:14
ملی جون میکاییل اگه نخواد تو رو بشناسه پس کی رو بشناسه ؟ اون از وجود خود تو هستش.
پس بیشترین ارتباط رو با خودت برقرار میکنه


چقدر خوبه کیف داره
مامان محمدجان
23 مهر 90 16:31
ملاحت جون واسه ما هم عکس خنده هاشو بذار دیگهههههههههه


چشم حتمان
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 مهر 90 11:39
ان شاالله همیشه لبت خندون باشه میکائیلم
مامان هامان
24 مهر 90 18:11
منم مطمئنم که تو رو میشناسه و بیشتر از همه حست می کنه بهت این لحظات رو تبریک می گم دوست گلم نی نی گل ماروببوس
مامان تارا - سارا
25 مهر 90 9:24
به به. مبارکه خنده گل پسر...