میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

درست یا غلط ؟؟؟ مسئله این است .

1390/9/10 8:39
نویسنده : ملی
374 بازدید
اشتراک گذاری

می دونی دل اسیره ؛ اسیره تا بمیره    میدونی بدون تو دلم آروم نگیره

سلام میکی کوچولوی مامان      

                    

 

دارم کار می کنم کاسه می افته می شکنه شروع می کنم به جمع کردنش یاده این می افتم که الان زنه غلام رسول برامون ماست آورد تو رو که دید پرسید چند ماهته منم گفتم دو ماهو نیم گفت : چه پسر قوی ایی .

( اینجا ماست خیلی گرونه یه سطله نیم کیلوییش حدود پنج هزار تومن می شه ، اما یه آقای هندی هست به اسم غلام رسول واسمون ماست درست می کنه میاره در خونه )

از خودم بدم میاد چرا به حرفه مامانم که می گفت سنه دقیق تو به کسی نگم گوش ندادم ، تو ذلم می گم خوبه حالا چشمش خورد به کاسه دوباره یادم میاد خاله الهام بهم گفته بود در همچین مواقعی بگم : بسم الله و بالله لا حول ولا قوه الا بالا ، شروع می کنم تند تند این آیه رو خوندن .

deborah.mihanblog.com

دو شب پیش مامان اکرم تو oovoo دیدت گفت : وای چقدر بزرگ شده ، معلومه شیر مامانش بهش ساخته ، بهم بر می خوره با خودم زیره لب غرغر می کنم وا !!! مگه قراره کوچیک بشه خوب همه بچه ها بزرگ می شن ،  سریع پا می شم برات اسپند دود می کنم تا دلم آروم شه . ( عروس بازی رو داری نیشخند)

deborah.mihanblog.com

دکتر هدا  می گه : بچه تو با دست خودت ننداز جلوی چشمه مردم ؛ چرا لباسه قرمز تنش می پوشی ، این کفش و جوراب های قشنگ رو پاش نکن ، می گم : خوب این را مامانم خریده ؛ چی کارشون کنم ؟

می گه خوب ببخششون ، با خودم می گم : وا ؟؟؟؟ خوب من اینا رو ببخشم اون وقت بچه خودم رو لباسه زشت بپوشونم من آرزو داشتم بهترین چیزها رو تنه بچه ام کنم ، اهمیت نمی دم و کاره خودمو می کنم اما  حرف هاش دلم رو می لرزونه  نگران.

deborah.mihanblog.com

دیشب جمیله جون می گه اوضات خوبه ، می گم آره خدا رو شکر از وقتی این فرشته کوچولو اومده حالم خیلی خوبه ، می گه ، ببین به من گفتی اما به کسی نگو خیلی حالت خوبه ، یا شوهرت خوبه  ؛ یا ....

deborah.mihanblog.com

خدایا !!!

مگه خودت حافظه همه نیستی ( والله و خیرا و حافظا و هو ارحم راحمین ) ؟؟؟؟

پس این حرفها چیه ؟؟؟ این انرژی منفی ها چیه ؟؟؟

اینا راسته ، دروغه ، چرا آدم مامان می شه خرافات یا شاید هم واقعیت بیشتر به ذهنش میاد ، منی که همیشه شب ها مامانم واسه تک تکمون دعا می خوند و فوت می کرد بهش می خندیدم که مامانم چه حوصله ایی داره و هر چی علاقه اش هم به طرف بیشتر بود کله شو بیشتر می چرخوند و فوتش محکم تر بود .

( منم جزه فوت محکم ها بودم زبان) حالا چرا خودم دارم همین کارو می کنم ؟؟؟

چی کار کنم ؟؟؟ شما چی فکر می کنین ؟؟؟ چقدر این حرفها راسته یا دروغه ؟؟؟  چرا ذهنه ما آدمها تمایل به خرافات داره بعد جدیدان واسه قانع کردن خودمون می گیم  علم ثابتش کرده .

deborah.mihanblog.com

نمی دونم همیشه و در هر حال توکل بخدا من که پسرمو دو دستی یه دستای مهربونه خودش سپردم .

خدایا خودت حافظه همه بچه ها ؛ نی نی ها و همه دوست جونام و خونواده هاشون ، ... اصلا حافظه همه بنده هات باش  ؛ آمین .

deborah.mihanblog.com

و در آخر : یکی به من بگه حواستو جمع کن به زنه غلام رسوله بیچاره ، چه ؟؟؟ والاااااااا !!!!

 

عاشقتم میکاییلم Orkut Scraps - Disney.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

asemuni ha
10 آذر 90 11:26
سلام ملی جونم
خوبی؟
پسری خوبه؟ بزرگ شده؟
از طرف من ببوسش.

خواستم بهت بگم که چشم زخم و چشم بد وجود داره و حقیقت داره.
من به شدت بهش معتقدم. چون زندگی ما رو خیلی چشم میزنن. توی خونمون یهو گلدانی که 2 ساله مثل فرفره داره رشد میکنه، یهو خشک میشه. در عرض 2 ساعت.
یا ماشینمون رو یهو دزد میبره.
یا ... خیلی چیزای دیگه که گفتن نداره.
برای همین ما همیشه صدقه میدیم و بالای در خونمون هم وان یکاد وصل کردیم. هر روز صبح آیه الکرسی میخونیم. و همیشه توی خونمون گل و گلدون داریم تا اگه خدایی نکرده توی چشم کسی اومدیم، به گل و گلدون ها بخوره نه یه ما.
پیشنهاد میکنم یه موجود زنده توی خونه تون داشته باشید تا پشم به پسری نخوره.

مواظب خودت باش عزیزدلم
خیلی دوستت دارم و خیلی برام عزیزی....



سلام گلم
ممنون از نظرت ، می خوام آخرش نتیجه گیری کنم اما حتمان سعی می کنم مواظب باشم منم از این خاطرات زیاد دیدم و شنیدم اما می خوام خودمو گول بزنم که شاید بر حسب تصادف بوده
منم دوستت دارمممممممممم
مامان محمدباقر
11 آذر 90 19:19
salammmmmm


علیک سلام خانوم خانوما
مامان محمدجان
11 آذر 90 22:11
سلام ملی جون
کاملا حالت رو درک میکنم
منم اوایل تولد محمد همین دلشوره ها رو داشتم که فکر میکنم از عوارض بارداری و زایمانهههههههههههههههههه
رفته رفته این دلشوره ها کم کمتر میشه
خدا حافظ همه ی نی نی فرشته هاس


واقعان !!!!!
ممنون نظرت کاملا به دلم نشست .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 آذر 90 11:12
عزیزم هر روز براش اسپند دود کن. لباسای خوشگلش رو بپوشون


باشه ؛ موافقم .
مامان یسنا
12 آذر 90 16:12
سلام خوبین.میدونین خرافات چطوری بوجود اومده؟وقتی ما یه کار رو همزمان با یه شرایطی انجام میدیم که علم روانشناسی بهش میگه شرطی شدن ما فکر می کنیم که اون کار باعث این اتفاق شده .قدیمی ها چون دلیل علمیش رو نمی دونستن خرافات نامیدن.اینجا معتقدند که وقتی خانمی پس از زایمان رو تنها بزاریم جن زده میشه.دلیل علمی اون 2تاست.1:چون اکثر خانمها دچار افسردگی پس از زایمان میشن میگن جن تو جلدش رفته.2:اصولا خانمهایی که بچه اولشون رو بدنیا میارن اطلاعات کاملی ازبچه داری نمیدونن ودر قدیم بیماریهای لاعلاج وخفگی نوزادان براثر پس اوردن شیررو جن زدگی میدونستن.پس سعی کیدبرای کارها علت علمی پیدا کنید.ومی تونید کتاب روانشناسی عمومی مبحث شرطی سازی رو مطالعه کنید اگه دسترسی بهش براتون راحته.درغیر این صئرت من میتونم کمکتون کنم اخه من کارشناس روانشناسی هستم.


چه جالب !!! عزیزم ممنونم از راهنمایبت اینجا که کتاب فارسی وجود نداره مگه تو اینترنت دنبالش بگردم از کمکه شما هم سپاسگزارم خانومه روانشناس
سمانه مامان پارسا جون
13 آذر 90 15:30
سلام ملی جون خوبی گلم؟
من دقیقا نمیدونستم چشم و نظر حقیقت داره یا نه ولی الان که نظر این دوستمون مامان یسنا جونو خوندم یه کم به خودم اومدم واقعا بعضی چیزها فقط خرافات و خیلابافیه .
به نظر من آدم باید فقط به خوده خدا توکل کنه همون واسش بزرگترین پشتیبانیه


من راستش میدونستم یکم خیالبافی اما حرف بقیه آدمو می ترسونه بله انشالله خوده خدا حافظه همه باشه .
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
14 آذر 90 22:07
سلام عزییییییییییییییزم
میکی جونم ، عشق خاله چطوره
امشب بابای محمدرضا عکس اون قهقهه ی میکی جونم رو دید کلیییییییی ذوقید
و اما نظر بنده در رابطه با این پست اینه که من هیچ نظری ندارم
منم صدقه میدم ، منم یکی از بچه ام تعریف کنه یا چیزی به چشم خودم زیبا و خاص بیاد یه صلوات میفرستم ........
چیز خاصی نیست که به خاطرش ذهنت رو مشغول کنی عزیز دلم ، همیشه مثبت فکر کن و امواج منفی رو از خودت دور کن.
دوستتون دارم یه دنیا

سلام عزیزززززززززززززم
برگشتی ؟؟ عمو اکبر چی شد ؟ پسندید ؟
از بابای محمد رضا هم ممنونم ، راستش من می خوام موج منفی ندم حرف های آدما نمی ذاره ، اما نه ؛ توکل به خدا
منم دوستتون دارممممممممممممممم