میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

حس مادری در حیوانات

1390/11/10 6:30
نویسنده : ملی
1,435 بازدید
اشتراک گذاری

 

قشنگ ترین حس دنیا ، حس مادری است با همه سختی هاش خوشحالم که یک مادر هستم .

ادامه مطلب رو هم ببینید لطفا

باورم نمی شد که حلزون ها هم؛  بله

 

 دارن با هم می رن خرید انگاری

طفلک این مامانه هم مثه من خوابش میاد , امان از این  بچه ها

 فیل ها خیلی حیوون های خوشگلی ان

عاشقه این عکسم انگار وایسادن ژست گرفتن

وای چه بچه لوسیه این

 

 

طفلک این مامانه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
11 بهمن 90 9:14
ای جووووووووووووونم چقدر رمانتیک و عاشقانه


من فکر کنم حیوون ها از ما انسانها عاشق ترن
محيا كوچولو
12 بهمن 90 0:33
واي واي خاله خوبه آدما اينقده بچه هاشونو ليس نميزنن، محبتم حدي داره آخه!


خاله اون یه نوع تمیز کردنه اونا که دستمال مرطوب و صابون ندارن
سمانه مامان پارسا جون
12 بهمن 90 10:49
وای خیلی قشنگ بود ملی جون
مخصوصا حلزونه


حیوونها خیلی جالب و بامزه ان
خاله ی امیرعلی
12 بهمن 90 13:48
واقعا حس مادری خیلی حس قشنگیه حتی تو حیونا هم قابل مشاهده هست در همه حال خیلی حس زیبایی هست
من فکر کنم بالاترین عشقها عشق مادر و فرزند هست


دقیقان همینی که گفتی
خاله ی امیرعلی
12 بهمن 90 13:49
سلام
ملاحت جون اهنگتم که عوض کردی خیلی قشنگه عالی توپ بیست


سلام
منونم من خیلی زود از یه چیزه تکراری خسته می شم واسه همین عوض می کنم
مامان زیباترین
13 بهمن 90 4:09
سلام ملاحت جونم...
عزیزم هزار آفرین که اینقدر خوب قعالیت میکنی.
خانمی منو باید ببینی..
واااااااااااااااقعأ خسته امشوشو میگه واسه چی خلاصه اینکه این یکی از بلاهایی هست که به صورت متوالی سرم میاد و در کل زدم به بیخیالی اما باور کن تنها کاری که اصلأ نمیرسم آنلاین شدنه...
ببخشید که دیر دیر میام
اما
دورادور دوست دارم و به یادت هستم عزیزم.
فرشتتو ببوس.



سلام گلم
ای بابا هیچ وقت سر خود کاری نکن لااقل با یه با تجربه یا یه پزشک در میون بذار جون این روزا سلامت ما مهم ترین شرطه خدایی نکرده رو پا نباشیم این نیم وجبی ها می خوان چی کار کنن ؟
ثانیان من یه معتاد به اینترنتم و اوله صبح که بیدار می شم اولین کاری که می کنم کامپیوتر رو روشن می کنم واسه همین ناخواسته از اینجا خیلی سر در میارم تنها سرگرمی من که اینجا دارم و بهش علاقه دارم همینه
...
25 فروردین 91 3:13
سلاممممممم

حس مادری قویترین حسه مثبت دنیاست و توی همه مادرا چه انسان و چه حیوان وجود داره ...

ولی این شیری که عکسش رو گذاشتی نره ... شیر ماده یال نداره


سلام
چرا اسمتون رو نذاشتید
راست می گید من دقت نکرده بودم ، البته این ایراد به فرستنده این ایمیل وارده که من اینجا گذاشتمش هم وارده
خوب حس پدری هم در حیوانات هم قویه