میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

عکس های پنج ماهگی میکاییل

1390/11/20 7:47
نویسنده : ملی
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

با تو نفس كشیدن یعنی غزل شنیدن
رفتن به اوج قصه بی بال و پر پریدن

بازم هست بیا ادامه مطلب

 

 

 

 

آی من عاشقه خوابیدنشام دلم ضعف می ره واسش

 

مجالش بدی شکوندتش

 

اگه نبدیش خودش می ندازه

 

اینقدر دقیق تلویزیون می بینه که دیگه متوجه اطرافش نمی شه

اولین باری که بهش لعاب برنج دادم

همه رو ریخت بیرون اصلان دوست نداره

میکاییل ،بابایی و سوپروایزر بابایی -دکتر چن -

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان کوروش
20 بهمن 90 9:19
همه عکسهاش جیگرن ولی اونی که خوابیده با دستها روی سینه واییییییییییی می خوام بخورمش
چه طوری قورتش ندادی


ممنون خاله جون
مامان هامان
20 بهمن 90 9:32
قربونش برم خیلی خیلی ناناز شده هزار هزارماشالله


مرسی خاله جون
هامان جون رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
20 بهمن 90 11:04
وای چه نفسی شده این میکاییل

عکسهای خوابش خیلی ماهه
منم از اون اول تا حالا هروقت پارسا میخوابه دست به کا میشم و میدوام سراغ دوربین

ملی جون از طرف من اون لپای خوشملشو ببوس حسابی(یادت نره ها)


ممنون خاله جون
آخه خوابشون یه چیزه دیگه اس ، اذیت هم نمی کنن واسه همین عکسش خیلی مزه می ده
چشم شما هم پارسا گلی رو ببوس
خاله ی امیرعلی
21 بهمن 90 0:09
سلام گلممممم
وااااااااااااای ملاحت جون خیلی ازت ممنونم که از جوجو فندقی برامون عکس گذاشتی وقتی عکسهای کوچولوت رو میبینم کلی سرحال میام عکسها یکی از یکی خوشگلتر و خوشملتر مخصوصا عکسی که عین فرشته ها خوابیده و عکسی که با دقت به مانیتو ر نیگا میکنه لباس سفید رنگم خیلی بهش میاد
عاشقتم جیگر خاله


سلام خاله جون
چقدر تو مهربونی آخه ، حتمان میایم تبریز از نزدیک می بینیمت یه بار
ممنون
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 بهمن 90 16:44
سلاااااااااااااام
آخییییییییییییییییییییی
همچین خستگیم در رفت
دیدن روی ماه میکی جونم یعنی انرژییییییییییییییییییی
و اما ملی جونم
خیلی جالبه قاشقی که داری باهاش به گل پسری غذا میدی دقیقا قاشقیه که محمدرضا برای اولین بار با اون فرنی خورد


ای جانم
ایشالله هیچ وقت خسته نباشی
سلیقه مون هم یکیه بیا ! می گم خواهریم الکی نمی گم که

خاله ی امیرعلی
21 بهمن 90 22:59
من بی صبرانه منتظر اون روزم عزیزم


ای جانم منم همینطور
محيا كوچولو
22 بهمن 90 10:58
سلام خاله واقعا ديگه عكاس حرفه اي شدي البته سوژه را نبايد دست كم گرفت


واقعنی ؟؟؟
ممنونم عسله من
آسمونی ها
22 بهمن 90 17:34
ای جونم
چقدر خوردنی شده این گل پسر!!!
ماشاءالله لا حول و لا قوه الا بالله
این آیه رو زیاد براش بخون تا از چشم بد دور بشه.
بووووووووووووووووووووووووووووس


ممنونم عزیزم
باشه حتمان
مامان یسنا
22 بهمن 90 19:12
وااااااااای دوست دارم محکم بغلش کنم .....همه ی بچه ها از لعاب برنج خوششون نمیاد......خیلی تپل وناز شده ...هزار ماشاالله......


ممنون خاله جون
خودمون هم از لعاب برنج خوشمون نمیاد آخه این چیه به بچه های طفلکی می دن
مامان محمدجان
22 بهمن 90 23:16
ماشاللهههههههههه
چقده بزرگ شده نفس خاله
معلومه مامانش کلی زحمتشو میکشه
هزار تا بوس واسه خوشملمون


مرسی خاله جون
تو تنها کسی اینو گفتی چه ذوقی کردم
ممنونم شما هم محمد جان رو ببوس
سارا-تارا
23 بهمن 90 8:29
نازی چقدر عکس ناز و باحال. مرسی مامانی دلمون حال اومد...


قوربونت برم عزیزم
مامان زیباترین
24 بهمن 90 2:52
عزیییییییییییییییییییییییییییییییزم..
الهی فداش شم من عین فرشته ها خوابیده بدون هیچ قصه ای چون میدونه مامان ملاحت گل همیشه پیششه...
5 ماهگیش مبارک باشه.
مامان ملاحت مهربون مبارکت باشه.خسته نباشی.
ملاحت جون وقتی میکی خوابه خیییلییی شبیه بهراد میشه.

خیلی ناز شده واقعأ باورم نمیشه این همون فسقلیه که ائن روز تو صارم تو ساک حمل آروم خوابیده بود.

خدا واست نگهش داره.

این دکتر چن هم همونیه که اجازه داد بابایی بیاد ایران؟
دمش گرم معلومه آدم اهل دلیه.

دوووووووووووووووووووووووووووووستون دارم به خدا.
ببخشید دیر دیر میام.

قوربونت برم اینقدر مهربونی خودم هم باورم نمی شه همون هان آخی هر چند سخت بود اما بازم یادش بخیر
اره همونه هر چند که بابایی ازش خوشش نمیاد اما به نظر من ادمه خوبیه




مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 90 19:13
خاله قربونش بره که این پسر اینقدر ناز و تو دل برو شده.

مرسی خاله جون من و آرتین خان قرار گذاشتیم دله همه رو ببریم
آسمونی ها
26 بهمن 90 22:41
بخورمت من
همین ...


مرسی خاله جون
مامان ماهان
27 بهمن 90 9:40
الهی الهی
خیلی ناناز شدی
جیگگگگگگگر شدی
عسل شدی
خوشگل شدی
مامانی شدی



هزارررررررررررماشاالله

مرسی خالههههههههههه