میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

هورا اینترنت دار شدم

1390/12/27 12:10
نویسنده : ملی
1,560 بازدید
اشتراک گذاری

آخیش بلاخره اینترنتم اومد کلی حرف دارم داشتم می مردممممم ها !!!

ادامه مطلب هم داریم ....

میکاییل و باباش

دو تا عشق من که دلم برای یکی شون خیلی تنگ شده

 

اولین باری که رو دستات بلند شدی

تا رسیدیم خونمون واسه اولین بار روی دستات بلند شدی

 

وقتی سوار روروئک شدی

اولین باری که سوار روروئکت شدی

 

میکاییل بی حال

میکی جونم داری  غر می زنی روزهای اولی که اومدی هنوز با این محیط سازگار نیستی

 

میکی جونم لالا کرده

اینجا هم یکی از روزهای مریضی ته به جورابات نگاه کن البته خودت یاد گرفتی  جوراباتو می کشی

 

وقتی که میکی مریض بود

اینجا اصلان حالت خوب نبود و دماغت  کاملا کیپه

 

اولین آب هویج

مامان اشرف برای اولین بار بهت آب هویج داد که ظاهرا خوشت اومد

 

یه پسله رو دار

یه پسله لودال !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ی امیرعلی
27 اسفند 90 12:36
سلاممممممممممممممممم عزیزم
ای جووووووووونم عکسهای میکائیل جونو
فدای دماغ کیپت بشم من جونم الهی خاله بمیره و مریضی تورو نبینه جوجو مجولی
آخیییییییییییییییییش خواهر چه عجب اینترنت دار شدی بابا دلمون تنگ شد و از نگرانی میمردیم اینجا
فدات بشم من عزیزم مواظب خودتون باشید زانوت خوب شده؟


سلاممممممممممممم
خدا نکنه عزیزم زانوم داره خوب می شه
میامبهت سر می زنم


سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 اسفند 90 12:13
قربونت برم، چه عکسای قشنگی. الهی زود زود دوتاییتون خوب بشید.


ممنونم دوست خوبم
مامان هامان
28 اسفند 90 17:27
سلام عزیزم خداروشکر دلمون تنگ شده بود مدام میومدم و خبری نبود الهی بمیرم چه اذیت شدی امیدوارم سال جدید همراه با سلامتی و نشاط باشه براتون


سلام عزیزمممممممم
دله منم براتون تنگ شده بود حسابی دیگه اینترنت دار شدم
خدا نکنه عزیزم هزار ساله شی
سال نو تون هم مبارک
مامان ماهان
1 فروردین 91 1:35
ای جووووووووووووووووووووونم چه عکسهای خوشگلی
نوش جونت عزیزم خوشمزه بود


ههههههه جای شما خیلی خالی بله خوب بود
sepehri
5 تیر 91 21:21
الهی چقد با نمکه