میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

21 اسفند

1390/12/27 12:08
نویسنده : ملی
407 بازدید
اشتراک گذاری

حالم بد جور گرفته اس ، پس کی خوب می شی ؟؟؟ برای اولین بار از مادر بودن خسته شدم چقدر سخته !!! خروسک گرفتی و من صبح برای اولین بار تنها بردم برای آمپول زدن چه هوای سردی بود چه سوزی داشت پول نقد هم نداشتم

سه تا عابر بانک رفتم اما همه خراب بودن دو تا مغازه هم رفتم اما از کارت خوانشون حاضر نشدن بهم پول بدن گفتم بچم مریضه می خوام ببرمش دکتر اما یا کر بودن نشیندین یا کور بودن تو رو ندیدن که بی حال تو بغلم خواب بودی حس بدی داشتم یه جور احساس درماندگی کردم رفتم پیش تزریقاتی قرار شد بعدان پولش رو ببرم خواب بودی که آمپولت رو زد من چشمامو بسته بودم و محکم تو بغلم گرفته بودمت اما تو بازم عینه یه مرد واقعی بودی  .

اینترنت ندارم درخواست دادم اما تا وصلش کنن یه هفته ایی طول می کشه منم اومدم تو ورد می نویسم تا بعدان بیام کپی کنم .

 

میکاییلم زودتر خوب شو تا منم کمی نفس بشم نمی دونم شاید تو هم مثل من دلتنگ بابایی باشی دیگه از اون خنده قشنگ ها نمی کنی نهایتش یه لبخنده اما کاملان اجتماعی هستی و اصلان از کسی غریبی نمی کنی و راحت تو بغله همه می ری و. با همه ارتباط برقرار می کنی

دوست دارم هستی من

ساعت 11 شب یکشنبه 21 اسفند  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ی امیرعلی
27 اسفند 90 12:42
الهی فدات بشم من منم دقیقا همین وضع رو چند روز پیش داشتم هیچ مغازه داری حاضر نشد ساعت 8شب بهم پول بدن عجب دوره زمونه ای شده هاااا
غصه نخور گلکم
حالا باید قدر مامانامون رو بدونیم که چقدر برامون زحمت کشیدن
ای واااااای هنوز خوب نشده؟ بمیرم برای کوچولو جونم انشالاه که خوبه خوب میشه و مامانش از خنده های مث همیشش بهمون مینویسه
مواظب خودتون باشید

ممنون خاله الهه مهربون
می بینی خواهر انگار می خوان از جیبه خودشون به آدم پول بدن

مامان کوروش
27 اسفند 90 14:37
عزیزم چرا هنوز این پسمل ناز ما خوب نشده آخه
نمی فهمم برای اون مغازه دارها چه اشکالی داشته بهت پول بدن فرقی نمی کنه که براشون پول همون موقع می ره به حسابشون واقعن که خیلی ناراحت شدم
مواظب خودتون باشین

خاله جون الان دیگه داره خوب می شه
حرفه منم همین بود اما نمی دونم چرا فکر می کردن می خوان از حسابه خودشون بهم پول بدن

آوين
27 اسفند 90 14:48
سلام عزيزم بميرم برات دست تنهايي چي مي كشي ......
اينقدر هميشه شاد نوشتي آدم وقتي نوشته غمگينت را ميخونه واقعاٌ غمش ميگيره


قوربونت برم من
پوست کلفت کردم نگووووووووو
ایشالله دلت شاد باشه همیشه
نرگسی
28 اسفند 90 1:20
سلام خانومی .. بیشتر وبتو دیدم و انشالله که زودی کنار شوهری باشی تا دلتنگش نباشی .. مییکاییل جونو خدا براتون حفظش کنه .. ماشالله خیلی نازه .. بهترین آرزوهارو براتون دارم .. موفق باشید و شاد و سلامت ..


سلام عزیزم
ممنونم خیلی خوش اومدی
منم بهترین ها رو از خدا برات می خوام
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 اسفند 90 12:15
دلم کباب شد. چه آدمای بی انصافی
ولی بازم دستت درد نکنه یه خبری از خودت بهمون دادی. سال خوبی داشته باشید.


ههههههههه
خواهش می کنم شما هم سال خوبی داشته باشید
مامان علی مرتضی
29 اسفند 90 1:48
سلام ملی جون سال نو رو به شما وخونوادهی گلتون تبریک میگم سال خوبی داشته باشید


ممنونم عزیزم
سال نو شما هم مبارک

مامان ماهان
1 فروردین 91 1:37
عجب آدمهای بی انصافی ................
الهی که دیگه الان خوب شده باشی عزیزم


بعله خاله جون
خوب خوب شدیم