میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

عید هم تموم شد

1391/1/15 13:23
نویسنده : ملی
1,811 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahangاولین سیزده بدر میکاییلتصاویرشباهنگ Shabahangتصاویرشباهنگ Shabahangتصاویرشباهنگ Shabahang

 

 

سلام فرشته کوجولوی من     انیمیشن میکی موس

بلاخره عید هم به سرعت باور نکردنی تموم شد همیشه عید یرای من 1، 2 ، 3 ،7 ، 12 ؛ 13 بوده بقیه روزها نمی دونم کجا مخفی می شن !!!

امسال اولین سیزده بدر بچه بغله من بود اما نه خونه شوهر بلکه دور از شوهر و خونه مادر یعنی کنار اشرف سادات و دختران مکرمش بودم .

به علت اینکه ما خیلی دیر آماده می شیم ناهار کباب خریدیم و بردیم بیرون که شما هم تا کباب و سفره رو دیدی شروع به اعتراض کردی  که من هم بهت نون دادم که با چه طعم و مزه ایی می خوردیش که فکر می کنم تو عکس زیر معلومه

 رفتیم با هم لب جوی که گذر عمر رو ببینیم اما همه حواست به بجه هایی بود که توی آب بازی می کردن و تو هم با هوم هوم کردن به من می فهموندی که می خوای بری تو آب ، قوربونت برم ماهی کوچولوی من مگه پسر آن پدر نباشی که اگه آب باشه شناگر خوبیه

 اینم  دیگه نزدیکای برگشتنمون بود که این عکس رو با هم یادگاری گرفتیم تا خاطره ایی باشه از اولین سیزده بدر تو و اولین سیزده بدر من با تو

 

 و در آخر جقدر جای بابایی خالی بود و چقدر یاد پارسال رو کردم من و بابا جون چه سیزده باحالی رو در کردیم آخرین سیزده بدر دو نفری رو که تو هم بودی اما غایب از نظر  

سیزده بدر 90

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابایی
15 فروردین 91 16:12
سلام بروی گل دوتاتون که دلم پر پر شده از دوریتون........ساله نو بازم مبارک.....10000 سال دیگه هم مبارک.....


سلام فدات شم
سال نو تو همیشه مبارک
آوين
15 فروردین 91 21:00
سلام عزيزم انگار مالزي بودي و در كنار شوهر مهربون تر بودي و زود به زود پست تازه ميزاشتي دلم براتون خيلي تنگ شده بود چه جاي قشنگ و سر سبزي رفته بوديد خانومي كجا بود


باورت می شه با اینکه اونجا کارم بیشتر بود بیشتر به کارام می رسیدم نمی دونم شاید هم میکی بزرگ تر شده کاراش بیشتر شده ، اینجایی که ما بودیم منطقه ایی به اسم گلدشت در بروجرد .
خاله ی امیرعلی
15 فروردین 91 21:14
سلام عزیز دلم
قالب جدیدت مبارک عزیزم
به به همیشه به گشت و گذار خانومی میبینم که حسابی با گل پسری سیزده رو به در کردین
میبوسمتون


سلام خانوم کجایی کم پیدایی ؟
این قالب هم محض تنوع گذاشتم
امیر جونه منو ببوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 فروردین 91 9:16
خدای من این گل پسر ماشالله چه بزرگ شده. عکساتونم خیلی نازه
واقعا جای باباییت هم کنارتون خالیه


ممنونم عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
16 فروردین 91 12:27
سلام ملی جون خوبی عزیزم؟
میکی جون و همسر گلت خوبن؟
همیشه به گردش خانومی
چه عکسهای خوشملی
وای که چقدر بدون همسری سخته


سلام فدات بشم
ممنونم خوبن خدا رو شکر
آره طفلی اونحا هم تنهاس مریض هم شده هم حواسم پیششه
چشمات قشنگ می بینه عزیزم
مامان ماهان
16 فروردین 91 16:50
به به سلام خانم خانما خوبی خوشی سلامتی
میکی جونم خوبه ببوسش
چه عکسهای خوشگلی چه جای باصفایی
همیشه خوش باشی عزیزم جای همسری هم خالی نباشه
بووووووووووووووووووس


سلام به روی ماهت عزیزم
ممنونم چشمات قشنگ می بینه عزیزم
مرسی
مامان کوروش
17 فروردین 91 10:36
جای بابای میکائیل خالی نباشه
اولین سیزده بدر گل پسر کباب خور مبارک باشه


ههههههههههه
ممنون پسلی نون کباب خورد خاله
آوين
18 فروردین 91 23:28
سلام نازنينم پس كجايي تنبل خانوم خبري ازت نيست
آوین جونه منو ببوس


تلاشم رو می کنم بنویسم آخه اینقدر دیگه اینجا کسی نیست ذوق آدم کور می شه آوین جونه منو ببوس


zeinab
19 فروردین 91 22:29
عکس شما و همسری رو دیدم خوشحال شدم گفتم حتما بابای میکائیل جون سیزده بدر اومده پیشتون سال خوبی داشته باشید عزیزم


ممنونم نه زینب جون عکس پارساله
بابایی نمی تونه پیشه ما بیاد استادش تهدید کرده
اگه یه بار دیگه بیاد اخراجش می کنه
محيا كوچولو
19 فروردین 91 23:44
سيزده تون با تاخير مبارك
خاله خودتونم بروجردي هستين؟ خيلي جاي باصفاييه از عكساش معلومه
ايشالله سال ديگه هم بچه بغل بيشتر خوش بگذره البته بچه بغل بابايي


ممنونم گلم
بله عزیزم من خودم بروجردیم از وقتی زنه بابایی شدم دیگه زیاد بروجرد نبودم تا الان ،
با مامان جون تشریف بیار در خدمتیم


سارا-تارا
27 فروردین 91 8:00
آخی نازی... چه 13 بدرهایی...


سمانه مامان محمدباقر
2 اردیبهشت 91 20:52
سلام عزيزم خيلي نازن عكسا


ممنون