میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

وسایله میکاییل جوووووونم

1390/6/4 7:54
نویسنده : ملی
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

محمد و مرتضی ؛ پسر خاله جونی ها ، در حاله چیدنه وسایله قند و عسلم

 

 

این شامپو ها رو بابا جونی خریده

 

اینا رو خاله الهام از کیش برات سوغاتی خریده

اولین لباس هایی که خودم برات خریدم

عاشقه این جوراب هام

 

ساک بچه و کیف شیشه شیر

عزیزه دلم

قول میدم وقتی یه جا ساکن شدیم بهترین وسایل رو (البته در حد وسعه مالیمون ) برات تهیه کنم ، ان شالله بزودی می بینمت که داری ازشون استفاده می کنی .

ضمنان دسته مامان اشرف جون هم درد نکنه که این وسایلو واسه شما خریده .

دوستت دارم فرشته کوچولوی من ، میکاییل .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ریحانه
4 شهریور 90 12:27
ملاحت جونم مبارک باشه عزیزم.
چقدر با سلیقه و قشنگه همه چیز.
دستت درد نکنه.خسته نباشی عزیزم.
دیگه چیزی نمونده مامان شی خانمی.
اسمی هم که انتخاب کردی حرف نداره.
من بیشتر از خودم واسه شما و میکائیل هیجان دارم.
ایشالا این چند روز هم میگذره و دوست کوچولوی یزدان من به دنیا میاد.


سلام دوستم
ممنونم چشمات قشنگ می بینه
انتظاره روزهای آخر سختره انگار نمی گذره قوربونه یزدان جونم هم برم من
بابایی
4 شهریور 90 21:05
سلام
ماشاله که کمو کسر ی نیست حالا یکی مارو فراموش نکنه ......


ای بابایی حسودددددددددددددددددددددد
مامان ماهان
5 شهریور 90 17:15
ملی جونم سلااااااااااااااام
خسته نباشی
همه چیز عالی بود
جورابا خیلی خوشگلن بودن دست مامان اشرف درد نکنه
الهی به شادی استفاده کنی


مرسی عزیزم ممنون ، لطف داری .
مامان قندعسل
5 شهریور 90 17:28
مبارکهههههههه خیلی قشنگ و شیکنایشالله خودش به زودی میاد و استفاده میکنه نفس طلای خالهههه


مرسی خاله جون ، ان شالله .
مامان شازده کوچولو
6 شهریور 90 13:27
سلااااااااااااااااااااااااااام
وای خداجونم ، کلییییییییی ذوق کردم
هی میخندم و نازش میدم ، محمدرضا خنده اش گرفته میگه مامان چرا قیافت اینجوری شده؟ داری به چی لبخند میزنی ؟ چرا هی واسه خودت حرف میزنی؟
مبارکه ملی جونم ، ان شاالله به دل خوش استفاده بشه
میکائیل جونم مبارکت باشه خاله
خوش به حالت که این همه وسایل خوشگل داری عزیییییییییییییزم

مرسی خاله جون جونیییییییییییییی
ممنونم دوستت دارم

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 شهریور 90 16:22
مبارکش باشه. به خوشی ازشون استفاده کنه این پسمل گل.


مرسی خاله سعیده ان شالله آرتین جونم هم همینطور
مامان پارسا جون
6 شهریور 90 17:59
سلام ملی جون
خوبی عزیزم
به به مبارک باشه به سلامتی
چه لباسها و وسایل قشنگی
ایشاا... بزودی زود از همشون استفاده میکنید و اون موقعست که لذتش رو میبرید
خسته نباشید عزیزم=


مرسی عزیزه دلم ؛ قور بونت برم . بوووووووووووووس
مهتاب
6 شهریور 90 19:23
سلام
مثل همیشه همه چیز زیبا و هیجان انگیزه ، خیلی خوشگل بودن ، مخصوصاً اون جواراب خوشگلا
ایشالا به زودی پسرتو بغل کنی


ممنونم خاله مهتاب جووووون ، خدا از دهنت بشنوه
رز
7 شهریور 90 11:01
سلام عزیزم مبارک باشه عزیزم اسمش هم خیلی قشنگه نامدار باشهوسایلش هم از اینجا معلومه خیلی زیباست می بوسمت


ممنون گلم منم می بوسمت
مامان شازده کوچولو
7 شهریور 90 13:15
سلام عزیزم
وااااااااییییییییی دیگه نزدیکه گل پسری به دنیا بیاد
منتظر دیدنت هستم عزیز دل خاله


آره تو روخدا دعا کن زودتر بیاد
مامان گیسو
10 شهریور 90 20:18
الهی من قربونش برم با این وسایل خوشگلش
مبارکش باشه
الهی به سلامتی دنیا بیاد و استفاده کنه
دست مامان اشرف هم درد نکنه
خسته نباشی خانمی
بوسسسسسسسسسسس


الهی قوربونت برم من ممنونم
نيلووو
21 شهریور 90 0:19
سلام گلم تبريك ميگم قدم ميكاييل جون مبارك ايشالا صحيح و سالم زود زود مياد تو بغلت عزيزم

ميشه برام بنويسي اين جوراباي نازنازي رو از كجا خريدي ؟ ممنون ميشم


قوربونت برم نیلو جون ، راستش خواهرم از بازار تهران خریده .
مورت
2 بهمن 90 11:01
گیتار الکتریکتو عششششقه میکا...


هههههههههه