میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

انتخاب اسم

1390/6/1 14:42
نویسنده : ملی
848 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و عسلم ،  عشقم ، نفسم و.........میکاییلم

بلاخره اسمتو انتخاب کردیم ؛ میکاییل ، منو بابایی با هم دیگه

راستش انتخاب اسمت جریاناته زیادی داشت ، وسواسه زیاد من و بابایی کارو سخت کرده بود

حدوده ده روز پیش به پیشنهاد من قرار شد از بین اسمهایی رو که دوست داریم رو لای قرآن بذاریم و یکی رو برداریم و بعدش هم کلی اولتیماتوم دادم که هر چی دراومد دیگه حرف نمی زنیم .

اسمهای کارن وبنیامین رو چنذین بار نوشتم

دفترچه ایی رو که اسم های انتخابی رو نوشته بودم آوردم و با هم مرور کردیم  شنتیا ، ساتیار و سام هم به لیستمون اضافه شد ، نمی دونم چرا قلبم اینقدر تند میزد ؟؟؟

 اولین اسمی که دراومد بنیامین بود و بابایی چون تردید منو می دید روش های جدید پیشنهاد می داد که سه تا سه تا برداریم اسمهای تک رو بیرون کنیم خلاصه برای خودمون یه بازی ساختیم  

و کلی خودمون رو سرگرم کردیم تا در آخر باز به دو اسم کارن و بنیامین رسیدیم قرار شد یکی از این اسمها رو بیرون بکشیم ، دیگه نفسم درنمی اومد که نکنه کارن نشه !!!! که همین هم شد که بنیامین دراومد .

کلی حالم گرفته شد با اینکه خودم بنیامین رو دوست داشتم اما نمیدونم چرا دلم راضی نمی شدشِکـْـلـَکْ هآے
 خآنومے

 و نمی تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم تا یکی دو روز با خودم این اسمو تکرار کردم اما دیدم نه !!! جوونمردی و قول این حرفها رو بی خیال!!!

 سینه مو صاف کردم و با اعتماد به نفس به بابایی گفتم که من اسم بنیامین رو نمی خوام ،

اون هم گفت هر چی دوست داری تو مادرشی منم خوشحال کارن رو مجددان انتخاب کردم

خرداد ماه بود یه شب با بابایی رفته بودیم پارک کلی راجع به خودمون حرف زدیم

 و آخرش حرف روی تو افتاد و اینکه واقعان معجزه ی خدا بودی و سرشار از انرژی مثبت و برکت برای ما و زندگیمون ، اینکه چطور روزهای خاکستری و افسرده ی مامی رو خوشرنگ کردی

خودم هم هیچ وقت فکر نمی کردم که وجوده یه بچه اینقدر بتونه همه چیز رو عوض کنه که بخوام اقدامی کنم 

و همیشه از خدا می خواستم که این همه یکنواختی رو برام از بین ببره که خدای مهربون تو رو مثله یه فرشته ی مهربون تو دامنه من گذاشت .

بعد به فکر فرو رفتم که من چه اسمی می تونم روت بذارم که برازنده ی شخصیتت باشه

 و اسمه تنها فرشته ایی که به ذهنم رسید میکاییل بود  اما فقط در حده یه فکره گذرا بود .

تا اینکه دیروز بابایی بهم گفت : راستش من اسمه کارن رو دوست دارم اما می ترسم اگه یه بار خارج از کشور بود از اینکه اسمش توی اونجا دخترونه اس ناراحت بشه

حالا بیا و واسه همه توضیح بده که بابا این اسم تو کشوره ما واسه پسراس .

دیدم راست می گه حرفه حساب که جواب نداره ، منم منطقییییییییییی !!!!!!!!

گفتم پس چی کار کنیم ؟؟؟؟ باز روز از نو روزی ار نو !!!!

گفت نظرت راجع به میکاییل چیه ؟

 که اولین جرقه توی قلبم زده شد و این اسم به دلم نشست گفتم همینه خودشه !!!

 

 تازه بین المللی هم هست مایکل

معنیه اسمت واقعان برازنده ته عسلم : 

یکی از فرشتگان مقرب خداوند که معروف است روزی زمینیان را می رساند

واقعان از دیروز نمیدونی چقدر خیالم راحت شد و خوشحالم  

درسته دیر به نتیجه رسیدیم اما همونی که می خواستم شد .

خدایاااااااااااااا ممنونتم که بازم کمکمون کردی که یه انتخابه درست داشته باشیم

 فرشته ی  من ؛ میکاییلم ،دوستت دارمممممممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان طلا
1 شهریور 90 12:19
آخی چقدر سخت اسم انتخاب مبکنید
به هر حال اسم زیبایی است امیدوارم روزای آخر بارداریتون رو به سلامت پشت سر بگذارید و یه نی نی خوشگل و سالم به دنیا بیارید


ممنونم دوسته خوبم ، بله خودمونو خفه کردیم تا اسمشو انتخاب کردیم
مامان شازده کوچولو
1 شهریور 90 13:04
سلااااااااااااااااام
میکائیل عزییییییییزمالهی قربونش برم آقا شده اسم گذاشتن براش
ان شاالله نامدار باشه
مبارکه ملی جونم ، واقعا خسته نباشید



مرسی عزیزم ، ان شالله ،
آره واقعان خسته نباشیم ما دوتا
مامان پارسا جون
1 شهریور 90 13:09
سلام ملی جون خوبی عزیزم؟
مبارک باشه عزیزم به سلامتی
خیلی خوشحال شدم که بالاخره اسم نقطه جونو فهمیدیم
خیلی اسم قشنگ و با مسماییه به اسم خودت هم خیلی میاد
ایشاا... که نامدار باشه و در آینده باعث افتخار شما بشه
عزیزم تا میتونی باهاش حرف بزن و اسمشو صدا بزن تا اسمشو بشناسه

متشکرم دوسته عزیزم باشه از الان صداش می کنم مرسی از پیشنهادت

مامان قندعسل
1 شهریور 90 17:11
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که بالاخره اسم نی نیمون انتخاب شدهخیلی قشنگ و اسمونیه
انتخاب اسم پروژه ای واسه خودش ...خسته نباشید


سلام قوربونت برم ، ممنون از لطفت مرسی
غزلک*مامان فسقلی*
1 شهریور 90 18:02
سلااااااااام
ملی جون مبااااارک باشه چه اسم خوشگلی انتخاب کردید، واقعا یکی از کارای سخت همین انتخاب اسمه، ادم تا خودش درگیرش نشه نمیفهمه
بازم تبریککککک
اینم یه بوس واسه میکاییل جون خوشگل


مرسی عزیزم ممنونم آره واقعان کاره سختی بود
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 شهریور 90 14:26
عزیزم اسمش مبارکش باشه. قدمش هم خیر و پر روزی
به ما سر بزنی خوشحال می شیم.


سلام عزیزم ممنونم ، چشم با کماله میل مزاحمتون می شم
مامان شازده کوچولو
2 شهریور 90 22:38
سلاااااااااااااام
حال و روزت چطوره ملی جونم؟
راستی همسری بهتر شده؟
وای ملی جونم کلی ذوق دارم گل پسرت رو ببینم ، امروز عکس گیسوجون رو که دیدم دلم قنج رفت برای بوسیدنش ، فکر کردن به میکاییل هم کلی دلم رو قلقلک میده


سلام خدا رو شکر بهتر شده لنگ لنگون تو خونه راه میره ، منم که دلم برای گیسو ضعف می رفت قوربونت خاله مهربون
مامان ماهان
5 شهریور 90 17:21
انتخاب اسم خیلی سخته میدونم
ولی خداییش اسم قشنگی انتخاب کردی
الهی نامدار باشه عزیزم


ممنونم دوسته عزیزم ان شالله
آوين
6 شهریور 90 1:07
سلام عزيزم خيلي وبلاگ قشنگي داريد اسم گل پسرت هم خيلي قشنگه خوشحال مي شم به ما هم سر بزنيد اميدوارم به وزدي زود ني ني خوشگلت را به سلامتي در آغوش بگيري


مرسی دوست جوون چشم حتمان با کماله میل
مهتاب
6 شهریور 90 12:37
سلام اسم قشنگی انتخاب کردی، اگه کلی طول کشید ولی خیلی خوشگلههههههه زنده باشه و موفق


ممنونم مهتاب جونم