میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

عید همه مبارک

1390/8/24 18:08
نویسنده : ملی
398 بازدید
اشتراک گذاری

علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟

عید غدیر مبارک

 

 

عید غدیر رو به همه دوستای خوبم تبریک می گم و ممنونم از پیام های تبریک شون امیدوارم همگی زیره سایه حضرت علی باشید همیشه .

من همیشه از بچگی عید غدیر رو خیلی دوست داشتم چون سید ها تو این روز با بقیه فرق داشتن منم کلی ذوق می کردم .

یادش بخیر بابام بهم یه دسته پنجاه تومنی نو می داد که به همکلاسی هام عیدی بدم منم روشون رو با خودکار سبز می نوشتم " عید غدیر مبارک "

عیده همتون مبارک .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا جون
23 آبان 90 21:11
تمام لذت عمرم در اين است / كه مولايم اميرالمومنين است
عید بر میکاییل جونه گل و مامانش مبارک



الهی فدات بشم من عید شما هم مبارکککککککککک
mamane shazde.......
24 آبان 90 0:51
Salam azizam, eydetoon mobarak , khanomi eydiye ma yadet nare


الهی قوربونه تو برمممممممممممم من چشم روی جفت چشام
آسمون ی ها
24 آبان 90 1:29
عید بزرگ غدیر بر همه عاشقان ولایت و شما مبارک باد!


عید شما هم مبارک
آسمون ی ها
24 آبان 90 1:29
ما عیدی میخوایم یالله


بیا اینجا تا بهت بدم
خاله ی امیرعلی
24 آبان 90 14:07
اگر در سینه ات مهر علی هست
به غیر از او نباید که دهی دست
به بالای در زهرا نوشتن
فقط حیدر امیرالمومنین هست
عید بر شما و میکائیل کوچولو مبارک


خاله جون عید شما هم مبارک
مامان طهورا
24 آبان 90 19:41
ملی جون عید شما و میکائیل نازت هم مبارک باشه.


ممنون عزیزم عید شما و طهورا کوچولو هم مبارک راستی شما وب ندارید ؟؟؟
محيا كوچولو
24 آبان 90 20:10
سلام خاله، پس شما هم سيده هستيد؟ عيدتون مبارك


خاله جون اسمشو دارم اما عملشو نه .
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 آبان 90 14:11
ملی جون عید تو هم مبارک. پس عیدی ما چی شد
نينا
25 آبان 90 20:44
سلام مامان فرشته كوچولو عيدت مبارك نازنين
از قبل از به دنيا آمدن ميكاييل وبلاگت را ميخوانم عزيزم خيلي مهرباني و مامان خيلي خوب
امروز كه ديدم عيد غدير و تبريك گفتي و فهميدم سيدي خيلي خوشحال شدم
عزيزم يك پيشنهاد :به اين فكر كن اگرخدا حضرت علي و همه ملايكه شمارا باحجاب ببينند خيلي خوشحالترنيستند و بيشتر بهت كمك نميكنند؟

سلام عزیزم
ممنونم که به ما سر می زنید باز هم تشریف بیارید خوشحال می شیم ؛ من بیشتر به این فکر می کنم که دلی رو نشکونم و هنوز هم به فلسفه حجاب اعتقادی پیدا نکردم دوست دارم خودم کشف کنم بعد با جون و دل قبولش کنم ممنونم از پیشنهاده قشنگت

مامان علی مرتضی
29 دی 90 20:21
سلام ملی خانم همه ی عکسا و ماجراها قشنگ بودن خدا خانواده ی سه نفرتون رو حفظ کنه بوس واسه عسل خاله


ممنونم عزیزم