میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

به سلامتی همه مامان ها

1390/8/19 7:59
نویسنده : ملی
790 بازدید
اشتراک گذاری

:(

(خدا وکیلی چقدر شبیه منه  !!!!)شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

 

به سلامتی مامانامون که بخاطر ما اندام خوشکلشون رو خراب کردن !!!

به سلامتی مامانامون که بخاطره ما خط چشمشون رو با عینک عوض کردن !!!

به سلامتی مامانامون که بخاطره ما میهمانی های شبانه رو با شب بیدار ماندن در کنار ما عوض کردن !!!

به سلامتی مامانامون که بخاطره ماکه  پول کیفشون رو با پوشک بچه عوض کردن !!!

و  بخاطر مامانایی که همه چیز رو با عشق عوض کردن .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آوين
14 آبان 90 16:50
آخخخخخخخخخخ گفتي عزيزم به راحتي چاق ميشيم و بعد با زلت تمام لاغر ميشيم البته اگه بشيم


اگه بشیممممممممممممم
مامان پارسا جون
14 آبان 90 17:10
ملی جون خیلی باحال بود
چه حس مشترکی
طفلک ما



آره واقعان طفلکی ما
مامان هامان
14 آبان 90 22:22
واااااااااااااااای چقدر شبیه منه عزیزم شکم آویزون و بدقواره فکر نمی کنم دیگه درست بشه


ماله همه مون همینه ماشالله ما ایرانی ها همومون اهله ورزش !!!!!!!!!
عمران درست بشه
مامان محمدجان
14 آبان 90 22:37
خیلی جالب بود هههههههههههههنمیدونم بخندم یا گریه کنم


دوست جون بیا همه با هم :
عجب رسمیهههههههه رسمه زمونه ......
zahra
14 آبان 90 23:56
سلام خیلی جالب بود
شماکه همین الانشم خوشگلی


مرسی عزیزم
خاله ی امیرعلی
15 آبان 90 9:18
واقها ملاحت جون خیلی عالیه این پستت افرین
با اجازت این پستو به خواهرمم نشون میدم
خیلی خندم گرفت


خواهش می کنم گلم به هر کی دوست داری نشون بده
ریحانه
15 آبان 90 10:54
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم

واقعأ عین منه.
عکسای میکائیل عشق رو دیدم...
من عاششششششق تیپاشم فرشته کوچولوی خاله هر روز خوردنی تر میشه.
خانم گل خییییییییلی مرسی از بابت معرفی دکتر تهرانی...
خدائیش خیلی خوب ختنه کرد.
میکائیل رو از طرف من هوارتا ببوس.





ای جانم کاری نکردم
مامان محمدرضا(شازده...)
15 آبان 90 13:00

خیلیییییییییی با حالههههههههههه



مامان گیسو
16 آبان 90 12:16
واییییییییی خدا ههههههههههههه مردم از خنده ملی جونم با اکسپلویر باز کن رمزم رو
مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:16
عید سعید قربان، جشن تقرب عاشقان حق مبارک.
عید میکاییل گلم و مامان گش مبارک


عید شما و پارسا جوون هم مبارک
مامان تارا - سارا
17 آبان 90 10:15
آخی نگو مامانی....
بیشتر شبیه منه!!!
داغ دلمون رو تازه کردی
هیچ وقت عکس تمام قد این جوری از خودم نگرفته بودم. الان که این عکس رو دیدم فهمیدم که چه شکلیم...


عجب این عکس داغ دله هممون رو تازه کرده
سمانه مامان محمدباقر
27 آذر 90 13:14
سلام عزیزممممم
هههههههههه خیلی با مزه اس
واقعا که من الان دیگه بعد زایمانم همین شکل اخری شدممممم هههههههههههههه
ایکاش این پسرامون بعدا قدر بدونند



نمی دونم واقعان قدر می دونن یا نه ؟ من که با آینه قهر کردم وقتی میرم جلوش افسردگی حاد می گیرم
سمانه مامان محمدباقر
27 آذر 90 13:16
راستی خودت خیلی ناز و خوشگلی تو همه عکسایی که دیدم ازتون
انشالله 120 سال زندگی شاد همراه باتندرستی درکنار پسرو شوهرنازت داشته باشی


قوربونت برم اون چشمای نازه توئه منو اینجوری می بینه شما هم همیشه شاد یاشی