میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

از ماست که بر ماست

1390/8/29 18:05
نویسنده : ملی
419 بازدید
اشتراک گذاری

قوربونت برم خدایا ماچ خیلی ماهی آخره مرامی به قوله اون چوپونه تو شعره کتاب فارسی مون :

تو کجایی تا شوم من چاکرت        چارقدت دوزم ، کنم شانه سرت  قلب

حالا بریم سر اصله ماجرا ؛ خدا وکیلی فقط بهم نگین بد جنس  شیطان!!!

دیروز ( شنبه )  international culteral night بود و گفتم که ایرانی ها هم دو تا سرود آماده کرده بودن یکیش ای ایران ای مرز پر گوهر بود و یکی هم شعری از مولانا بود که بابایی چند روزه آزه گار می رفت تمرین همچین هم همه جو گیر بودن انگار که می خوان با مدونا کنسرت برگزار کنن ( والا !!!! ) منتظر

( گفتم که شبه جشن و دیر اومدنش از تمرین که شبه مهمی برای من بود چطور دله منو شکوند دل شکسته)، دیروز از ساعته سه ناهار نخورده رفت تمرین و بنده خدا ساعته هشت اومد سراغه ما دمق و عصبی اما چیزی نگفت ناراحت از ترسش می دونست من اتو می گیرم . بعدان کاشف به عمل اومد که واسه شعر مولانا قرار شده بشینن رو زمین و طفلی بابایی چون پاشو عمل کرده نمی تونه چهار زانو بشینه بهش گفتن تو نیا تو گروه یعنی اون همه تمرین بی خودی قهقهه .

از یه طرف ناراحت شدم و دلم براش می سوختخنثی  اما از یه طرف خیلی ذوق زده شدم نیشخند. ایییییییییییییینهههههههههههه !!!! از خود راضی خدا خودش داده دله مظلوم رو میگیره و چوبش صدا نداره . فرشته

http://zibasazweb.persiangig.com/weblog/ax/10.gif

 

ما ایر انی ها هر چی سرمون بیاد حق مونه ، واسه اینکه خودمونونیم اجازه می دیم به دیگران هر رفتاری با ما داشته باشن .

اولا اینکه اصلان بلد نیستیم کارجمعی انجام بدیم و هر کی سازه خودش رو می زنه برای اینکه از بچگی یادمون ندادن و فقط تک روی و خود سری بلدیم .

دوم اینکه دیشب دیدم دارن آماده میشن برای سرود عکسه نقشه ایران رو گذاشتن مثل شیر بی یال و دم نه خزر داره نه خلیج فارس ، وای خدایا این مسایل خیلی عصبیم می کنهعصبانی ، گفتم پس خلج فارسمون کو ؟؟؟ گفتن یه عده از بچه ها گفتن : واسه چی می خواین عامله کدروت با عرب ها رو ایجاد کنید !!!تعجب

همینه که وقتی سوار هواپیما های گلف یا امارات میشی با کمال وقاحت می نویسن خلیج عرب اون موقع کی مراعاته ما رو می کنه .کلافه

ای ایران

(ببخشید عکس کیفیت نداره فقط می خواستم نقشه رو نشون بدم )

اما بگم از گروه بچه های فلسطین !!!

آقا چه رقصی می کردن تعجب عکسه قدس و جنازه پشت سرشون اما رقصی می کردن شبیه رقصه کردی ما اما بیا و ببین .

غمگین ترین و افسرده ترین گروه ما ها بودیم .گریه

مرده بدم زنده شدم دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

 

 http://zibasazweb.persiangig.com/weblog/ax/10.gif

و اما تو گل پسرممممممممممممممم قوربونت برم

وقتی می خواستن بچه ها سروده ای ایران رو اجرا کنن من گفتم خوش بحالتون منم خیلی دوست داشتم که بیام یهو یکی گقت بیا خوب ، گفتم آخه با میکاییل نمی شه یهو اون وسط شروع به تک خوانی می کنه گفتن بیا اگه گریه کرد یواش از پشت برو کنار

منم تورو بغل کردم شروع کردم با بچه ها خوندن و تو هم از اول تا آخرش سکسکه کردی وقتی یادت می افتم دلم قنج می ره .بغل

و به این ترتیب اولین اجرای زندگیت رو هم کردی .

عاشقتم فرشته .Orkut Scraps - Disney

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

بابایی
29 آبان 90 21:06
منه بی چاره همش از مدرسه و از بچگیام دلم میخاسته تو گروهه سرود باشم اما نشد که نشد....همون میرم آهنگه شهاب حسینیو تنها تنها میخونم......


عزیزمممممممممم نباید کوتاه می اومدی بیا همونو واسه من بخون
منا^مامان یسنا
29 آبان 90 22:40
سلام مامان میکاییل فرشته ی اسمانی.من وبلاگتون رو از اول خوندم خیلی جالب وقشنگه.افرین به شما وبابای میکاییل.ارزوی خوشبختی وشیرین ترین لحظات برای هرسه تاتون.


مممنونم عزیزه دلم یسنا جون رو ببوس
خاله ی امیرعلی
29 آبان 90 23:44
اولین اجرای زندگیت مبارک ایرانی کوچک


مرسی خاله ایییییییی
مري
30 آبان 90 0:08
سلام عزيزم چقدر ناراحت شدم وقتي اين چيزها رو خوندم واقعا" اونجا هم ملاحظه كاري عربها رو ميكنن؟ آخه چرا؟ بعدهم چرا افسرده و غمگين؟توايران محدوديت شادي و اونجاهم؟راستي كه خودمونم مردمي غم پرستيم.چه ميشه كرد؟ايشالا خودت هميشه دركنارشوهرت و گل پسرت شاد باشي....


اولا آدمهای تند رو همه جا هستن و اینجا نیز هم ؛ حتی یکی شون خیلی جوابه سلام منو هم نمی ده ( به درک ...... ) بعد قرار بود فیلمه اجراشون رو بفرستن برای سفارت پس دیگه : بدون شرح !!!
آوين
30 آبان 90 1:24
آخ كه منم مثل تو خيلي از اينكه آقاي پدر يه كم حالش گرفته شد خوشحال شدم من توي پستات از اين همه خونسردي آقاي پدر كفرم در مياد چون خودمم يكي بيخيال تر از آقاي پدر جلوي چشمامه و دقيقا حالتو درك ميكنم
ولي اي خدا هوامو داره توي اين غربت و تلافي همه كاراشو در مياره سرش
بوس براي مهربونم

آآآآآآآآآاا !!! خونسردیش تا اونجا هم رسید من تازه با سانشور نوشتم ولی حالی بردیم اساسی دوست جووون

منا،مامان یسنا
30 آبان 90 12:06
وااااااااااااااااااااااااااای چقدر قالب وبلاگتون قشنگه.


ممنونم
مامان تارا - سارا
30 آبان 90 12:46
قالب جدید مبارکه... راستی خودمونیما یه خرده بدجنسی که خوشحال شدی از بابت سرود آقای پدر! ولی خداییش اگر منم جای مشا بودم به بدجنسی شما میشدم شایدم بدتراولین اجرای آقا میکاییل هم مبارک.


چی کار کنم خیلی ذوق کردم !!!!
مرسی خاله جون
مامان پارسا جون
30 آبان 90 14:00
خیلی باحال بود
میکاییل جونم اجرا داشته پس
آفرین هنرمند


آره خاش پسرمون هنرمنده چجورم
مامان ماهان
30 آبان 90 17:25
بابایی
30 آبان 90 17:36
از تمامی شوهر دوستان ممنونم....


asemuni ha
30 آبان 90 20:22
salam
ghalebe jadid mobarak



ممنونم
ریحانه
30 آبان 90 23:47

سلام ملاحت جون...
عزیزم دلم خیلی واسه بابا دانیال سوخت!
خیییلییی با مزه تعریف کردی.
خانمی آفرین به دقتت و حس ناسیونالیستیت.
منم عقیده دارم که آدم از اسب بیفته اما از اصل نیفته.
متأسفانه دارن اصل و نصبمون رو ازمون میگیرن و خیلیا خودشون رو زدن به نفهمی و ترسشون رو پشت این توجیهات که حساسیت زایی نکنیم قایم میکنن.
میبینم که آقا میکائیل اجرای زنده سکسکه داشته و مامی ملاحتش هم حسابی ترکونده..
آفرین به این خانواده فعال.



سلام ریحانه جونم
خوبی عزیز ؟؟؟ بهراد جونم خوبه ؟
راستش بعد صفایی که کردم بعدش دله خودم هم سوخت اما خوب حقش بود ، منم باهات موافقم خیلی ها ترسشون اجازه بهشون نمی ده از شرفشون دفاع کنن .
آی لاو یووووووووو
خاله ی امیرعلی
1 آذر 90 0:29
قالب جدید مبارک واااااای چقدرم زیباست


واقعان ؟؟؟ ممنونم
منا مامان الینا
1 آذر 90 0:54
سلام ملی جون
میبینم که اینجا حسابی بلوووو شده!تم جدید مبارک
وای اونجا که اییییییییییییییییییییییییه کشیدی من رو ازته دل خندوندی

میکی جون اولین اجرای سکسکه ای ات مبارک عزیزم


ممنون خاله جون همیشه لبت خندون باشه