میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

اصغر فرهادی، سفیر صلح با گلدن گلاب

1390/10/27 15:24
نویسنده : ملی
515 بازدید
اشتراک گذاری

 

در روزگار هجمه ی خبرهای بد، برنده شدن فیلم اصغر آقا به بهانه ای تبدیل خواهد شد برای شادی دستجمعی، موضوعی که سالهاست در جامعه ی ما کمرنگ شده است

اصغر فرهادی و پیمان معادی

 

اصغر فرهادی همراه با پیمان معادی به روی صحنه رفت و جایزه را از مدونا گرفت و گفت: " داشتم فکر می کردم که اگر جایزه را گرفتم از کی تشکر کنم از مادرم، از پدرم، از همسر مهربانم، از گروه فیلمم؟ اما حالا می خواهم از مردمم بگویم . آنها مردمی دوست داشتنی و صلح پذیر  هستند ... متشکرم"

به افتخار اصغر فرهادی که وقتی اون بالا جلو اون همه آدم گنده ی سینمای جهان روی سکو میره میگه: من از مردم کشورم تشکر میکنم که اونها دوست داشتنی ترین آدمهای روی زمین هستند.
به افتخار اصغر فرهادی که برای اولین بار تو کارگردانها بدون فروختن عزت و آبروی مردم... کشورش جایزه ای رو برای خودش کرد، که حلالش باشه.



به افتخار اصغر فرهادی، به افتخار اصغر فرهادی و باز هم به افتخار اصغر فرهادی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان یسنا
27 دی 90 10:42



>=

مینا
27 دی 90 10:51
الان داشتم مراسم جوایز Golden Globe نگاه می کردم..

دقت کردین اصغر فرهادی کجا نشسته بود: ......

وای خدای من....خودتونو چند لحظه جای اصغر فرهادی بزارین که در مراسم نشسته!!!!

حالا دقت کنین: اگه به سمت راستتون نگاه کنین : جانی دپ,نیکول کیدمن,کتی هولمز,
لئوناردو دی کاپریو و.......میبینین!!!

اگه به سمت چپتون نگاه کنین: انجلینا جولی و برت پیت , سلما هایک ومارتین اسکورسیزی و .... میبینین!!!

پشت سرتون:سارا جسیکا پارکر, داستین هافمن,التون جان, آنتونیو باندراس و ....میبینین!!!

روبروتون: جرج کلونی , مريل استريپ, ویل اسمیت , مورگان فریمن , مدونا و......میبینین!!!

ادم فکرشو که می کنه در همچین جای باشه ,ذوق مرگ میشه.چه برسه که برنده بهترین

فیلم بشی و جایزتو از دست مدونا بگیری و همه این ادمای معروف برات دست بزنن و هورا بکشن..وای خدای من...

دمت گرم اصغر فرهادی......)))



دمش گرم

مامان بیتا
27 دی 90 11:04
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
مامان گیسو
28 دی 90 0:58
الهی من فدای اون دل پاکت برم با این خوابت
بوسسسسسس



خدا نکنه دوست جون می بوسمت
سمانه مامان پارسا جون
28 دی 90 11:52

بی نظیر بود
باعث افتخار هممون


بلعععععععععععععع دستش درد نکنه
مامان ماهان
3 بهمن 90 8:41



آسمونی ها
3 بهمن 90 11:51
واقعا باعث افتخاره. ولی احساس میکنم برنده شدنش یه جورایی کل کل سیاسیه.

خیلی بده که از هنر به عنوان یه ابزار سیاسی استفاده میشه و گند زده میشه به هر چی هنره.
یادمه وقتی این فیلم همزمان با اخراجی های 3 اکران شد، شایعه شد که
احمدی نژادی ها --> اخراجی ها
موسوی ها --> جدایی نادر از سیمین
به نظرم خیلی مسخره بود. آخه چرا از هنر استفاده ابزاری میکنن برای رسیدن به اهداف شوم سیاسی شون

ما ایرانی ها عادت داریم همه چیز رو با هم قاطی میکنیم اگه دنیای هنر رو چه به دنیای سیاست

دانشجو
4 بهمن 90 21:49
باسلام

اگر مرا متهم به تعصبی و.. متهم نکنید می خواهم بگم که اولا آقای فرهادی شیرین کاریهایش را علاوه بردست داد ن به یک خانم در مراسم که در شان ایرانی مسلمان معتقد نیست انجام داد ..عکسش در سایت ها هست ..
دوما وقتی وزارت خارجه امریکا اسراییل و خاندان شاه همه تبریک گفتن و در مدت کم نزدیک 48 جایزه مهم گرفته برادر جان شک کن یک کاسه ای زیر نیم کاسه است مگر اینکه به مخ خودمان شک کنیم. و سوم اینکه به قول تان روی سن گفت بخدا ما صلح دوستیم ترا خدا باور کنید ..ببینید مثل شما به ریس جمهور شما علاقمندیم چشممان را بروی بدیهای غرب میبندیم و حاضریم برای جایزه هر کاری بکنیم.


سلام
من شما رو به هیچ چیز متهم نمی کنم اما اصلان با شما موافق نیستم با همون خانومی که دست داد شاید کارهایش مورده پسند من ایرانی نباشد اما به من ربطی ندارد هنر زیبایش برای من مهم است چه بسا کسانی که با اسم مسلمانی کارهایی بدتر و ننگین تر از ایشون انجام داده باشن که به نظر من شرم آور تر است
این اصلان منطق درسستی نیس که همه دنیا بدن و ما خوب هر جا چنین بود به آن منطق باید شک کرد
بهر حال ممنون از نظرتون و من همچنان به آقای فرهادی و برای هر کس که نامه ایران را بلند کند ارزش قائلم