میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

بچه ننه

1390/11/3 11:09
نویسنده : ملی
560 بازدید
اشتراک گذاری

 

آیا می دانید چرا میگن بچه ننه نمی گن بچه بابا ؟

مامان
- بعله ؟
- من می خوام به دنیا بیام ...
... - باشه .

 
- مامان
- بعله ؟
- من شیر می خوام
- باشه

 
- مامان
- بعله ؟
- من جیش دارم
- خب
 

 


- مامان
- بعله ؟
- من سوپ خرچنگ می خوام
- چشم
 
- مامان
- بعله ؟
- من ازون لباس خلبانیا می خوام
- باشه
 
- مامان
- بعله؟
- من بوس می خوام
- قربونت بشم
 
- مامان
- جونم ؟
- من شوكولات آناناسی می خوام
- باشه
 
- مامان
- بعله ؟
- من دوست می خوام
- خب
 
- مامان
- بعله ؟
- من یه خط موبایل می خوام با گوشی سونی
- چشم
 
- مامان
- بعله ؟
- من یه مهمونی باحال می خوام
- باشه عزیزم
 
- مامان
- بعله ؟
- من زن می خوام
- باشه عزیز دلم
 
- مامان
- بعله ؟
- من دیگه زن نمی خوام
- اوا ... باشه
 
- مامان
- .. بعله
- من كوفته تبریزی می خوام
- چشم
 
- مامان
- بعله ؟
- من بغل می خوام
- بیا عزیزم
 
- مامان
- بعله ؟ 
 
- مامان
- بعله
 
- مامان
- ... جونم ؟
 
- مامان حالت خوبه
- آره
 
- مامان ؟
- چی می خوای عزیزم
- تو رو می خوام .. خیلی
- ...

***

- بابا
- بعله ؟
- من می خوام به دنیا بیام
- به من چه بچه .. به مامانت بگو
 
- بابا
- هان؟
- من شیر می خوام
- لا اله الا الله
 
- بابا
- چته ؟
- من ازون ماشین كوكی های قرمز می خوام
- آروم بگیر بچه
 
- بابا
- اههههه
- من پول می خوام
- چی ؟؟؟؟ !!!
 
- بابا
- اوهوم ؟
- منو می بری پارك ؟
- من ماشینمو نمی برم تو پارك تو رو ببرم ؟
 
- بابا
- هان ؟
- من زن می خوام
- ای بچه پررو .. دهنت بو شیر می ده هنوز
 
- بابا
- ....
- من جیش دارم
- پوففف
 
- بابا
- درد
- من زن نمی خوام
- به درك
 
- بابا
- بلا
- تقصیر تو بود كه من به دنیا اومدم یا مامان
- تقصیر عمه ات
 
- بابا
- زهرمار
- من یه اتاق شخصی می خوام
- بشین بچه
 
- بابا
- مرض
- منو دوس داری
- ها ؟
 
- بابا
- ...
- بابا
- خررر پفففف
- بابا
- خفه
 
- بابا
- دیگه چته ؟
- من مامانمو می خوام
- از اول همینو بگو ... جونت در بیاد

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
3 بهمن 90 8:32
ای جووووووووووووووونم چقدر زیبا بود عزیزم واقع درست بود

سمانه مامان پارسا جون
3 بهمن 90 11:37
آخ آخ گفتیا
خدا از دهنت بشنوه
مگه ازین درست تر هم هست؟


والا
محيا كوچولو
3 بهمن 90 21:25
ریحانه
4 بهمن 90 1:53
ای ول ملاحت.
خاله ی امیرعلی
4 بهمن 90 12:37
سلاااااااااااااااااااااام
مثل همیشه عالیــــــــــــــــــــــــــــ...
الحق که خوب گفتی و راست


خواهش می شود
مامان آرتین (شازده کوچولو)
5 بهمن 90 14:45
خیلی جالب بود. مرسی


خواهش می کنم
مامان یسنا
8 بهمن 90 17:06
چه جالب .....



مامان محمدرضا
8 بهمن 90 17:34




الهام مامان یاسمین زهرا
17 بهمن 90 19:46
چه بامزه ....
اولین مطلبی که خوندم از وب شما همینه باز هم سر میزنم



خواهش می کنم خوشحال می شم