میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

اعتراضه بابایی درباره اسمه وبلاگ

1390/4/21 14:04
نویسنده : ملی
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چندین باره که بابایی  بهم میگه :  نقطه ؛  فقط نقطه آغازه زندگیه توئه ، آخه من تو اون موقعه که این وبلاگه درست می کردم فقط به حسی که خودم داشتم فکر می کردم  و از احساسه درونه بابایی خبر نداشتم .

بهمین دلیل منم به اعتراض بابایی گوش دادم :

و اسمه وبلاگ رو ، از آغازه زندگی من به ، نقطه آغازه زندگی ما تغییرش میدم .

دوستداره تو :

مامان و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رز
21 تیر 90 12:17
مبارک باشه خیلی زیباست مواظب خودت و نی نی باش


چشم حتمان ممنونم
مامان فرشته
21 تیر 90 13:44
مبارکههههههههههه
به سلامتی


مرسی خاله جونی
مامان قندعسل
23 تیر 90 12:46
اسم جدید وبلاگت مبارک ملاحت جونم


ممنونم عزیزه دلم
بابایی
24 تیر 90 17:37
منکه یادم نمیاد الکی چاخان تهویلح مردم ندح


نکنه خدای نکرده آلزایمر .... نه نه نه ، تو اول برم املا درست کلمات رو یاد بگیر بعدش بیا منو متهم کن
مامان ماهان
24 تیر 90 20:02
اسم جدید وبت مبارکهههههههههه
خیلی جالبههههههههههه


ممنونم عزیزم
ریحانه
26 تیر 90 0:32
سلام دوست خوبم،
عزیزم واسم خیلی جالب بود که همدیگرو پیدا کردیم.
شما همون مامان خوشگله ای که خونه مامی شوهرش بود؟

وبلاگت خیلی قشنگ و با انرژیه عزیزم.
این تشبیه گلابیت عااااااااااااااااااااااالی بود حرف نداشت.کلی با شوشو خندیدیم،
فقط این قضیه شیر و کیک آخر کلاس رو هم یادت باشه آخه من همیشه از آب که میام بیرون اونقده گشنمه که میگم کاشکی هر کی 2 تا کیک داشت.
واقعا راست میگی همش تو استخر حرف از هفته و سیسمونی و دکتره.
واااااااااای خیلی خوشحالم دوست جونم اینجاست.
و خیلی خوشحالم که حال نی نی خوبه؛ ای در بد لعنتی.



جاااااااااااااانم .
نه من همونی که گفتم قراره اسمشو کارن بذارم . من لینکت کردم تا همیشه بهت سر بزنم .
ریحانه
26 تیر 90 0:53
ای جااااااااااااااااانم،
عزییییییزم خییییلی خوشحال شدم.
آخیییییی جه باحال.
منم الان لینکت میکنم.
خییییییییییلی خوشحال شدم دوست جونم.


منم همینطور
asemuni ha
11 مهر 90 14:01