میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

عاشقتم خدایا

1390/4/29 14:11
نویسنده : ملی
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  ای تنها بهونه واسه ئ نفس کشیدن

هورااااااااااااااااااااااااا 

قوربونه اون دله پاک و کوچولوت برم من ، فرشته ی معصومه من مطمئن بودم که خدای مهربون هیچ وقت دعای تورو رد نمی کنه ،

 دوستت دارممممممممممممممممممممممممممم  پسرم  ،به اندازه هر چیزی که توی این دنیا نهایت نداره

ای خدای مهربون عاشقتم ، چجوری ازت تشکر کنم که بتونم ذره ایی از لطفی رو که در حقم کردی جبران بشه

 از اینکه تو هر نفس باهامی ممنون از اینکه همیشه حمایتم می کنی ممنونم ، خیلی مهربونی خدا جوون

و اینکه : عزیزم ، مهربونم ، تکیه گاهم : دانیالم

از اینکه ما رو تنها نمی ذاری و با همه سختی هایی که می دونم داشتی  داری میای  تا کنارم باشی و با هم ثمره عشقمون رو به دنیا بیاریم ممنونم .

 

دکتر چن دوستت دارم از اینکه پشته اون چشمای بادومی و چهره خشک قلبی از طلا داری

 

 

 

باورت می شه قند و عسلم  که بابایی بیست روزه دیگه میاد پیشمون  من که هنوز باورم نمی شه اصلا تا توی فرودگاه از پشته شیشه نبینمش باورم نمی کنم .

 

بهترین خبری که می تونستم بشنوم همین بوده همه سختی ها و دوری ها و دلتنگی ها به شنیدنه این خبر می ارزه

 

چند روزه پیش توی فیس بوکه بابا جونی یه متنی دیدم که خیلی خوشم اومد حیفم اومد اینجا نذارمش مخصوصان وقتی فهمیدم که اینو برای کی گذاشته شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے:

دلم برای تو که نه, ولی برای روزهای با هم بودنمان تنگ شده
برای تو که نه , ولی برای " مواظب خودت باش " شنیدن تنگ شده
برای تو که نه , ولی برای نگاهی که تا پیچ سر کوچه تعقیبم می کرد تنگ شده
برای تو که نه , ولی برای دلی که نگرانم می شد تنگ شده
.....
راستش برای اینها که نه, ولی برای خودت , دلم خیلی تنگ شدهlove in box

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شازده کوچولو
29 تیر 90 4:24
سلاااااااااااااااااااااااام

تبریک میگم عزیزم
امیدوارم در زندگیت همیشه به هرچی میخوای برسی



ممنونم عزیزه دلم
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:42
دخترم تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده از طریق تلگراف به مدیریت این کدها را بفرستید تا نی نیه من و دوستاش برنده بشن.اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون


باشه به دختر تون رای میدم
مامان رها
29 تیر 90 10:22
سلام عزیزم وب قشنگی دارین کد رهای من در مسابقه 27 اگه رای بدید خوشحال میشیم


ممنونم چشم حتمان
الهام مامان سارینا
29 تیر 90 16:07
سلام امیدوارم نی نی تون صحیح و سالم بدنیا بیاد اگه دوست داشتین به سارینا رای بدین کدش هست 39
بابایی
29 تیر 90 21:10

سلام
من حپی هستم......


منم هپی هستم هزار تا
مامان پریا
30 تیر 90 12:00
سلام خاله جون اسم من پریا است
اگه میشه لطف کن و منو به عنوان نی نی شگفت انگیز انتخاب کن
کد من 58
آدرس وبلاگم هم
www.ghab-o-shishe.niniweblog.com
خوشحال می شم ببینمت



چشم پریا خوشگله
مامان پارسا جون
31 تیر 90 15:33
سلام ملاحت جون
خوشحالم که دعای خودت و کوچولوت مستجاب شد و توی این روزای طلایی شوهرت میاد پیشتون
تو رو خدا واسه ما هم دعا کنید


ممنونم مامانه پارسا جوون امیدوارم همه دعاهای خوب مستجاب باشه و شما هم به همه خواسته هاتون برسین
غزلک*مامان فسقلی*
1 مرداد 90 7:08
سلام عزیزم، از اشنایی با شما و گل پسرتون خیلی خوشحالم
با اجازه لینکتون میکنم


سلام عزیزم به همچنین ممنونم که سر زدید به ما
مامان قندعسل
3 مرداد 90 17:27
واااااااای ملاحت جون خیلی خوشحال شدم وقتی متنتو خوندمبابای گل پسری داره میاد واسه همیشه یا سر زدنیامیدوارم که نه ماه انتظار پیش هم باشین


ممنونم دوسته گلمممممم