میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

دعا

1390/4/27 14:10
نویسنده : ملی
851 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

قند و عسله مامان سلام

صبحت بخیر عزیزم

اومدم تا با هم تو این لحظه دعا کنیم و از خدای مهربون بخوایم که استاده بابایی dr . chen اجازه بده تا بابایی پیشه ما بیاد ، قوربونه اون دله پاکه کوچولوت برم اگه تو از خدای مهربون بخوای حتمان قبول می کنه ،

ای خدا جوون

کمک کن باز ما بنده ها کارمون گیر کرد ، خوب آخه چی کار کنیم جز تو چاره ایی نداریم . خدایا یعنی می شه دله سنگه دکتر چن اینقدر نرم بشه بهش بگه همسرت الان خیلی بهت نیاز داره از اوله ماه رمضون برو ،

اگه تو بخوای میشه حتمان . 

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شازده کوچولو
27 تیر 90 18:42
عزیزم ان شاء ا... دعاتون مستجاب می شه و بابای نی نی کوچولو زودی می یاد پیشتون.


ممنونم ان شاالله
مامان شازده کوچولو
27 تیر 90 22:49
سلااااااااااااااااااااام
یعنی چی مامان شازده کوچولو؟
هه هه هه با تعجب خوندمش ، گفتم کی کامنت گذاشتم خودم خبر ندارم
خب بریم سر اصل مطلب:
خدااااااااااااااااااااا
برس به داد دل ملی ماااااااااا
عزیزم از ته دلم برات دعا میکنم


یعنی چی ؟
عزیزم شازده کوچولوها زیاد شده یکی دیگه است ،
ممنونم عزیزم مگه خدا به دعای شما گوش بده .


ریحانه
28 تیر 90 6:15
سلام ملی جونم،
عزیزم غصه نخوریا، ایشالا که جور میشه؛
اصلأ شما همین متنتو به زبان مالایی واسه این آقاهه بفرستی جواب میده هاااااااااا.


چشم عزیزم غصه نمی خورم ؛ پیشنهاده خوبی بود
مامان پارسا جون
28 تیر 90 17:29
الاهی خدا هر چی زودتر دعاتو مستجاب کنه عزیزم
الاهی آمین


الهی امین
بابایی
29 تیر 90 21:09
خلاصه اومدما


خوش اومدی عزیزه دلم این شهر ، این خونه ؛ این من بی تو نباشم