میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

میکاییل

1390/8/18 16:28
نویسنده : ملی
1,616 بازدید
اشتراک گذاری

میکائیل

 

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
 
پرش به: ناوبری, جستجو
نقاشی میکائیل که شیطان را شکست داده‌است.

میکائیل(به عبری:מיכאל) نام فرشتهٔ بلند مرتبتی است که در ادیان ابراهیمی از آن سخن بمیان آمده‌است. او بیشتر درنقش رهبر نیروهای آسمانی خداوند ظاهر می‌شود.میکائیل به معنای کیست که شبیه به خدا باشد است. گونه های مختلفی از تلفظ نام او در زبان های مختلف وجود دارد. از آن جمله می توان از میشل، میخاییل، مایکل، میگل و میکال نام برد.

از میکاییل در ادیان مختلف به عنوان فرشته ی روزی رسان نام برده شده است و در فارسی آن را بشتر و یا تشتر می گویند.[۱]

در اسلام [ویرایش]

در اسلام نیز همانند دیگر ادیان ابراهیمی، میکاییل از مقام بالایی برخوردار است . نام او در سوره ی بقره همراه با مقرب ترین فرشته ی خداوند جبرییل آمده است و دشمنی با او همانند دشمنی با خدا دانسته شده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بیتا
18 آبان 90 19:44
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
k1- بابای آرتین عسل بابا
19 آبان 90 11:08
salam khoda hefzesh koneh ghadamesham mobarak basheh , zemnan che esme ghashangi dareh


ممنونم بابای آرتین جون
مامان هامان
19 آبان 90 14:33
مرحبا به این مامان بابای مهربون و شایسته که همچین اسمی رو برای گل پسری انتخاب کردهاند ببوسش دوست گلم


ممنونم دوسته گلمممممممم
مامان محمدجان
20 آبان 90 11:16
اطلاعات جالبی بود
ایشالله که میکاییل جون مثه اسمش پاک و شجاع و از همه مهمتر مقرب خدا باشه


ان شاللهههههههههههههه
ریحانه
20 آبان 90 15:07
ای جونم اسم درست و حسابی...
وقعأ احسنت و صد هزار آفرین به این حسن انتخاب.
ملاحت جان من خیلی یهویی دست تنها شدم و متأسفانه از بس که شلخته ام همش دارم یا به بهراد شیر میدم...یا دارم خونه تمیز میکنم....یا منتظر مهمونم....یا قراره مهمون بیاد...یا دارم جای بهراد رو عوض میکنم...یا دارم یه چیزی میخورم که تلف نشم!!
البته این آخریه اغلب اتفاق نمیفته چون سایر موارد وقت رو پر میکنن..
خانمی خییییییییلی اسم قشنگی انتخاب کردی و ایشالا خود میکائیل جونم هم نامدار باشه و همش با شیطونا بجنگه.
من منتظر عکسای دور همیتون هستمااااااااااااااا...
میخوام ببینم این خارج که میگن دور همیاش چه شلکیه!!
خییییلییییی مراقب خودت باش منم ایشالا امشب آپ میکنم.
kisses for you & micheal.

می فهمم منم همینطورم البته من خونه تمیز نمی کنم و شهره شامیه واسه خودش هر کاری دانیال کنه همونه

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 آبان 90 17:40
آفرین دوست جونم خیلی با حوصله ای. چه کار قشنگی کردی در مورد اسم پسملت جستجو کردی.


ممنونم
مامان تارا - سارا
21 آبان 90 10:24
چه جالب.تو ویکی پدیا پیدا کردی معنی اسم نی نیمون رو...



مامان پارسا جون
21 آبان 90 17:48
اسمش واقعا قشنگه
میبوسمت فرشته ی ناز
ملی جون مراقب خودتون باشید


مرسی خاله جوون اسمه پارسا شما هم ماهه
مامان محمدباقر
21 آبان 90 22:45
سلاممممای نور خدا امام هادی
وی مکتب عشق را منادی
ای در کف تو لوای قرآن
وی مجری آیه های قرآن
در اوج طلوع روشنائی
آیینه ی پاک حق نمائی
میلاد امام هادی(ع) مبارک


ممنونم عیده شما هم مبارک
مامان گیسو
22 آبان 90 17:46
سلام ملی نازنینم خوبی؟
الهی نامدار باشه این عزیز خاله
هزارتا بوسسسسسسس

ملی جونم منم مینی واشر نگرفتم لباس های گیسو رو جدا تو ماشین لباس شویی می شورم مطمئن باش مشکلی پیش نمی آد چون خیلی آب کشی می شه بهداشتی هم هست برای لباس گیسو پودر صابون می ریزیم


سلام گلمممممممم
من به پیشنهاده مامانه آوین همین کارو کردم .
منا مامان الینا
23 آبان 90 3:42
سلام مامانی
خوبی عزیزم؟
فرشته کوچولو خوبه؟
اسم پر معنایی داره میکاییل جون
منم همیشه معنی اسم واسم مهم بوده


قوربونت برم ما هم خوبیم
من معنیه الینا رو نمی دونم ؟؟؟