میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

هفته یازدهم

1389/12/5 11:07
نویسنده : ملی
423 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام عشقه کوچولوی من

یک هفته باز هم گذشت و و الان به اندازه یک انجیر هستی یعنی حدوده ۸/۳ سانتی متر همیشه وقتی این قسمت رو برای باباییت می خونم میبینم که داره با انگشتش اندازه میگیره ؛  وتو بزودی قادر هستی مچت رو بازو بسته کنی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو کش و قوس بیایYatta و حتی این هفته با شکل گیری پرده دیافراگمت می تونی سکسکه هم بکنی ،قوربونه اون سکسه کردن هات برم من عزیزم .

چند روز پیش منو باباییت رفتیم بیرون و داشتیم نگاهه لباس بچه ها میکردیم بابایی دیگه یاد گرفته که  دنباله سایزه نیو بورن باشه و تا پیدا میکنه سزیع داد میزنه بیا اینجا نیو برنه و منم تو دلم کلی میخندم و باز هم یک دست بلوز شلوار سفید با حاشیه آبی به سلیقه بابایی برات خریدیم بعدش رفتیم پودر بچه و شامپو و وسایله حموم خریدیم برای شما .

خلاصه الان دارم ثانیه شماری میکنمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبرای رفتن ؛ هیچ وقت فکر نمی کردم که ابنقدر وطنم رو دوست دارم. آخه گلم این اخلاق همه ما آدم هاست تا چیزی یا نعمتی رو داریم هیچ وقت قدرشو نمی دونیم حالا که از ایران دور شدم می فهمم تمدن یعنی چی ؟؟؟ فرهنگ یعنی چی ؟ بیش از پنج هزار سال پشتوانه تاریخی برای یک ملت آداب و رسومی رو به جای میذاره که نباید هیچ وقت دست کم گرفته بشه .

کشوره مالزی سرزمینه سبز و قشنگیه و وخصوصا این چند دهه ساختمون های قشنگ ومراکزه تجاری بزرگ ساخته شده اما فقط همینه ؛ هنوز ملتش با دست غذا می خورن ، هنوز عادت ندارن از دست شویی بیرون میان دستشونو با صابون بشورن ، یا اینکه یه عالمه بچه دارن ؛

صبحانه به شکله ما نون و پنیر و ... ندارن و صبحانه نهار و شام براشون یکیه ، خیلی خوبه آدم با فرهنگ و آداب و رسومه ملل دیگه آشنا بشه؛ مثلا یک خصلته مالایی ها که برای ما ایرانی ها زجر آوره (اما عادته خوبیه) اینه که اینقدر خونسردن و ریلکس که حرص مارو درمیارن .

بهر حال ؛ من ساک هامو بستم و آماده ام که فقط برم به کشورم پیش مردم خودم من عاشقه اون شلوغی هام اون رانندگی های وحشتناک و عجیب و اون صدای بوق های مکرر و گاهی هم حرف های ....تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

من عاشقه چلوکبابم ، سنگگک داغ و خشاشی عاشقه بوی جیگرکی ها و فلافله کثیف می خوام برم اونجا گوجه سبز گاز بزنم و لواشک های دربند که لوله شدس توش انار داره بخورم میخوام فقط هوس کنم مامان جونم نازمو بکشه .

می خوام سر خاکه پدرم برم Smiley from millan.netاز ته دل باش حرف بزنم، میخوام بهش بگم جات خالی ته تغاریت داره بچه دار میشه خوشحال باش .

می خوام برم دور میدون آزادی بچرخم میخوام برم میدون ونک و از گشت ارشادش بترسم فرار کنم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمی خوام برم تجریش می خوام برم بازار تو اون شلوغی ها هی تنه بخورم می خوام برم سواره مترو بشم واسه جا گرفتن هول بزنم آخرش جا گیرم نیاد یه گوشه وایسم و از اون خانوم های فروشنده مترو گل سر و جوراب بخرم .

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااایا شکرت نمیدونی چقدر خوشحالم ، خدایا هیچ وقت اینقدر خوشحال نبودمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدممنونم ، متشکرم من با عزیزه دلم و همسره مهربونم میخوایم بوی عید و ماهی قرمز و سبزه و سنجد رو دوباره احساس کنیم .

دوستت دارم خدایا

امروز مامانت چقدر حرف زدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدببخشید گاهی وقت ها اختیاره کلام از دستم خارج می شه  . 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
5 اسفند 89 11:26
عزیزم سلام ........... خیلی خوشحالم که داری بر می گردی گلم ............ امیدوارم سفر بی خطری داشته باشی ............. بعد چند وقت داری بر می گردی ؟ چقدر می مونی ؟ راستی هفته 11 مبارکهههههههههههه بوسسسسسسس




سلام ، ممنونم عزیزم راستش یه نقشه هایی تو کله مه که شاید همونجا نی نی مو بدنیا بیارم البته اگه بابایش طاقت بیاره و من حدودا بعد از یکسال دارم بر می گردم که واسه من به اندازه هزار سال بوده .


صدیقه
5 اسفند 89 11:28
سلام عزیزم

وبلاگ زیبایی داری ایشالله کوچولوتم به سلامتی میاد پیشت

خوشحال میشم به منم سر بزنی

................................




سلام صدیقه جون ممنونم از آرزوی قشنگت ، چرا که نه با کماله میل حتمان بهتون سر میزنم .

صدیقه جون وبلاگت واسه من باز نمی شه چی کار کنم ؟؟؟؟


مامان شازده کوچولو
5 اسفند 89 17:33
سلام دوست عزیز ، چه جوری اینها رو نوشتی من که تلف شدم از بغض و اشک ، من همیشه اشکم دم مشکمه ، در ضمن عاشق وطنمم ، امیدوارم به سلامتی به ایران بیای عزیزم و روزهای خوبی رو در اینجا بگذرونی


سلام عزیزه دلم الهی بمیرم ببخشید شرمنده که باعث شدم اشک های قشنگت دربیاد امیدوارم همیشه گله لبخند روی لبای خوشگلت باشه
مامان فرشته
8 اسفند 89 15:44
سلام عزیزم امروز چطوری بهتری ؟


قوربونت برم ، خوبم ممنونم
مامان قندعسل
8 اسفند 89 19:13
سلام اخه ملی جونم داری بر میگردی؟؟؟؟مواظب نی نی خوشملمون باش ...خسته اش نکنیخوش اومدی عزیزم


سلام عزیزم بله برگشتم و خیلی هم خوشحالم چشم عزیزم مواظبم متشکرمممممممممممممم
خاله ی امیرعلی
12 آبان 90 20:59
سلام دوستم خوبی؟
من کاملا باهات موافقم ادم قدر چیزهایی رو که داره رو وقتی از دست میده میدونه
انشالاه نی نی فندقی لباس خشگلشو به سلامتی و شادی بپوشه
عجب کشوری واقعا ادم یه جور میشه خوبه مریضی نمیگیرن عادت غذایی بدی هم دارن
دوستم خیلی دلم گرفت منم بابامو 3 ماهه که از دست دادم منم ته تغاری خونمونم یه احساس دلتنگی بدی بهم دست داد واقعا درکت میکنم روحشون شاد

روحه همه رفتگان شاد