میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

هفته دهم

1389/11/28 11:04
نویسنده : ملی
489 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام عزیز دلمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

از امروز ما با هم وارده هفته دهم شدیم ، و من از دیروز فهمیدم که یه کم دلم گنده شده و توی این هفته کمتر از ۸ گرم وزن داری و  ناخنهاي انگشتان دست و پا، و موهايي شبيه به كرك هلو. انگشت های کوچولوت کاملا از هم جدا شده اند تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد؛  چقدر هفته ها به سرعت میگذرن و تو هر روز چقدر تغییر میکنی هیچ میدونی هنوز نیومده کل زندگی ما رو عوض کردی و از یکنواختی دراوردیمون

همش منو وبابایی فکر میکنیم که تو چه شکلی هستی ؟؟؟ تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد من که فکر میکنم سفید هستی با موهای مشکی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد وکلی هم شیطون اگه یه ذره ژن بابات رو هم داشته باشی کافیه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدآخه شنیدم تو بچگیش خیلی شیطون بوده هر چند که الان خیلی ظاهرا آرومه اما کودکه درونش حسابی فعاله و هر وقت میریم لبه دریا واسه خودش مشغوله بازی میشه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد هفت ساله پیش که تازه ازدواج کرده بودیم خیلی سر به سر هم میذاشتیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد اما من یه هو از بچگیم دست بر داشتم یه جورایی ما دو تا با هم بزرگ شدیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمراحله زیادی رو پشت سر گذاشتیم و رسیدیم تا به الان که در خدمته شما کوچولو هستیم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
30 بهمن 89 14:17
مبارکههههههههههههههه ان شاا... این هفته ها تند تند تموم شه و بیاد بغلت گلم


الهی قوربونت برم مامانه فرشته عزیزم ان شالله که همه فرشته ها صحیح و سالم بیان تو بغله ما مامان ها فرشته من حدودان یک ماه بعد از فرشته شما میاد
سارا
1 اسفند 89 0:47
مبارک باشه عزیزم امیدوارم بزودی نی نی خوشگلتو بغل کنی


ممنونم سارا جوون خیلی آرزوی قشنگی بود
مامان فرشته
1 اسفند 89 11:01
آره اما سالشون که یکیه پس هم سن می شن و دوست هم مثل ماماناشون


آره عزیزه دلم دوستای خوبی میشن حتما شاید بیست ساله دیگه که وبلاگ هاشون بهشون واگذار شد با هم دوسته صمیمی شدن اونا از حالا با هم دوستن بدون اینکه خودشون بدونن
مامان شازده کوچولو
2 اسفند 89 20:09
سلام دوست عزیز ، امیدوارم روزهای خوب و پر از لحظه های شیرین رو با مسافر کوچولوتون پیش رو داشته باشید ، طعم هر لحظه احساس کردنش رو با تمام وجود بچش ولذت ببر


سلام مامانه شازده کوچولو
ممنونم عزیزم چشم حتما به توصیه هات عمل میکنم
مامان فرشته
3 اسفند 89 2:33
سلام خوبی ؟


سلام فرشته جوون من خوبم یعنی بهتر بگم دارم با دمم گردو می شکنم شمارشه معکوسم برای اومدن ایران شروع شده و الان روی عدده 5 هست
مامان قندعسل
3 اسفند 89 16:57
سلام ملی جون بابا پدرم دراومد تا فهمیدم چرا سایتت باز نمیشه...ادرسو اشتباهی نوشته بودی خب بگذریم
نی نی شوشولو چطوره؟به سلامتی رفتی تو 10؟ مبارکه مواظب خودت باش


وای ببخشید که اذیت شدید آخه من کپی پیست میکنم ؛ دیگه از فردا هفته یازده شروع میشه چشم مواظبم عزیزم ممنونم که به ما سر زدی
مامان قندعسل
3 اسفند 89 16:59
راستی یادم رفت بگم لینکت کردم


ممنونم عزیزم