میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

یادداشت های روزانه 3

1389/12/8 11:04
نویسنده : ملی
878 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام عزیزم

دیگه آخرین لحظه هاست ساعت هشت شبه و فردا باید تا ساعت ۱۰.۵ باید آماده باشم اما یه عالمه کار دارم Rolling Pinامروز یه کم کار کردم اما بی حال شدم و همش یه جا وا میرم باید اینجا همه چیز باشه اگه نه کپک میزنه به همین خاطر رو مبلی و ملافه ها و کلی لباس شستم اما حالا باید همه شونو جا به جا کنم اما حال و حوصله ندارم

این اندازه گیری وزنه ساکها هم قوزه بالا قوزه و اینکه همیشه من کلی اضافه بار دارم خداکنه فردا مشکلی پیش نیاد حداقل ۱۴ ساعت راه دارم که طی کنم دعا کن همه چیز خوب پیش بره .

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان زهرا نازنازی
9 اسفند 89 18:45
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____


خودت گلی عزیزم ممنونم عجب گله قشنگی
مامان شازده کوچولو
9 اسفند 89 23:55
سلام ، امیدوارم به سلامتی این مسیر رو طی کنی مواظب خودت باش دوست من


سلام ممنونم هر چند که تو راه خیلی خسته شدم و اصلا ساعت ها تموم نمی شد اما خدا رو شکر که به سرزمینه مادری خودم رسیدم ممنونم دوسته خوبم
مامان فرشته
12 اسفند 89 14:18
سلام عزیزم تونستی یه خبر از خودت به من بده


سلام مامان فرشته جون
آره خدا رو شکر همه چیز به خوبی تموم شد
مامان شازده کوچولو
13 اسفند 89 15:43
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که به سلامتی رسیدی امیدوارم حسابی بهت خوش بگذره


مرسی گلم ممنون
مامان نی نی ناز
13 اسفند 89 23:32
نقطه جونم خاله به ایران خوش اومدی.



مرسی خاله جونم بوس بوس
مامانی یاستین
15 اسفند 89 7:03
سلام عزیزم ،برگشتنت همواره با شادی توام باشه ،مراقب خودت باش


سلام دوست عزیزم ممنونم گلم چشم حتمان
خاله ی امیرعلی
12 آبان 90 20:52
کاش اونجا بودم میومدم کمک اخه با اون وضع این همه کار؟؟؟؟؟