میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

سلام سال نو

1389/12/29 11:03
نویسنده : ملی
508 بازدید
اشتراک گذاری
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
یا مقلب قلوب و البصار
یا محول حول و الاحوال
یا مدبر الیل و النهار
حول حالنا الی احسن حال
سلام همه وجودم
چند ساعته دیگه سال 89 تموم میشه و برای همیشه به خاطره هامون می پیونده سالی پر از فراز و نشیب پر از لحظه های خوب و بد
هیچ وقت مفهوم حول حالنا الی احسن حال را با تمام وجودم درک نکرده بودم وقتی که بدترین حال رو داشتم
همه دنیا خاکستری بود تو اومدی و همه زندگی مو دگرگون کردیYah ، و دنیای تاریکم و روشن کردی تو همه امید زندگی من هستی، هیچ وقت فکر نمی کردم اینقدر بهت وابسته شده باشم تمامه لحظه ها بهت فکر می کنم باهات درد دل می کنم حرف میزنم ، گاهی فکر میکنم دیوونه شدم اگه عشق بتو دیوونگیه آره من دیونه ام
بهر حال ................
  خوشحالم که امسال عید با هر سال واسم فرق داره امسال تو رو دارم و قراره تو بیای تو دنیای من بیای تو بغلم connie_rockingbaby.gifهمیشه با من باشی .
دوستت دارم عسلم
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
1 فروردین 90 22:35
هرسال شروع قصه ای است
قصه ات بی غصه باد
سال نو مبارک


سال نو شما هم مبارک
مامان شازده کوچولو
4 فروردین 90 10:05
سلام عزیزم سال نو مبارک ان شالله به وقتش گل پسرتو صحیح و سالم در آغوش بگیری
نقطه جونم خوبی خاله ماشاالله آقا شدی قربونت برم سال نو شمام مبارک مواظب مامانی باش



ممنونم خاله جونم یه دنیا دوستت دارم ، مرسی مامانه شازده کوچولو عزیز آرزوی قشنگی برام کردی بی صبرانه منتظره اون لحظه ام
مامان فرشته
6 فروردین 90 14:28
سلام عزیز دلم امیدوارم سال خوبی داشته باشی بوسسسسسسس


ممنونم تو هم بهترین روزهای عمرت رو پیش رو داشته باشی عزیزم
مامان فرشته
8 فروردین 90 12:17
سلام عزیز دلم خوبی ؟ خوش می گذره / هنوز ایرانی یا رفتی ؟
راستی پسمل نازمون چطوره لگد می زنه ؟
هر جا هستی خوش باشی دوست نازم بوس

سلام به روی ماهه فرشته جونم
منم خوبم خدا رو شکر نه ایرانم و حالا حالا هم هستم خدمتتون
فرشته جون هنوز پسملم لگد نزده و بی صبرانه منتظرم
دوستت دارم
baba
10 فروردین 90 0:09
salam
man har duTano dust daram//////

ما هم عاشقه بابا جونی مهربون هستیم