میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

توهم یا واقعیت ؟؟؟

1390/1/19 13:55
نویسنده : ملی
327 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر من ، عسل من سلاممممممممممممممم

هفته هفدهم هم گذشت و من بی صبرانه منتظره تکونهاتم ، چیکار میکنی مامانی ؟ بجنت دیگه !!!!

مامان اشرف (مامان گله خودم ) هر روز ازمن می پرسه تکون نخورد ؟منم میگم : نه

همیشه هم میگه لابد تکون می خوره تو نمی فهمی . دوست گلم مامانه فرشته بهم گفته مثل ترکیدن یه حبابه اما هیچ حبابی رو من احساس نکردم .

دو ، سه روز پیش دراز شده بودم که دستم رو روی دلم گذاشته بودم بعد از چند دقیقه احساس کردم یه موجی زیره دستم احساس می کنم به بابایی که گفتم گفت : نه فکر میکنی ، بعد خودش دستشو گذاشت بعد از یکی دو دقیقه یهو گفت : اه اه هههه آره یه چیزی تکون میخورهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد؛ اما نه خودش نیست ؛ حالا کار من این شده برم دراز بشم و تمرکز کنم تا کف دستم قلقلکی بشه .

بلاخره تعطیلات عید هم تموم شد و به دفترچه خاطرات مون اضافه شد ، امسال ما سیزده بدر خوبی داشتیم دسته جمعی با خاله ها و خواهرهام به جای قشنگ رفتیم  و بابایی تا تونست عکس گرفت این روزا شدیدان به عکاسی علاقه مند شده اینقدر عکس میگیره که آخرش صدای من در میاد .

و من که این روز ها سوگلی شدم و همه هوامو دارن تا تونستم اون روز از خوراکی های همه خوردم بابایی میگه تو فامیلهای شما بخور ؛ بخورهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداما تو خونه خودمون بخور ؛ نمیره تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد. خوب اینم از عوارضه داشتنه مامانه تنبله.

این روزها یه مسیولیت سنگین دیگه هم دارم  اونم پیدا کردن یه اسم خوب که تو ازش راضی باشی و همیشه بهش افتخار کنی به اسم اصیله فارسی که همه جای دنیا قشنگ تلفظ بشه . چند تا اسم خودم انتخاب کردم مثل بردیا ؛ باربد ، سام اما باید حسابی بگردم امروز بابایی توی یه سایته خوب رفته بود

http://www.esm.ir

 و من از صبح دارم اسم هاشو می خونم اونایی که به نظرم خوب میادو یادداشت می کنم تا با هم به یه اسم خوب برای تو بزرگترین سرمایه زندگیمون انتخاب کنیم .

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرشته
19 فروردین 90 12:22
سلام ملی جونم خوبی عزیزم
نگران نباش چون بارداری اولته احتمالاً تو هفته های بالا متوجه تکوناش بشی
نمی دونی جفتت چیه مثلاً قدامی یا خلفی ؟
اگه جفتت خلفی باشه زودتر تکوناش احساس می شه اگه قدامی باشه یه کم دیرتر معمولاً تو سونو می نویسه خلفی یا قدامی
خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزم
به همسر مهربونت هم سلام منو برسون و بابت تبریکش تشکر کن از طرف من
وای چه اطلاعاته خوبی به من می دی ؛ ممنونم
می بوسمتون



مامان شازده کوچولو
19 فروردین 90 13:50
سلام عزیزای من ،
نقطه جونم خوبی خاله ، قربونت برم ، یه قری بده این مامانی قند تو دلش آب بشه
شما خوبی مامانی ، عجله نکن عزیزم همچین با تکوناش بیخوابت میکنه ،
مواظب خودتون باشید ، دوستون دارم


ممنونم دوست خوبم
mamane
19 فروردین 90 16:15
با سلام
وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند.
چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید.
با تشکر
گروه وبلاگ های مامانی

حتمان ، چرا که نه ؟؟؟

مامان فرشته
20 فروردین 90 13:56
بعد رفتن پسرم بس که تحقیق کردم دیگه برای خودم دکتر شدم هههههه
برات رمز گذاشتم


الان دیگه یه مامانه تمام عیار شدی ؛ ماشالله ؛ ممنونم
مامان ماهان
22 فروردین 90 14:28
نازی
مامان قندعسل
22 فروردین 90 14:56
سلام ملی جونم ممنون که تو این مدت کامنت گذاشتی...سال نو مبارک


ممنونم عزیزم ساله نو شما هم مبارک
زينب عشق مامان و بابا
22 فروردین 90 15:41
مامان قندعسل
23 فروردین 90 14:56
ملی جون غصه نخور بزودی لگداش رو هم حس میکنی...بازیای واضحش 6 ماهگیه....راستی مگه عزیز خاله پسره ؟؟؟اخه هر چی اسم انتخاب کردی پسرونس


مامانه قند عسله عزیزم
ممنونم به خاطره توصیه هات ؛ سونو گرافی یک ماهه پیش بهم گفت احتمالا پسره .