میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

دوسته عزیزه مامان

1390/1/23 13:15
نویسنده : ملی
331 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

سلام ای تنها بهونه واسه نفس کشیدن

امروز عصر که مثل همیشه تنها بودم تصمیم گرفتم برم تا پارک سر خیابون کمی پیاده روی کنم  ، که جلوی من یه مامان با پسر کوچولوش دسته همدیگرو گرفته بودن و آروم آروم راه میرفتن ، تو ذهنم خودمو با تو تصور میکردم که ما هم داریم تاتی تاتی راه میریم یهو به اندازه هزار سال دلم برات تنگ شد دوسته کوچولوی مامان .

همینطور که میرفتم یاد یه خاطره از مالزی افتادم Whoop De Doo:

یه روز عصر بود اواخر آذر ماه حوصله ام سر رفته بود سواره ماشین شدم که برم زمینه کناره دانشگاه پیاده روی ؛ تو کوچه پشتی مون یکی از ایرانی ها زندگی میکنه که یه پسره خوشگله چهارساله  به اسم علی داره که داشت تنهایی جلوی خونشون بازی می کرد تا منو دید دوید و سلام کردHello منم بهش گفتم علی میای بریم پیاده روی با خوشحالی از مامانش اجازه گرفت و دوچرخه شو گذاشت تو ماشین و با هم رفتیم

وقتی رسیدیم علی سواره دوچرخه اش شد  و منم میدویدمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد و با هم مسابقه میدادیم اونروز خیلی به من خوش گذشت و کلی با هم بازی کردیم و خندیدیم.

تو راه برگشت که بودیم یه خانومه چینی علی رو که دید لبخندی زد و از من پرسید که پسرته ، نمی دونم چرا الکی دلم گرفتgirl_to_take_umbrage2.gif و من با غصه گفتم نه پسره دوستمه ، با خودم فکر کردم چرا من یه دوسته کوچولو مثله علی ندارم یه دوسته کوچولو ماله خوده خودم .

غافل از این بودم که خدا حیلی مهربونتر از اونیه که فکرشو میکردم نمیدونستم که اون ماه قرار بود اولین ماهه بارداری من به حساب بیاد و تو بدون هیچ تصمیم گیری هفته بعدش مهمونه دلم شدی عزیزم .

امروز هفته هجدهم تموم میشه ؛ الهی قوربونه اون قد و بالات برم من که الان به اندازه یه سنجاب کوچولویی .

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرشته
23 فروردین 90 22:20
سلام مهربونم
الهی شکر از خوشحالیت خوشحالم گلم
بوسسسسس
کی می ری سونو ؟


سلام ممنونم فدات شم ، حالا هفته دیگه وقته دکتر دارم ببینم چی می گه .
مامان فرنام
23 فروردین 90 22:50
سلام تا چشم رو هم بزاری نی نی میاد و دست تو دست هم میرین پارک ان شاء ا...
به من سر بزن تا با پایان انتظارم همراه باشی


سلام
ممنونم دوسته خوبم ؛ چشم چرا که نه ؟ با کماله میل
مامان ماهان
24 فروردین 90 11:37
حالا یه روزی میاد که با نی نی خودت دست تو دست هم میرین پارک


ممنونم عزیزم به امید اون روز
رز
28 فروردین 90 12:31
ممنون از لطفت گلم به امید روزی که شما هم نی نی گلت رودرآغوش بگیری عزیزم منم شمارولینک کردم راستی وبتون خیلی زیباست:
مرسی گلم ممنونم
مامان قندعسل
29 فروردین 90 8:24
سلام الهییییییییی خاله به قربون سنجاب کوچولو.....ایشالله میاد کلی باهم میرین پیاده روی ....پارک ...دوچرخه سواری


مرسی مامانه قند و عسل دوستت دارم هزار تا
مامان فرشته
31 فروردین 90 18:17
هنوز نرفتی سونو ؟ من منتظرم


نه هفته آینده میرم
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 14:42
کجایی ؟


قوربونت برم عزیزم یکم توی اومدن اینترنت تنبل شدم
shahab
7 مهر 90 16:13
خیلی خب بود من لذت بردم یه سری هم به من بزن ضرر نمکنی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا