میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

هفته بیست وسوم

1390/2/30 13:21
نویسنده : ملی
325 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 
سلام عشقه من 
 
 
 
چند روزی رو پیشه مامانم رفته بودمکه ، یک کم به یاده قدیما ،که اونجا بودم بیفتم توی اون خونه که سالها زندگی کردم، همون جایی که وقتی می خواستم از مدرسه برگردم برای رسیدن بهش لحظه شماری میکردم، و تا میرسیدم می پرسیدم ناهار چی داریم ؟؟؟
عاشقه اینم که از توی پنجره اتاق به درخت گردو پیره توی حیاط خیره بشم و پدرم رو یه یاد بیارم که از اونجا رد میشد یا یه روز اونجا نشوندمش و ازش عکس
گرفتم تا برای امروزم یادگاری بمونهto_take_umbrage.gif .
 
 
 
 
 
 
 
بعد از چند روز که اونجا بودم بابایی اومد پیشمون و تا رسید سرشو گذاشت روی دلم و شروع کرد به چاق سلامتی و سلام علیک  با پسرش . ازش پرسیدم که چقدر دوستت داره گفت : به اندازه همه زندگیش دوستت داره وکلی  نقشه هم برات داره  که می خواد همه ورزشهایی رو که بلده یادت بده آخه بابایی کلی مدرک مربیگری داره .
 
 
 
یک کتاب انتخاب اسم هم از نمایشگاه کتاب خریده بود که باز هم نتیجه نداد واقعان چقدر انتخاب اسم سخته و ما نمی تونیم با هم سر یه اسم به توافق برسیم و هر وقت که باهات حرف می زنیم مجبوریم پسرم صدات کنیم خودم از این موضوع ناراحتم  دوست دارم با اسمه خودت صدات کنم فعلا که نظرم روی کارن مثبته اما بابایی میگه توی خارج از ایران اسمه دختره ، حالا من چی کار کنم ؟؟؟؟
 
 
 
 
 
 
 
 
چند روز پیش تصمیممو گرفتم و به بابایی اعلام کردم که باهات میام اما یه مهمونی که رفتم همه خانوم بزرگ ها کلی منو ترسوندنgirl_to_take_umbrage2.gif که بچه داری سخته حموم کردنش ؛ شیر دادنش فکر کردی آسونه و منه بیچاره ی صفر کیلو مترو کلی ترسوندن ؛با خودم گفتم کاری نکنم که بخاطره خودخواهی خودم یه بار خدایی نکرده آسیبی به شما برسه ؛
خدایا خودت کمکم کن ، کمکم کن که سه ماهه آخر زودی بگذره اگه قراره تنها باشم بدونه عشقم و تکیه گاهم
 
 
 
 
این روزها خیلی کارهای بامزه ایی می کنی گاهی مثله ماهی میشی و توی دلم لیز می خوری و گاهی هم شروع میکنی به ضربه زدن و خیلی وقت ها که تکون می خوری بابایی رو صدا می کنم بیاد ببینه تا دستشو میذاره تکون نمی خوری تا میره دوباره شروع می کنی به شیطونی کردن و حسابی منو ضایع میکنی
 
 
 
 
 
        
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان فرشته
24 اردیبهشت 90 1:25
سلام عزیز دلم
ای جانم خاله قربونش بره با این تکوناش
ان شاا... بهترین تصمیم رو بگیری گلم
بوسسسسس


سلام فدات شم
ممنونم خاله جونی ، ان شالله
رز
24 اردیبهشت 90 13:18
سلام عزیزم خیلی بااحساس می نویسی خوش به حالی نی نیت بااین مامان خوش ذوق و مهربونش


مرسی گلم
لطف داری
مامان قندعسل
24 اردیبهشت 90 13:25
سلام عزیزم
خوب فکری کردی ...نمیخوام بترسونمت اما اون اوایل همون شب زنده داریاش به تنهای ادمو از پا در میاره...
ملی جون این درگیریه همه اس که زود اسم رو انتخاب نمیکنن ما که تا دقیقه نود دودل بوذیم بالاخره اسم هم تعیین میکنی

سلام دوسته مهربونم
همیشه دلگرمی های خوبی به من میدی واقعان ممنونم

مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 22:06
ای جان قربونش برم این نقطه جونمو
خیلی حس خوبیه


ممنونم خاله جون جونی ، بله واقعان حسه خوبیه .


مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 22:09
ممنون از لینکت منم شما رو لینک کردم دوست جونم


دست شما درد نکنه عزیزم
مامان فرشته
26 اردیبهشت 90 14:05
سلامممممم عزیز دلم ممنونم گلمممممممم بوسسسسسسسس
maman kochulu
26 اردیبهشت 90 14:09
eyyyyyyyy junam
kh nazi azizam



مرسی گلم
maman kochulu
26 اردیبهشت 90 14:10
adres yadam raf
inam adres
my-beautiful-baby.niniweblog.com



ممنونم حتمان سر میزنم
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 20:09
اتل متل رفاقت ، دل به تو کرده عادت
برات دعا میکنم ، اینه رسم رفاقت




الهی قوربونت برم خوشحالم کردی
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 16:55
تو را چون آب دريا دوست دارم.به قدر خواب و رويا دوست دارم.سركاري،همه اینها دروغه تورا من بیش ازاینها دوست دارم




خیلی ماهی مامانه ماهان جوون
مامانی شیما وحدیث
31 اردیبهشت 90 0:20
سلام دوست عزیزم .ممنون که اومدی وبه من سرزدی .شرمنده نمیدونم چرا یادم رفته بود ادرس بذارم .
نگران نباش عزیزم .درسته که بزرگ کردن نی نی خیلی سخته ولی هم به اون و کاراش عادت میکنی وهم خدا خیلی مامانارو کمک میکنه .
خواستم به عنوان یه دوست بگم که حتما یه اسم خوب برای کودکت انتخاب کن که فردا ازاسمش ناراحت نباشه .تازه اسم خوب روی شخصیت بچه خیلی تاثیرداره بازم بیا.

دشمنت شرمنده دوسته گلم و ممنون از راهنمایی های خوبت ، حتمان دوباره میام
hr>







مامان فرشته
1 خرداد 90 1:54
ممنون ملی جونم بوسسسسسس
مامان ماهان
2 خرداد 90 16:36
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . . روزت مبارک مامان آینده