میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

تبریک روزه مادر

1390/3/4 13:23
نویسنده : ملی
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دلم می خواست زیباترین لبخندها نثارت
کنم و گل بوسه های مهر را بر دستهایت
بنشانم .دلم می خواست سر بر روی
شانه هایت بگذارم و حرفای نا گفته دلم را
برایت نجوا کنم .دلم می خواست همیشه در
کنارم باشی و من با عشق نامت را صدا کنم
ای مادر مهربانم ……….
دوستت دارم مادر .

دوست های مهربونم منو پسرم  روز زن و مادر رو به همتون تبریک می گیم

از این که به ما سر میزنید ممنونیم و دوستتون داریم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

maman kochulu
4 خرداد 90 11:18
salam azizam
roze madarobet tabrik migam
bos


ممنونم
مامان ماهان
4 خرداد 90 11:23
عزیزم خیلی زیبا نوشتی
راستی اسم نی نی رو میخوای چی بزاری


ممنونم
راستش مطمئن نیستم شاید کارن ؟ شاید آرین ؟
مامان فرشته
4 خرداد 90 15:49
سلامممممممممممم ملی جون خودم چطوری عزیزممممممم
روزت مبارک باشه بهترینمممممممم
بالاخره تصمیم گرفتی بری یا نه ؟
بوسسسسسسس


سلام عزیزه دلم
روزه تو هم مبارک
آره می مونم گلم
شازده کوچولو
4 خرداد 90 17:20
سلام خاله ملی جونم
اگه عمو رفت مالزی غصه نخوریا من و داش نقطه مثله 2 تا مرد ازت مراقبت میکنیم ، قربون شما
قابلی نداشت ، خیلی مخلصیم ، تا بعد ،
یا علی


الهی قوربونه تو برم من عزیزم گل پسرم . چشم حتمان
مامانی شیما وحدیث
4 خرداد 90 20:53
باز امشب بوی عنبرازکجاست ؟
وین گلستان معطر ازکجاست ؟
آی آدم ها چراغانی کنید
گرد هم آیید وقربانی کنید
آیه های نورورحمت می رسد
مادر کل امامت می رسد
میلاد خوشبوترین یاس عالم مهربان ترین مادر دنیا حضرت فاطمه زهرا (س)برشما مبارک باد .


ممنونم بر شما هم مبارک
مامان ماهان
8 خرداد 90 0:57
چه اسمهای خوشگلی
آفرین به دوست با سلیقه من


ممنونم دوسته من
مامان پارسا جون
9 خرداد 90 1:31
سلام خانومی . من از وبلاگ مادرای باردار خیلی خوشم میاد چون خودم خاطره های خیلی قشنگی از بارداریم دارم.
و با خوندن خاطره های شما همیشه یاد خودم میفتم .همینقدر با ذوق بودم
با اجازه لینکت کردم





مرسی مامانه پارسا جون منم خوشحال میشم شما و شما رو لینک می کنم