میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

آقای رئیس ؛ مرخصی

1390/10/11 5:30
نویسنده : ملی
422 بازدید
اشتراک گذاری

 از روزی که نامت ملکه ی ذهنم شد احساس می کنم جمجمه ام با شکوه ترین امپراطوری دنیاست·

deborah.mihanblog.com

سلام میکاییلم

راستش چشمام درست نمی بینه ، سرم سنگینه ، حسابی قاط زدم احتیاج به پاس ساعتی دارم  به یه باز سازی ؛ خیلی خسته ام

 

چند وقته دیگه خوب نمی خوابی قبلان فقط دو بار شب بیدار می شدی شیر می خوردی و تا صبح ساعته هشت که بابایی رو بیدار کنی بره دانشگاه

اما الان هر ساعت یکبار بیدار می شی دیشب دقیقان شش بار بیدار شدی اینقدر از خواب می پرم که دائما سر درد دارم ؛ کاره خونه و آشپزی و حمام روزانه ات بازی با شما هم روشه .

 

دیشب ، شروع ساله نو میلادی بود با بابایی رفتیم بیرون بعضی فروشگاه ها تخفیف خوبی زده بودن اما ماشالله مگه مجال دادی چیزی ببینیم جدیدا وقتی کلافه ایی صدای BOOOVE رو در میاری هر کاریت می کردم همین صدا رو در میاوردی تا اینکه فروشنده ها اومدن گرفتنت و تو حسابی باهاشون گرم گرفته بودی و بگو بخندی راه انداخته بودی و تا من گرفتمت دوباره BOOVEE

به بابایی گفتم اونوقت فکر کردی ما با این شازده کوچولو می تونیم مسافرت بریم ؛ یادش بخیر پارسال واسه ساله نو رفتیم سفر، اون موقع تو سلول بودی و داشتی به سرعت تقسیم می شدی و من بی خبر از سلولی بودم که همه قرار بود تو تک تک سلول هام نفوذ کنه . 

با همه خستگی هام

عاشقتم میکاییل deborah.mihanblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیسو
11 دی 90 13:05
سلامممممممممممم عزیزم خوبی ؟
یه بوس بده دلم تنگت شده بود
اصلاً نگران نشو گیسو هم اینجوری شد فقط یک ماه و نیم بعدش درست شد و خوب خوابید
وای این بچه ها چقدر شبیه هم هستند
خصوصی داری

راستی سال نوتون مبارکککککککک بالاخره شماها هم خارجه تشریف دارید دیگه بابا با کلاسها


سلام عزیزه دله من
یعنی باید یه ماهو نیم صبر کنم ؟؟؟؟
خدمته شما عرض کنم کو کلاس ؟؟؟ واسه اینکه ما استانه اسلامی هستیم از این قرتی بازی ها نداریم
آوين
11 دی 90 14:49
سلام عزيزم خوبي بميرم برات با اين همه خستگي
شبها بعد از اينكه بهش شير دادي و داشتي ميخوابونديش يه قاشق عرق نعنا با نبات بده اونوقت تمام شب رو راحت ميخوابه
يادت باشه گريپ ميچر روي آوين من كار ساز نبود و اين عرق نعنا و نبات براي خوابيدن من معجزه كرد


سلام قوربونت برم من
خدا نکنه عزیزم , عزیزم اینجا کو عرق نعنا و نبات ؟؟؟
خاله ی امیرعلی
11 دی 90 18:39
سلامممممممممممم به مامان مهربون و خستگی ناپذیر
وااااااای واقعا بچه ها چقدر شبیه هم هستن یادمه امیرعلی هم بی خوابیه شبونه داشت هر یک ساعت بیدار میشد و گریه میکرد بیچاره خواهرم
منم با نظر اوین موافقم خواهر منم به امیرعلی عرق نعنا میداد فوری عمل میکرد
سال نو میلادی هم مبارک عزیزم
میکائیل جونو ببووووووووووووووووووووووووووس

سلام گلم
ممنونم عزیزم آره انگار همشون رو با یه دستگاه کپی
گرفتن

مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 دی 90 18:39
ای جونم به این میکائیل بلا و شیطون.
خیلی سخته واقعا. خدا کنه از این به بعد شب خوب بخوابه. آخه اگه خودت خوب نخوابی روز هم انرژی نداری به میکی جون برسی.


وای خدا کنه تو حاله منو خوب می فهمی
سمانه مامان پارسا جون
12 دی 90 12:06
سلام ملی جون خوبی؟
نگران نباش عزیزم این خصلته همۀ بچه هاست.
من الان با اینکه پسرم نزدیکه یک سالشه هنوز هم این مشکلاتو دارم البته الان خدا رو شکر کمتر شده ولی همچنان پا برجاست.
پس تو تنها نیستی منم همدردتم
راستی سال نوتون مبارک چه کارا میکنید اونجا خوش میگذره؟


سلام عزیزم
هی وای من !!! ایشالله که بعد از یه سال ماله تو تموم شه ، ممنونم اینجا خیلی به گستردگی کوالالامپور نیست چون استان اسلامی هستن زیاد مراسمی ندارن به همین دلیل همچنان در خانه و در خدمته آقاب رئیس هستیم
محيا كوچولو
12 دی 90 16:22
سلام خاله منم بعضي وقتها اينجوري ميشم كه ماماني قدر وقتهايي كه خوب ميخوابم رو بدونهراستي خاله پر رمز و راز بگو كه رمز عوض شده


ای جانم قوربونه تو که میای رک و راست می گی منم اینجوری ام ، خاله ایی من که زیرش نوشتم فقط ماله میکاییله
مامان یسنا
12 دی 90 16:50
منم مثل بقیه دوستان میگم همه بچه ها بعضی وقتا این طوری میشن


به به می بینم که همتون این تجربه رو داشتید !!!