میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

شش ماهه زیبا

1390/11/25 6:33
نویسنده : ملی
930 بازدید
اشتراک گذاری

میکاییلم عزیزم

تولده پنج  ماهگیت مبارک

از این که اومدی و برکت زندگی مون شدی  ممنونم

بهترین های دنیا رو از خدا برات می خوام

فرشته کوچولوی خونه ما : میکاییل

پنج ماهه که شیرینی خنده هات زندگیمون رو شیرین کرده

پنج ماهه که برق نگات خونمون رو روشن کرده

پنج ماهه که ناز چشات دلمون رو برده  

همه اینهارو تو به ما دادی

ممنون که هستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابایی
25 بهمن 90 10:19
ولنتانت مبارک


جونم ممنون
محيا كوچولو
25 بهمن 90 14:53
5ماهگيت مبارك ميكي كوچولو، ديدي چه زود ميگذره؟
راستي خاله عكسهاي با كلاه بيشتر مربوط به صبح هستن كه يه كم سرده هوا


آره عزیزم چشم بهم بزنیم واسه خودتون آقا و خانومی شدین
می دونم گلم الان هوای ایران واسه شما یه کم سرده
خاله ی امیرعلی
26 بهمن 90 12:22
دست من کوتاه از دیدار توست
قلب من اما همیشه یاد توست
بهترینم هر کجا هستی بدان
هر کجا باشم دلم در یاد توست
5ماهگیت مبارک فرشته ی نازنین


واااااااااااااااااااای خاله
خیلی ماهی
خیلی مهربونی
خیلی فرشته ایی
مامان ماهان
27 بهمن 90 9:34
5 ماهگیت مبارکه نمکی من


ممنون خاله مهربون من
مری
30 بهمن 90 9:33
سلام میکی جون 5ماهگیت مبارک عزیزمدوماد شی الهی خوش تیپ!!!!


ممنونم خاله جون ایشالله شما هم اون موقع دعوتی ها !!