میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

سه تا از اولین های میکاییل

1390/12/3 15:24
نویسنده : ملی
1,044 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند و عسلم

 

امروز منو کشتی تا الان خوابیدی از هفت صبح که ماشالله عین خروس بیدار می شی فقط یه چهل  دقیقه خوابیدی خوابت می اومد اما مقاومت می کردی که نخوابی .

 گذاشتمت تو کالسکه که تکونت بدم اما اعتراض کردی منم اهمیت ندادم به اعتراضت یهو دیدم الکی داری زور می زنی که گریه کنی خیلی صحنه خنده داری بود زبونتو دراورده بودی بیرون صداتو نازک کرده بودی که منو گول بزنی .

بعد از دو ساعتی سر و کله زدن باهات که نمی خوابیدی منم گذاشتمت تو تختت  اما به شدت گریه کردی جوری که برای اولین بار اشکهات سرازیر شد و با یه مظلومیته خاصی بلاخره  تو بغلم خوابت برد .

و سوم مورد این بود که امروز برات حریره بادوم درست کردم خوردی و فکر می کنم بدت نیومد چون همه رو خوردی همه که می گم یعنی کمتر از سه تا قاشق چایخوری .

خوب بخواب مامانی

بعدان نوشت : باید عرض کنم که بعد از ده دقیقه بیدار شدی و الان کنار من نشستی داری با  پاهات که جدیدان پیداشون کردی بازی می کنی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رضا جونی
3 اسفند 90 11:01
(✿◠‿◠)
سلام سلام
فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم؛ خیلی خیلی خوشحال میشم تشریف بیارید، تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم

http://rezajoon.niniweblog.com/


_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__



مبارکه عزیزم صد ساله شی

سمانه مامان پارسا جون
3 اسفند 90 11:05
الاهییییییی
پس میکاییل جونم ازین کارا بلده
ای وروجک



بله خاله من همه کاری دیگه بلد شدم
محيا كوچولو
4 اسفند 90 23:23
خوب آخه از بس توجه نميكنيد آدم مجبور ميشه گريه الكي كنه


ای بلا تو هم که استاذی واسه خودت
خاله ی امیرعلی
5 اسفند 90 11:23
سلاااااااااااام گلم
ای شیطون بلا حیف اون چشمای نازت نیس که گریه میکنی خاله؟؟؟
فدات بشم من خب مامانی این وروجکو از اول بغل کن تا اینقدر زور نزنه برا گول زدنت
خوبه میکائیل تو بغل میخوابه امیرعلی که عادت کرده رو پا بخوابه
نوش جووووونت نفسم خاله خوب بخور تپل مپل قند عسل کاکل پسر بشی ای به فدای تووووو





قوربونت خاله همش تو بغلمه وقتی میداریمش زمین صداش در میاد خیلی ماهی خاله جون
مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 اسفند 90 12:54
الهی قربون اشکات برم خاله جون.
بالاخره با ریختن اشک کار خودت رو کردی


خدا نکنه خاله ایی
آره دیگه اینم شگرده منه
مامان ماهان
6 اسفند 90 16:51
وااااااااااااااااای قربونت برم من خوب مامانی بهش توجه کن دیگه
میکاییل جونم پاهات خوشگله چه کشف قشنگی کردی عزیزم
حریره بادومم نوش جونت بخور تا تپل مپل بشی باشه


ههههههههههه چیکار کنم سنجاق سینه مه دیگه
مامان یسنا
6 اسفند 90 17:11
سلام به شمامادروپسر عزیزوصبور...واقعا دلتنگی خیلی بده درکتون میکنم ولی نبودن هاباید باشد تا محکم شود بودن ها.....میکاییل جونم بهت تبریک میگم اولین هایی رو که تازه یاد گرفتی...موفق باشی


کاملا حق با شماست قبول دارم
مامان هامان
8 اسفند 90 10:07
آفرین به این پسر کاشف الهی قربونش برم من خیلی نانازی ها پسر


:d
مرسی خاله جون