میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

هفته هفتم

1389/11/10 10:53
نویسنده : ملی
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 سلام

الان توی هفته ۷ بارداری هستم و خوندم که تو ، توی این هفته به اندازه یک  تمشک هستی وای خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم که چقدر توی این هفته تکمیل شدی نیمکره های مغز ؛ گوش ، چشم ها وای الهی قوربونت برم ( فقط از خدای مهربونم میخوام که تمام اجزای بدنت سلول به سلول سالم و درست شکل بگیره)میدونی گلم تو خیلی بچه فوق العاده ایی هستی و اصلامنو تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداذیت نکردی من اصلا مثل بقیه مامان ها حالت تهوع و حس بد ندارم میدونی که من اینجا تنها و غریبم تو کمکم میکنی ممنونم مامانی ؛ فقط اینکه حسابی گشنه ام میشه بابایی خیلی ذوق میکنه میگه بچه ام مثل خودم شکموهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سها
13 بهمن 89 23:07
چه قدر قشنگه که دارین از دوران بارداریتون مینویسین

امیدوارم این کوچولوی اروم و ملوس سالم به دنیا بیادو دل شما رو پر از شادی کنهاین ماچماز طرف من به اون تمشک خوشمزه و کوچولووووو







سها مهربونم ممنونم به خاطر نظره قشنگت که کلی خوشحالم کرد .