میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

مامانه ترسو

1390/7/24 7:49
نویسنده : ملی
774 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی نگاهم میکنی،قشنگیاتو دوست دارم

حالته معصومه چشات،رنگ نگاتو دوست دارم

وقتی صداتو میشنوم ،دلم برات پر میزنه

ترسه یه روز ندیدنت،غمه بزرگه قلبمه

 

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

فرشته کوچولوی من سلام

امشب مامی دلش هزار تا غصه داره ، آخه فردا قراره با پای خودم برم و با دسته خودم  عشقم رو بدم دسته دکتر واسه ختنه ، راستش از وقتی بدنیا اومدی یا نه شایدم از وقتی تو دلم بودی ترسه این روز رو داشتم ، آخه خدایا !!!!!!!!!!!!!!!!!! این رسم و رسوم ها چیه ؟؟؟ این چه سنتیه ؟؟؟؟ پسر کوجولوی من چه گناهی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلان کاش می شد سر من رو می بریدن اما کسی دست به تو نمی زد .

بدتر از اون  سر درگم هم هستم که چه روشی رو انتخاب کنم که تو کمتر اذیت بشی ؟؟؟ هر کسی هم یه چیزی می گه یکی می گه برای نوزادان روشه حلقه بهتره ، یکی می گه روشه جراحی بهتره یه روزه و زود تموم می شه خلاصه همش دارم تحقیق می کنم ، اما هنوز نتونستم تصمیم بگیرم .

فقط خدا جوون بهم قدرت بده که فردا بتونم قرص و محکم با این موضوع کنار بیام و کمک کن پسرم کوچکترین دردی رو احساس نکنه

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

دیروز بردمت دکتر اطفال ، فدای تو بشم که از دفعه قبل تا حالا نهصد گرم زیاد شدی و به چهار کیلو و چهارصد و پنجاه رسیدی و دو سانتی متر هم  قدت بلند تر شده

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

امروز هم پاسپورتت اومد و دیگه پاسپورت دار هم شدی عزیزم ، حالا می تونی همه جا بری واسه خودت

اینم عکسه پاسپورتته عشقه من :

اینقدر تورو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

خدا رو شکر دیگه حالت های ناراحتی بعد از زایمان که می گن یازم زیره سر استروژنه که این بار کم شده ؛ داره تموم می شه .

 باید خوشحال می بودم که روزهایی که این همه مدت انتظارش رو می کشیدم شروع شده اما نبودم یه غمه مبهم وجودمو فرا گرفته بود ، اما حالا لذت هام شروع شده قدر لحظه به لحظه شو می دونم خدا جون ممنونممممممممممممممم

اینقدر تو رو دوست دارم که هیچکسی کسی رو اینجوری دوست نداره

راستی فرشته جووون

من چه جوری بدون تو زندگی می کردم ؟؟؟

 سه شنبه 19 مهر 1390

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مری
19 مهر 90 3:26
سلام عزیزم چطوری؟ دلم برات تنگ شده بود چند روزی کامپیوتر نداشتم.امروز اولین کاری که کردم خاطراتت رو مرور کردم تبریک مجدد اما عزیزم ختنه خیلی سادهس قبلش مسکن میزنن یه گریه کوچولو بعد هم خواب مطمئن باش جز یه لحظه خودش چیزی نمی فهمه در حد واکسنه فقط مراقبت های بعدی لازم داره که اونم زودگذره تو شجاعانه همه مراحل رو گذروندی عزیزم اینکه چیزی نیست .منم خیلی میترسیدم اما آرتین جونم قهرمانانه مقاومت کرد. گل پسرتم میتونه موفق باشید

دلداریت خیلی آرومم کرد مری جوون

مامان ماهان
19 مهر 90 8:08
الهی بمیرم سخته میدونم ولی چاره ای نیست
الهی که میکائیل جون صبور باشه و زیاد گریه نکنه
ملی جونم خیلی خوشگللللللللللل نوشتی عزیزم
برای میکائیل جون


قوربونه دوست جونم برم من
مامان پارسا جون
19 مهر 90 10:26
سلام ملی جون خوبی؟
وای که چقدر این عکس پاسپورت گل پسرت نازهمثل آدم بزرگها شده این فرشته ی کوچولو.
منم مثل تو از این رسم و رسوم بی خود خیلی شاکی ام آخه چه کاریه؟
ولی خانومی این هم مثل بقیه مراحل زندگی میکاییل جون میگذره و میای از خاطره اش مینویسی اینقدر زود که باورت نمیشه
ما برای پارسا از روش حلقه استفاده کردیم و دکتر بی حسش کرد خدا رو شکر خیلی خیلی خوب بود و بچم اصلا درد نکشید.
ایشاا... ایشاا... که واسه میکاییل جونم همینطوره
نترس مامان شجاع

قوربونت برم عاشقتم بخدا احتمالان منم از تجربه ات استفاده می کنم روشه حلقه رو انتخاب می کنم

رز
19 مهر 90 10:34
سلام عزیزم دلم تنگ شده بود براتون الهی قربونش با اون فیگوراش برم قند عسلحق بهت میدم خیلی سخته من هامان رو دوماهه بو ختنه کردم چون گفتنحلقه ممکنه باعث تنگی مجرا بشه به همین خاطر جراحی رو انتخاب کردم بمیرم خیلی گریه کرد به هر حال چاره ای نیست رسممممممممممه دیگهدر پناه خدا باشید حتما خبرمون کن منتظرتون هستیم


الهی عزیزه دلم بمیرم برای این پسر کوچولوها
آسمونی ها
19 مهر 90 15:10
سلام ملی جون
خوبی؟
نگران نباش. زود زود خوب میشه. میکائیل خیلی قویه.
خیلی جیگر شده ها. از طرف من ببوسش عسل پسر رو.



سلام عزیزم ممنون دعا کن دیگه
سعیده مامان آرتین
19 مهر 90 21:48
عزیزم مبارک باشه. مردی شدی واسه خودت. قدر مامانتو بدون که بینهایت دوست داره.
ریحانه
20 مهر 90 1:03
به سلامتی عزیز دلم.
ایشالا به خوشی باشه..
چاره ای نیست دیگه.

خییییلی واسه خودش آقا شده گل پسرت ملاحت جونم.

هزاز هزار ماشالا , خداروشکر که خوب رشد کرده.
عزیزم به سلامتی دیگه ایشالا قدم بعدی بستن چمدوناست؟؟
ایشالله نی نی شما بزودی میاد
خانمی به این فکر کن که از من و امثال من که هنوز تو آرزوی دیدن نی نی هستن خیلی جلوتری.
البته حق داری گلم.
منم جای شما بودم فرشته به این معصومی رو راحت دست دکتر جراح نمیدادم.
عزیزم امیدوارم تو بهترین حالت ممکن این قضیه اتفاق بیفته و میکائیل جون صبوری کنه.
دوستون دارم


مامان تارا - سارا
20 مهر 90 8:35
آی قربون گل پسر بشم که چشماش و باز کرده تا عکس بگیرند....


آره دیگه خاله جووووون
مامان محمدرضا(شازده...
20 مهر 90 11:42
سلام عزییییییزم
ای جااااااانم ، عکسشو ببین
فکر میکنم الان که مینویسم دیگه کار گل پسری رو انجام دادین و به سلامتی سختیهاشو پشت سر گذاشتین ، ملی جونم
ختنه کردن هم مثل واکسنه و ازش گریزی نیست باید انجام بشه ، همه پسرها این دوره رو تجربه کردن ، میکائیل نازنینم هم قوی و شجاعه (مثل مامانش که نیست
ان شاالله همیشه سلامت باشه

مرسی دوست جونم

محيا كوچولو
20 مهر 90 22:28
خوبه من دخترم خاله! ديگه اينقده سرت شلوغه خاله به من سرنميزني


شرمنده خاله جون حتمان میام بهت سر می زنم