میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

دو ماهه زیبا

1390/9/25 16:39
نویسنده : ملی
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

میکاییلم عزیزم

تولده دو  ماهگیت مبارک

از این که اومدی و خونه دلم رو روشن کردی ممنونم

بهترین های دنیا رو از خدا برات می خوام

عاشقتم فرشته

 

یادش بخیر دو ماهه پیش تازه همدیگر رو ملاقات کرده بودیم

با این که مدت ها بود همو می شناختیم و انتظار می کشیدیم

حالا دو ماهه که همه لحظه لحظه های زندگی واسم مهم شده

 پر از امیدم وشوره زندگی

همه اینها رو تو به من دادی

ممنون که هستی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آبان 90 17:37
دو ماهگیت مبارک قند عسل


ممنون خاله جون
عمه ی سامیه
29 آبان 90 15:54
سلام
خدا حفظ کنه نینیتونو
با نمکه
سامیه جونم خوشحال میشه به خونه مجازیش سر بزنید
با تبادل لینک موافقین لینک کنید



ممنونم چشم با کماله میل
مامان پارسا جون
30 آبان 90 12:13
2 ماهگیت مبارک عسل من
خیلی زیبا نوشتی ملی جون



مامان ماهان
30 آبان 90 17:18
2 ماهگیت مبارکه خوشگل من دوست دارم هزاررررررررررررررررررررررر تا
راستی دوست جونم من رمز ندارم لطف میکنی به من بدی قالبت خیلی خوشگله مبارکههههههههههههه


مرسی خاله جون بله چرا که نه ؟