میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

یادداشت های روزانه 2

1389/11/26 6:43
نویسنده : ملی
534 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

سلام ای بهترینم

خوبی مامانی ؟ ببخشید که امروز حسابی ترسیدی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدرفته بودم برای اینکه داریم میریم ایران سوغاتی بخرم تو حاله و هوای خودم بودم که از پشت سرم چند تا پسر بچه شیطون مالایی اومدن منو ترسوندنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو حسابی هم موفق شدن یه هو احساس کردم که توی دلم شدیدا تکون خوردی و حسابی دل درد گرفته بودم( ما بعنوان خارجی براشون جالب هستیم و خیلی نگامون می کنن گاهی هم اذیتمون می کنم یا دائم سلام می کنن و میپرسن اهل کجایین ؟ آخه این جایی که ما هستیم خیلی بومی هستن ) اومدم خونه و از ترس حسابی گریه کردم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبابایی که فهمید خیلی ناراحت شده بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدباید بیشتر مواظب باشم ببخشید که مامانه ناشی داری عزیزم .

دیروز روز ولنتاین بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو باباییت حسابی منو سوپرایز کرد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداز کادو خریدنش خیلی خوشم میاد و لذت میبرم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدآخه خیلی بامزه خرید میکنه .

تازگی ها هم داره آشپزی یاد میگره که مواظبه ما دو تا باشه یه شب برامون کوکو سبزی و امروز هم قیمه بادمجون درست کرد واقعا خیلی خوشمزه بودن دستش درد نکنه .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
27 بهمن 89 12:03
سلام عزیزم نگران نباش فرشته های ما بیشتر از این حرف ها قوی هستند من تجربه اش رو دارم که می گم راستی هر شکلی خواستی می تونی برداری اصلاً اجازه نمی خواد گلم در ضمن از بابایی هم بابت مراقبت هاش تشکر کن بوسسسسسسسسسسسسسسسس


الهی قوربونت برم مامان فرشته که خودت عینه فرشته هایی وممنونم که اینقدر مهربونی . منم بوس هزار تا
مامان فرشته
27 بهمن 89 12:04
قالب جدید مبارک


متشکرم خیلی
زینب عشق مامان و بابا
27 بهمن 89 15:21



مرسی مامانه زینب خوشگله