میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

مامانه شکمو

1389/11/18 10:53
نویسنده : ملی
1,181 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

آخه کوچولو تو با من چی کار کردی ؟؟؟؟تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمن همش گشنم میشه ؛ اینقدر گشنم میشه که میخوام بمیرم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد؛ اونم من که اینقدر در برابر حوردن مقاوم بودم .

دیروز قرار بود بریم گوشت و ماهی بخریم قبلش یه کم غذا خوردم و رفتیم خرید تا پام به فروشگاه رسید گشنم شد زود به بابایی گفتم یالا بریم هر چی گفت صبر کن گوشت بخریم گفتم نه همین الان بریم همون جا هم نشستم موز خوردمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو زود رفتیم به یه رستورانه پاکستانی آخه من غذاهای مالایی رو دوست ندارم .

جالبه که شب ها هم همش خوابه غذا میبینم دیشب همش تو خواب میگفتم آبگوشت بزباش

 (من اصلا تو عمرم نه بزباش خوردم نه دیدم) ؛ فقط کاش پیشه مامان جونم بودم دلم هوای دست پختشو کرده تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)