میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

هفته هشتم

1389/11/19 10:57
نویسنده : ملی
453 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

الهی قوربونت برم وروجک من چند روزی است که وارد هفته هشتم شدیم و اینکه تو الان اندازه یک لوبیا هستی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو دائم حرکت میکنی اما من هنوز هیچ حرکتی رو احساس نکردم آخه زوده هنوز ؛ دست ها و پاهای کوچولوت شکل گرفته و بزرگتر شده ریه ها و سلول های مغزیت هم همینطور تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوقتی بهت فکر میکنم خنده ام میگیره که اینقدر کوچولویی و ناز . من یه عذز خواهی بهت بدهکارم عزیزم اصلا سه روزه گذشته حال و روز خوبی نداشتم احساس افسردگی شدید  میکردم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو اینکه خیلی زود گریه ام می گیره تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمیدونم که نباید تو رو اذیت کنم اما من شرمنده ام نمی تونستم خودمو کنترل کنم دائم به محیطه کارم فکر میکنم آخه من کارمو خیلی دوست داشتم و از وقتی که اومدم مالزی مجبور شدم کارمو ول کنم واسه همین خیلی همیشه غصه میخورم و اینجا خیلی وقت اضافه دارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدواسه همین گاهی دیوونه می شم و قاطی میکنم؛ کوچولوی نازم ازت خواهش میکنم واسمون دعا کن که درسه بابایی زود تموم بشه و ما از این زندون سبز آزاد بشیم .

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باباشم
21 بهمن 89 9:38
سلام بر عزیزانم
من از اینکه مامانه خوبی داری خیلی خوشحالم....تو این چند وقته خیلی عوض شده...


سلام باباشه عزیز
منم خوشحالم که نقطه بابای خوبی مثله تو داره اما اصلا هم عوض نشدم من از اولش خوب بودم