میکاییل میکاییل ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

نقطه ؛ نقطه آغاز زندگی ما

هفته نهم

1389/11/20 10:57
نویسنده : ملی
440 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

سلام وروجکه مامان

خدا رو شکر می کنم که دو ماه رو با هم به خوبی پشت سر گذاشتیم و الان وارده ماهه سوم شدم که شروع ماهه سوم خیلی واسم خوب بود تمام حالت های عجیبم هم از بین رفت دیگه اونجوری گشنم نمیشه حتی دیگه شب ها کمتر به دستشویی میرم و این ها واسم خیلی اتفاق های خوبیهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد. راستی ! هفته قبل من و تو بابایی به دکتر رفتیم و دکتر برای اندازه گیری سنه دقیقت سونوگرافی کرد و بابایی هم فیلم می گرفت تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدکه تو هی تکون می خوردیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو باعثه خنده بابایی و دکتر می شدی . خلاصه شما الان ۲.۵ سانتی متر هستی یعنی اندازه یه  دونه انگور ؛ و ساختار فیزیکی بدنت شکل گرفته و آماده وزن گرفتن میباشی هر چند که من از گنده شدن می ترسم اما به خاطره تو به ترسم غلبه می کنم .

راستی دیروز من با ندا (دوستم ) رفتیم به خرید و من چند تا لباس حاملگی خریدم هر چند که الان واسم خیلی گشاده اما خودم خندم میگیره تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوقتی فکر میکنم تا چند ماهه دیگه من اونقدری می شم  . و اینکه برای تو دو دست لباس خریدم عزیزم اولین لباس های تو از فروشگاه زنجیره ایی pacific از KB mall کوتابهارو خریده شد اما چون نمی دونستیم که دختری یا بسر یه دونه سفید خریدم و یه دونه کرم و قهوه ایی (مبارکت باشه عزیز دلم )تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای نسی
24 بهمن 89 9:37
سلام
با تشکر از شما مادر مهربان
انشاااله کوچولوی شما هم به سلامتی به دنیا بیاد.



سلام بابای نسی جوون ممنونم که به ما سر زدید ، ومتشکرم بخاطره دعای قشنگتون
مامان ماهان
24 بهمن 89 9:45
کی دختری یا پسریش معلوم میشه؟؟؟؟؟؟؟


مامان ماهان جوون فکر میکنم حدود یک ماه و نیم دیگه معلوم میشه
مامان فرشته
24 بهمن 89 21:58
سلام عزیزم من لینکت کردم ............ دیگه تنها نیستی من و فرشته ام هم با شما و فرشته نازتون هستیم


الهی قوربونتون برم من ما خیلی خوشحالم که اولین دوستمون شما شدید دوستتون داری
X:
مامان فرشته
25 بهمن 89 14:34
.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•.

ولنتاینتون مبارک



سلام مامانه فرشته جونم
یه عالمه ازت ممنونم نمیدونی چقدر خوشحال شدم هدیه قشنگتو دیدم ولنتاین تو و فرشته کوچولوت هم مبارک